Gå til innhold

Bilder av «kjerring»-stil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Perle skrev:

.....

89AB842D-7B7E-4E5B-9653-16A2A14FAF09.jpeg

Disse damene burde fått seg ny stylist, kulere frisyre og personlig trener. Flaut at de skal representere Norge. Se så nøytral og stilig Hareide er i forhold.

Anonymkode: 8307f...d25

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke Erna Solberg har kjerringstil nå som hun er statsminister, men som statsråd for en del år siden, var hun virkelig "kjerring" med ufikst hår og klær som passet dårlig til kroppen. Jeg antar at hun som landets statsminister har proffe rådgivere og et adskillig større klesbudsjett enn da hun var kommunalminister.

Her er Erna anno 2005:

50fec2f0-48fb-45bd-9de5-7dd44724fd2f?fit

Endret av Perelandra
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke enig i at Solberg og Skei Grande kler seg så ille heller jeg da. Med tanke på størrelse, alder og stilling så synes jeg de er ganske stilige. Hvordan burde de kle seg egentlig?

Anonymkode: 72dbe...5f9

Alder og størrelse er ingen hindring for å være stilig. Det der er alt for "bråkete". De bør gå for bedre snitt, og holde det mer "clean". Ala feks: image.thumb.png.aa44204a319fab90a851bdf10c0eda0d.png

Anonymkode: ed1f7...547

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Pokker, må vist gi beskjed til frisøren min hun må ha gjort en kjempetabbe 🤔

Mente det ikke sånn altså!! Det kommer an på hvordan sveisen er. Men kombinert med de rette (urette) klærne i tillegg, da kan det bli veldig kjerring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringstil starter for mange i slutten av 30-åra, og varer i ca. 20 år. Etter det er det ca. 10 år med semi-pensjonist, og så 100% pensjonist.

 

 

Anonymkode: 48488...9ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjolleri
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse damene burde fått seg ny stylist, kulere frisyre og personlig trener. Flaut at de skal representere Norge. Se så nøytral og stilig Hareide er i forhold.

Anonymkode: 8307f...d25

Hvorfor skal man ha personlig trener når man utfører arbeid med å utforme politikk og sørge for prioriteringer i statsbudsjett? 

Om du følger med på mer enn tråder på KG så ser du at fargevalg ikke alltid er tilfeldig. Det er en grunn til at Erna ofte går i blått, og at Inga Marthe gjerne kan finne på å gå i noe rødt. Og, at Lan Marie gjerne har grønne detaljer fra tid til annen. 

De følger en slags politisk klestrend i kombinasjon med å kle seg etter oppdraget de har/skal på. I variasjon, selvsagt. Ikke alle følger den. 

Endret av Fjolleri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Fjolleri skrev:

Er Knut Arild Hareide kjerring nå? :nigo: 

Erna har jo hatt en voldsom endring i klesvalg og får profesjonell bistand til det, så kjerring vil jeg ikke si noen av dem kler seg som.

De kler seg for alder og posisjon. Kjerring har jeg aldri tenkt, selv om stilen selvsagt er voksen. 

Joda, Hareide er litt kjerring også 😃 I stemmen sin 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjolleri
1 minutt siden, Hottrio skrev:

Joda, Hareide er litt kjerring også 😃 I stemmen sin 

:ler: Joda. Han er jo litt feminin av seg, det skal han ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fjolleri skrev:

:ler: Joda. Han er jo litt feminin av seg, det skal han ha. 

Jepp. Men men… det hender at jeg er litt feminin selv jeg så 😃

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hottrio skrev:

Mente det ikke sånn altså!! Det kommer an på hvordan sveisen er. Men kombinert med de rette (urette) klærne i tillegg, da kan det bli veldig kjerring. 

Var mer det at jeg er godt over 40 og har langt, tykt hår enda 🙂

nytter uansett ikke å klippe det kort, skinnet meg under ene graviditeten pga alt gliste seg, 6 mnd etterpå var det halvlangt så det vokser gyselig fort

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Perelandra skrev:

Jeg synes ikke Erna Solberg har kjerringstil nå som hun er statsminister, men som statsråd for en del år siden, var hun virkelig "kjerring" med ufikst hår og klær og passet dårlig til kroppen. Jeg antar at hun som landets statsminister har proffe rådgivere og et adskillig større klesbudsjett enn da hun var kommunalminister.

Her er Erna anno 2005:

50fec2f0-48fb-45bd-9de5-7dd44724fd2f?fit

Hun fikk vel hjelp av Julie Brodtkorb i Høyre? For å kvitte seg med Jern-Erna og fremstå som litt hyggeligere. Jeg synes hun har lykkes. Det bildet i tråden her er kanskje ikke det beste eksempelet.

Anonymkode: 72dbe...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hottrio skrev:

Joda, Hareide er litt kjerring også 😃 I stemmen sin 

Syns han er mer stemmeskiftet alder i stemmen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev:

Var mer det at jeg er godt over 40 og har langt, tykt hår enda 🙂

nytter uansett ikke å klippe det kort, skinnet meg under ene graviditeten pga alt gliste seg, 6 mnd etterpå var det halvlangt så det vokser gyselig fort

Så bra!! Trodde jeg hadde fornærmet deg der. Men da vokser det veeeldig fort ja. Uansett, godt over 40 er ingen alder!! Er det selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er over 40 . Og har kort hår.  Rett å slett fordi jeg kler det bedre. 

Anonymkode: b794d...d6b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hottrio skrev:

Så bra!! Trodde jeg hadde fornærmet deg der. Men da vokser det veeeldig fort ja. Uansett, godt over 40 er ingen alder!! Er det selv også.

Skal laaangt mer til for å fornærme meg, klarer du det er du god 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hottrio skrev:

Joda, Hareide er litt kjerring også 😃 I stemmen sin 

Hareide er skikkelig kjærring! 

Anonymkode: 46393...1ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alder og størrelse er ingen hindring for å være stilig. Det der er alt for "bråkete". De bør gå for bedre snitt, og holde det mer "clean". Ala feks: image.thumb.png.aa44204a319fab90a851bdf10c0eda0d.png

Anonymkode: ed1f7...547

1) Ville heller gått for formsydd jakke

2) Bluse ok, resten not so much

3) For formløs

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, hva er greia med kvinner og skjerf? Ser ekstremt mange godt voksne, men også enkelte yngre kvinner går rundt med dette hele tiden. Selv kan jeg ikke fordra å gå med skjerf, og kommer aldri til å bruke det, uansett hvor gammel jeg skulle bli.

Anonymkode: 7b5e0...a27

Jeg aner ikke! Ser kun skjerf på folk som har ´´livet på stell´´, for å dra alle under en kam. Har på følelsen disse menneskene har alltid gjort alt etter boken, eller kanskje er mennesker som prøver å gjøre alt etter boken nå. 

Riktignok bruker jeg mye skjerf selv på høsten og vinteren, men da er det gjerne store ullskjerf og det er for å holde varmen. Har det rundt meg som et pledd. Men å gå med skjerf slik det blir brukt på ´´dannede´´voksne kvinner, det kommer jeg A-L-D-R-I til å gå med. Klarer ikke å forstå hvorfor de bruker skjerf, og jeg klarer heller ikke å forstå hva jeg har imot det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perelandra skrev:

Dette er kjerringstil for meg

1275.jpg1524.jpg

 

 

Disse buksene over her er jo knall! Personlig liker jeg de veldig godt. Har en fra 70tallet jeg har arvet etter svigermor, med tilhørende topp til. Omtrent alle som har sett meg bruke det, har spurt hvor jeg har kjøpt det 😄Har sett flere unge mennesker bruke det og, men kanskje en mer modernisert version. Samme med tweedjakker. 

Hilsen jente23 som elsker retro. ☺️ 

Anonymkode: 5989c...8e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Skilpadden skrev:

Jeg aner ikke! Ser kun skjerf på folk som har ´´livet på stell´´, for å dra alle under en kam. Har på følelsen disse menneskene har alltid gjort alt etter boken, eller kanskje er mennesker som prøver å gjøre alt etter boken nå. 

Riktignok bruker jeg mye skjerf selv på høsten og vinteren, men da er det gjerne store ullskjerf og det er for å holde varmen. Har det rundt meg som et pledd. Men å gå med skjerf slik det blir brukt på ´´dannede´´voksne kvinner, det kommer jeg A-L-D-R-I til å gå med. Klarer ikke å forstå hvorfor de bruker skjerf, og jeg klarer heller ikke å forstå hva jeg har imot det. 

Noen av oss sliter med å få fort vondt i halsen, og da er det veldig greit med skjerf - sommer som vinter. Har mange varianter da, så har gjerne et lite ett om sommeren, mens om høsten/vinteren er de større :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...