Gå til innhold

Dere som er singel hva ser dere etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva jeg ser etter: En bestevenn, en jeg kan være oppe og løse verdensproblemene med en etter en, en jeg kan snakke med om alt med.  En jeg kan reise verden rundt med. 

Dog. Etter å ha blitt mobbet veldig mye av barn som barn har jeg som resultat ikke lyst på barn selv. Derav håper jeg på en som også ønsker et barnefritt liv. Vil aldri be noen om å gå imot dette dersom de selv ønsker det, 
Videre er utseende ikke så viktig, selv om en viss grad av selvpleie må vel sies å være til gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

K38: Ser ikke etter forhold eller partner. Foretrekker singellivet. Stoler ikke på min egen dømmekraft på menn pga tidligere erfaringer.

Anonymkode: cc0bc...b65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mange krav utenom at hun må vøre i ok form siden jeg selv er det, samt at det er jo en fordel hvis jeg syntes hun er søt, men så er nå ingen interessert i meg så hva jeg ser etter spiller egentlig ingen rolle.

Anonymkode: 58673...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K26. Jeg er, som jeg liker å kalle det, etablert enslig. Så jeg ser ikke etter noen ting. Av og til brillene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter alt det de fleste andre her ønsker, men i tillegg må han være dominant. Jeg søker en del på Fetlife, men der er det mange fake som ikke helt vet hva dette går ut på og skal bare leke. Så ...i tillegg til at jeg ønsker meg en bestevenn, snill, monogam, morsom ++ så skal jeg ha dette også i tillegg. Good luck to me :popcorn:

 

 

Anonymkode: 8afaf...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.8.2018 den 18.28, AnonymBruker skrev:

Mann 31, føler jeg er klar for et forhold igjen etter ett par år som singel. Hun bør bo i nærheten, være feminin og sød, normal aktiv og like sunn mat men også fastfood binges og filmkvelder, være positiv, balansert, like litt røff og kinky sex, leken og kanskje helst ha barn fra før/ikke flere barn. 

Anonymkode: 37fc0...1ab

Er du fra Kristiansand?

Anonymkode: 657e5...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendemessig har jeg ikke peiling, men jeg vil gjerne at hun skal være trofast, smart, lett å prate med, god kjemi og forhåpentligvis ha en jobb :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...