Gå til innhold

Dere som er singel hva ser dere etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dame litt over 40 her og ser etter forhold. 

Får inntrykk av at mange menn er ute etter sex. 

Hva med dere andre her inne? 

Anonymkode: f968b...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil jo ideelt sett ha noen å snakke godt med, reise med og tilbringe mye tid med, og jeg vil jo ikke at han skal treffe andre, så da lander jeg på "forhold". Samtidig som jeg, som 28-åring, egentlig ikke føler meg klar eller interessert i ekteskap eller familieliv. Så svaret er vel noen jeg blir eksklusiv med, og ser hvor det går. 

Alle menn er vel ute etter sex. Det betyr ikke at de BARE er ute etter sex. Men det betyr heller ikke at de vil ha alt.

Synes ikke man skal la seg skremme av at menn ikke takker nei til de som er villige. Vet man med seg selv at man vil ha noe mer, så drøy sexen til du har en god, personlig relasjon. 

Anonymkode: 00f8a...478

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K27 år. Ser etter fast forhold.

Har ikke store krav, men forege date dukket opp med en halv-råtten tann 😐 det satt ikke noe godt inntrykk, kom frem av samtalen etter at han har dårlig økonomi (etter hva jeg tolket). Så ... ble ikke noe mer der. 

Hva ser jeg etter. En hyggelig mann. Gjerne litt jordnær og nerdete (for å passe mitt liv). Ha god tannhygiene 😅 (altså alle kan få hull, men viktig å gå å få ting fikset før tanna ser helt svart ut!). Ha økonomi på stell. Altså trenger ikke være noe mange milionær, men kjekt å vite at det vil være mjlig å kjøpe et hus sammen da, og da er det viktig å kunne det her med å spre penger. Så ha økonomien på stell. 

De fleste menn gir jeg en sjangse, det eneste jeg ikke tar noe kontakt med er friluftsmenn og treningsnarkomaner, de passer ikke inn i mitt film og spill elsker liv :) 

Anonymkode: 6e7f7...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame litt over 40 her og ser etter forhold. 

Får inntrykk av at mange menn er ute etter sex. 

Hva med dere andre her inne? 

Anonymkode: f968b...c28

Hadde jeg vært på leting hadde jeg ønsket et forhold med en dame som var -  oppegående, u-dramatisk, snill og omsorgsfull, uhøytidelig, åpen og ærlig, trofast, lojal, god humor, glad i trening/gå turer men også glad i sofa og film,gjerne litt sjarmerende rar, seriøs men også rampete.....Tja, kanskje like greit at man ikke er på leting 😂

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å treffe en som jeg kan ha det kjekt med, finne fred og ro med, ha fantastisk sex med... En stabil og god mann. 😁 Ønsker et forhold om det kjennes rett, ellers får det være det samme med hele greia.

Tror nok også en del menn og kanskje kvinner også som ønsker kun sex og uforpliktende morro. Har vel med at det ikke trenger å være så veldig vanskelig. 

Anonymkode: b3410...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ser jeg etter en å ha det gøy med uten å gå inn i et forpliktende forhold. Etterhvert vil jeg nok begynne å se etter noe mer seriøst. Kommer litt ann på hvor jeg er i livet. 

Anonymkode: efd9c...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann30.  Ser etter kjæreste. For min del er problemet omvendt. Jeg trives med såpass lite sex at damene fort mister interessen i meg. 

Anonymkode: 7aab1...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Dame litt over 40 her og ser etter forhold. 

Får inntrykk av at mange menn er ute etter sex. 

Hva med dere andre her inne? 

Anonymkode: f968b...c28

Det er såpass få single kvinnfolk også i din aldersgruppe i Norge, at jeg vil tro de fleste menn er happy av å bare høre du er singel :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 23. Ser etter et fast og forhåpentligvis evig forhold. Har ikke noen store krav, krever bare at ho er trofast uten utroskap. Ellers er det fint om vi har noen like interesser og ellers passer bra sammen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser etter åpen kvinne som vil prate. Selvsagt det jeg synes er vakkert. Slank kvinne. Klok dame. Kvinne som ønsker barn. Og stifte familie. Rundt 168 høy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2018 den 19.57, Jr.Garcon skrev:

Hadde jeg vært på leting hadde jeg ønsket et forhold med en dame som var -  oppegående, u-dramatisk, snill og omsorgsfull, uhøytidelig, åpen og ærlig, trofast, lojal, god humor, glad i trening/gå turer men også glad i sofa og film,gjerne litt sjarmerende rar, seriøs men også rampete.....Tja, kanskje like greit at man ikke er på leting 😂

Vil driste meg til å si at jeg, i min tolkning av disse egenskapene, innehar det meste av disse, minus oppegående.

Anonymkode: 2730f...ce1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 50+   Har gitt opp hele denne greia med kvinner. Har ALDRI hatt kjæreste, kvinner er rett og slett ikke interessert i en mann som meg. Jeg har innsett og akseptert att jeg må leve hele livet alene og ensom. 

Anonymkode: b215f...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.8.2018 den 19.57, Jr.Garcon skrev:

Hadde jeg vært på leting hadde jeg ønsket et forhold med en dame som var -  oppegående, u-dramatisk, snill og omsorgsfull, uhøytidelig, åpen og ærlig, trofast, lojal, god humor, glad i trening/gå turer men også glad i sofa og film,gjerne litt sjarmerende rar, seriøs men også rampete.....Tja, kanskje like greit at man ikke er på leting 😂

Beskrev meg godt her vil jeg si 😁 😉 K43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

Mann 40: drømmedama er vis (ikke bare intelligent) og godhjertet,. Alder spiller egentlig ikke så stor rolle. Er man kompatibel så er man kompatibel. Det viktigste er at hun er trygg på seg selv og at hun vet hva hun vil. 

Endret av Vanlig fyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 43 (singel, men sjenert). Min oppskrift på et godt forhold? Tja... Nærhet, humor, gjensidig respekt, det å kunne stole på hverandre, god kommunikasjon og som en del av alt dette selvfølgelig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser etter noen jeg liker som også liker meg :D  (ikke at jeg noen sinne vil finne det da)

Anonymkode: 58673...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 31, føler jeg er klar for et forhold igjen etter ett par år som singel. Hun bør bo i nærheten, være feminin og sød, normal aktiv og like sunn mat men også fastfood binges og filmkvelder, være positiv, balansert, like litt røff og kinky sex, leken og kanskje helst ha barn fra før/ikke flere barn. 

Anonymkode: 37fc0...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2018 den 13.16, Coronas skrev:

Beskrev meg godt her vil jeg si 😁 😉 K43

😲

På 19.8.2018 den 11.58, AnonymBruker skrev:

Vil driste meg til å si at jeg, i min tolkning av disse egenskapene, innehar det meste av disse, minus oppegående.

Anonymkode: 2730f...ce1

Oppegående er bittelitt viktig 🦉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er rolig, men som kan ha det gøy (ikke en som skal ut på byen hver helg,men heller ikke grodd fast i sofaen) andre interesser enn fotball og gaming (av erfaring tar dette opp veldig mye av tiden),en som er snill(mot alle,ikke bare 'nice guy' snill mot pene damer han vil ha sex med)en som er seriøs og lojal og som har jobb(håndverker,politi osv er yrker jeg synes er tiltrekkende). Maks alder er 43 da jeg er 31 selv.

Utseendemessig så liker jeg "alt", men hvis han er skalla så er det best om han har skjegg. Skalla menn uten skjegg minner meg om den babyen i Family guy..Faktisk kan jeg si at jeg synes skalla menn med skjegg er ganske kjekke. Han må også være normal i kroppen dvs ikke bælfeit eller anoretisk tynn.

Endret av SunnivaOslo
Feil ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...