Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir helt sjokkert over at flere her inne har forståelse for henriks handlinger fordi Inger gjorde han seksuelt frustrert. Hva er problemet med at Inger har rotet (klint og tafser) med han uten å ta skrittet fult ut? 

Knuller dere alle første kveld dere møter en type/jente eller sitter dere med hendene i fanget på hver sin side av romet helt til dere er klar for å gå kaste klærne? 

Jeg har alltid rotet og tafset flere kvelder/dater før jeg har tatt skritet fult ut. Man bygger opp spenningen. Det er dessuten deilig å kline og tafse selv om man ikke har til hensikt å knulle. Skulle Inger og Henrik liksom sittet på sofaen og pratet til hun var klar for å ligge med han? "Jeg hocker ikke før jeg har kjent en type i minst noen uker!" Ja da hadde han jo garantert ventet til hun var klar. 

 

 

Anonymkode: a50a9...082

Handler jo ikke om at Inger har gjort noe galt. Vi som skjønner at Henrik ikke gadd å vente snakker om at de ikke er kompatible. Helene vil vente, Henrik vil pule, det går ikke opp men ingen gjør noe galt.

Men vi skjønner at Henrik til slutt får nok når Inger flørter med han samtidig som hun gråter over Daniel. Man begynner jo å lure på hvorfor hun holder tilbake. Er det fordi hun ikke vil pule, eller er det fordi hun egentlig vil pule Daniel?

Samtidig synes jeg, og mange med meg, at Henrik avsluttet flørten med Inger på en uspiselig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Har sett til episode 12. Har ikke den samme respekten for Henrik som jeg hadde. Når det kommer til det som skjedde med Inger så har jeg skrevet på forumet før at det å vente med sex med menn som har flere muligheter kan slå tilbake på en. Hun forstod faktisk ikke alvoret når Henrik tok det opp at han var veldig frustrert, men samtidig burde han vært tydeligere på at ventingen kom til å bli en dealbreaker for han. 

Ellers synes jeg at både Henrik og Ole er ganske tåpelige. Har opplevd menn som skal markere at de er "sjefen" ovenfor meg, og jeg bare ignorerer slike typer. Gidder rett og slett ikke å bry meg. Man har bra med ego når man plasserer seg selv høyt i en liga, og snakker om at andre er under eget nivå. Javel, selv om en annen menn rent objektiv er mindre kjekk for eksempel, så kan en dame foretrekke han fordi han er hennes type, ref Ole for Synnøve (Sier ikke at Henrik nødvendigvis er kjekkere enn Ole, men you get the point). Dette er ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. Det å bruke en dame som "mål" på hvem som er "best" blir feil pga av subjektive preferanser. Det å i det hele tatt være opptatt av hvem som er "best" viser at man ikke har kommet så langt når det kommer til modenhet spør du meg. 

Var ganske lættis når han nye prøvde seg på Inger :ler: Det var langt fra smooth.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Minesveiper skrev:

Har sett til episode 12. Har ikke den samme respekten for Henrik som jeg hadde. Når det kommer til det som skjedde med Inger så har jeg skrevet på forumet før at det å vente med sex med menn som har flere muligheter kan slå tilbake på en. Hun forstod faktisk ikke alvoret når Henrik tok det opp at han var veldig frustrert, men samtidig burde han vært tydeligere på at ventingen kom til å bli en dealbreaker for han. 

Ellers synes jeg at både Henrik og Ole er ganske tåpelige. Har opplevd menn som skal markere at de er "sjefen" ovenfor meg, og jeg bare ignorerer slike typer. Gidder rett og slett ikke å bry meg. Man har bra med ego når man plasserer seg selv høyt i en liga, og snakker om at andre er under eget nivå. Javel, selv om en annen menn rent objektiv er mindre kjekk for eksempel, så kan en dame foretrekke han fordi han er hennes type, ref Ole for Synnøve (Sier ikke at Henrik nødvendigvis er kjekkere enn Ole, men you get the point). Dette er ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. Det å bruke en dame som "mål" på hvem som er "best" blir feil pga av subjektive preferanser. Det å i det hele tatt være opptatt av hvem som er "best" viser at man ikke har kommet så langt når det kommer til modenhet spør du meg. 

Var ganske lættis når han nye prøvde seg på Inger :ler: Det var langt fra smooth.   

Ja, det var flaut å se på. Å påpeke at en sjenert jente er sjenert? Legger ikke akkurat et godt grunnlag for en flytende samtale, heller motsatt 😛 ei heller et særlig godt sjekketriks 🤭

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik gjør meg kvalm hvordan han bare går til Rikke å sier de skal pule for å ta hevn over Ole WTF

Anonymkode: 108f1...8f5

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han nye rødtoppen er skikkelig ekkel. Hva var det han dreiv med i sofaen sammen med Inger? Æsj, for en type!

Anonymkode: 07762...512

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud jeg er sinnsykt lei av Henrik nå. Likte han i starten men nå er han bare irriterende. Kan de bare sende han ut snart? 

Anonymkode: c4806...90c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de påstår at Henrik prater godt for seg i den der pad eller et eller annet runden. Får helt hakeslep. 

Anonymkode: 2347b...42e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
5 hours ago, Rosewood said:

Ja, det var flaut å se på. Å påpeke at en sjenert jente er sjenert? Legger ikke akkurat et godt grunnlag for en flytende samtale, heller motsatt 😛 ei heller et særlig godt sjekketriks 🤭

Litt morsomt når Inger spurte om han ofte fikk med seg damer hjem og han svarte noe alla: "Blir en del... em, blir avvist noen ganger ja, men får damer med meg hjem også". Han sa nesten rett ut at han ble avvist ofte, men han klarte akkurat å ti still :P Følte Inger spurte på en måte som indirekte sa: "Funker det greiene du holder på med på andre damer eller?" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2018 den 2.59, AnonymBruker skrev:

Blir helt sjokkert over at flere her inne har forståelse for henriks handlinger fordi Inger gjorde han seksuelt frustrert. Hva er problemet med at Inger har rotet (klint og tafser) med han uten å ta skrittet fult ut? 

Knuller dere alle første kveld dere møter en type/jente eller sitter dere med hendene i fanget på hver sin side av romet helt til dere er klar for å gå kaste klærne?

Første kveld?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Sitter og er glad for at jeg er jomfru.

Ja, for det finnes jo ingen mellomting mellom å være jomfru, og å pule på alt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jabx skrev:

Ja, for det finnes jo ingen mellomting mellom å være jomfru, og å pule på alt.

Enig. Syns synd på vedkommede som er jomfru. Sex er fantastisk. 

Anonymkode: 2347b...42e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Minesveiper skrev:

Har sett til episode 12. Har ikke den samme respekten for Henrik som jeg hadde. Når det kommer til det som skjedde med Inger så har jeg skrevet på forumet før at det å vente med sex med menn som har flere muligheter kan slå tilbake på en. Hun forstod faktisk ikke alvoret når Henrik tok det opp at han var veldig frustrert, men samtidig burde han vært tydeligere på at ventingen kom til å bli en dealbreaker for han. 

Ellers synes jeg at både Henrik og Ole er ganske tåpelige. Har opplevd menn som skal markere at de er "sjefen" ovenfor meg, og jeg bare ignorerer slike typer. Gidder rett og slett ikke å bry meg. Man har bra med ego når man plasserer seg selv høyt i en liga, og snakker om at andre er under eget nivå. Javel, selv om en annen menn rent objektiv er mindre kjekk for eksempel, så kan en dame foretrekke han fordi han er hennes type, ref Ole for Synnøve (Sier ikke at Henrik nødvendigvis er kjekkere enn Ole, men you get the point). Dette er ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. Det å bruke en dame som "mål" på hvem som er "best" blir feil pga av subjektive preferanser. Det å i det hele tatt være opptatt av hvem som er "best" viser at man ikke har kommet så langt når det kommer til modenhet spør du meg. 

Var ganske lættis når han nye prøvde seg på Inger :ler: Det var langt fra smooth.   

For så vidt enig med alt du skriver her, men samtidig så har jo alle menn der inne sjanse på å "få seg noe". Nettopp fordi jentene der inne - i likhet med guttene - ikke har noen krav når de føler seg "sprengkåte". Vil ikke anse Henrik som en attraktiv type utenfor villaen. Når det er sagt tror jeg det er vanskelig for de fleste menn å få seg sex uten å legge mye innsats i det. Pleier man ikke å si at 20% av mennene får 80% av damene? 😛 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
29 minutter siden, esmer said:

For så vidt enig med alt du skriver her, men samtidig så har jo alle menn der inne sjanse på å "få seg noe". Nettopp fordi jentene der inne - i likhet med guttene - ikke har noen krav når de føler seg "sprengkåte". Vil ikke anse Henrik som en attraktiv type utenfor villaen. Når det er sagt tror jeg det er vanskelig for de fleste menn å få seg sex uten å legge mye innsats i det. Pleier man ikke å si at 20% av mennene får 80% av damene? 😛 
 

Jeg tror Henrik klarte seg bra før han ble med i Ex on the beach, og det blir nok bare enklere for han fremover pga av kjendisstatusen som han får av å være med i et slikt program (selv om han gjør en dårlig figur akkurat nå). 

Det er nok slik at det er vanskelig for de fleste menn å få sex selv om de ligger innsats i det :P Det avhenger en del av hvor kresen man er selvfølgelig, men i virkeligheten er menn mer tilbaketrukne generelt enn disse karene på ex on the beach. Det er ikke så lett å få mer sjenerte og tilbaketrukne menn til å være så frempå som man generelt må være for å ha "vedvarende" dameteke. Når disse en sjelden gang prøver seg ender det ofte opp i litt rare scener slik som man så med Inger. Denne 20% gruppen som du snakker om består i stor grad av meget kjekke menn som Daniel som i grunn ikke trenger å være særlig smooth samt en % andel menn som bare vet hva de gjør. Det virker også ganske fornuftig å plassere menn med kjendisstatus i den gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik er turnoff. Den lyse hviine stemmen og det svære gapet, høres ut som en blanding av sjimpanse og hyene når han ler. Men det værste er oppførselen. Fatter ikke hva jentene finner attraktivt med han for fem øre. Noe så lite tiltrekkende skal man lete lenge etter.

Anonymkode: 646c0...405

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud jeg er sinnsykt lei av Henrik nå. Likte han i starten men nå er han bare irriterende. Kan de bare sende han ut snart? 

Anonymkode: c4806...90c

Aldri forstått meg på dere som vil ha ut de som lager best tv. Hvorfor ser dere i det hele tatt på programmet? De som burde ryke er de som ikke gjør noen ting ut av seg. (Og de har forsvunnet til nå). Synes produksjonen gjør en god jobb mht til dette, men noen ganger blir det jo litt forutsigbart, skjønt. Her har PH-produksjonen noe å lære, de må slutte å gi uinteressante folk TV-tid :L 

Anonymkode: bb964...d16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud Henriks monotone stemme river i ørene. Blir sliten av å høre på han prate! 

Anonymkode: 5766e...b31

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, waco skrev:

Ulrikke fra Skam er med Henrik fra ex on the beach.

Det er så gøy at en kampklar feminist er så forelsket i en mann som til de grader forbruker kvinner!

https://www.vg.no/rampelys/i/6nR76Q/ex-on-the-beach-henrik-bekrefter-forhold-til-ulrikke-falch-ja-vi-er-kjaerester

Det nevnte jeg for ca 4 sider siden.

Anonymkode: e1d9c...f6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...