Gå til innhold

Flere som blir rørt, av måten Sandberg står ved og forsvarer sin utvalgte på?


puppi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, puppi skrev:

 

Og har man alt bestemt seg for at hun er blåst i nøtta / har bomull mellom ørene, kun fordi hun har et utseende de fleste kvinner nok misunner, 

 

Bahareh Letnes har vært igjennom flere kosmetiske operasjoner i ansiktet. Nei, hun har ikke et utseende de fleste kvinner misunner, verken som operert eller naturlig. 

Nå burde kanskje Sandberg gjennomgå tilsvarende korreksjoner. Kanskje han kan begynne med å bleke tennene i det minste? :ler: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Det kan godt skje det, forelskelse har ikke noe med utseende å gjøre. Per er jo ikke stygg han heller, finnes mange på hans alder som er gråhåret og rynkete

Well he ain´t pretty or handsome. Per er en aldrende mann, hvilket hans utseende så alt for tydelig bærer preg av. En kvinne på 28 kan aldri bli fysisk tiltrukket av en mann på snart 60. Det strider imot naturen. Hva om hun ønsker seg barn? Han kan vel knapt få barn lenger, eller han må prøve i fem år før han får det til, og da er han 65! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trulteskogen skrev:

Well he ain´t pretty or handsome. Per er en aldrende mann, hvilket hans utseende så alt for tydelig bærer preg av. En kvinne på 28 kan aldri bli fysisk tiltrukket av en mann på snart 60. Det strider imot naturen. Hva om hun ønsker seg barn? Han kan vel knapt få barn lenger, eller han må prøve i fem år før han får det til, og da er han 65! 

Vet ikke om du er seriøs eller sarkastisk nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Vet ikke om du er seriøs eller sarkastisk nå...

Jeg er veldig seriøs. Det ligger ikke i biologien at vi kvinner tiltrekkes aldrende menn. Vi mister seksuell interesse for menn fra de er i slutten av trettiårene, fordi mannen da får lavere og dærligere sædkvalitet, mindre testosteron og han er ikke mange tiår fra å dø og kan derfor ikke følge opp avkommet sitt lenger. 

Endret av Trulteskogen
fordi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Trulteskogen skrev:

Jeg er veldig seriøs. Det ligger ikke i biologien at vi kvinner tiltrekkes aldrende menn. Vi mister seksuell interesse for menn fra de er i slutten av førtiårene, fordi mannen da får lavere og dærligere sædkvalitet, mindre testosteron og han er ikke mange tiår fra å dø og kan derfor ikke følge opp avkommet sitt lenger. 

Da så 🙈

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Trulteskogen said:

Jeg er veldig seriøs. Det ligger ikke i biologien at vi kvinner tiltrekkes aldrende menn. Vi mister seksuell interesse for menn fra de er i slutten av trettiårene, fordi mannen da får lavere og dærligere sædkvalitet, mindre testosteron og han er ikke mange tiår fra å dø og kan derfor ikke følge opp avkommet sitt lenger. 

Sludder og vås! Kvinner mister reproduksjonsevnen mye tidligere enn menn. Og selv om de har mistet den så blir de fasinert og kåte av hverandre i mange år etterpå. Det er da ikke så få pensjonistpar som fortsatt puler.

Lurer litt på hvor gammel du er. Tror du alt er slutt når du passerer 40?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dette har blitt en historie som overgår det meste. Selv om Per Sandberg  nå veldig gjerne vil fremstå som en ridder i blankpolert rustning (er det flere enn meg som får assosiasjoner til Meatloaf av dette svada??)

Hva med å være så voksen og innrømme at man dreit seg ut og ta lærdom og gå videre?  Jeg ville tro at mediapresset på henne hadde også vært mindre om han håndterte situasjonen bedre.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Nuwanda2 skrev:

100% enig med deg i retten av valg av ektefelle. Men jeg klarer ikke å kjøpe det at for 20 år siden søkte hun opphold her 3  (!) ganger fordi foreldrene hennes vil tvinge henne til giftermål, og så senere vil hun han deres velsignelse i sitt valg av mann?!? Og dette med brødre og søsken? Er ganske så sikker på at iransk familiestruktur er såpass patriarkalsk at pappa ( og deretter mamma) bestemmer, og søsken går ikke i mot det. 

Som sagt er det uklart hvem som er ''familie'' i dette tilfelle og om det virkelig er foreldrene eller kun søsken. Men det har gått så mange år siden og hun er ikke 17 lenger, så fult mulig har forsonet seg med foreldrene. Jeg vet ikke, jeg har hørt uttalelser kun om brødre og søstre når hun snakker om familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...