Gå til innhold

Flere som blir rørt, av måten Sandberg står ved og forsvarer sin utvalgte på?


puppi

Anbefalte innlegg

Leste intervju med eldste sønn Kim, som i stor grad vokste opp uten fars nærvær. Når far var på jobbreise til byen den voksne sønnen bodde i, så gadd han ikke si fra. Kun jobbjobbjobbjobb. Ikke særlig sjarmerende.

Lurer på om Sandberg starter på kull nr 3 nå.

Endret av ViljaH
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Ellii skrev:

Jeg tenker litt at media gjør dette til en større sak enn det er. Og Bahareh har virkelig blitt slaktet i pressen og diverse medier. Enkel måte å bli kvitt Per Sandberg på da.. Lurer på hvor mange andre ministre som reiser på ferie uten å gi beskjed..

Tror du har et godt poeng her. Er nok noen som sitter og priser seg lykkelig over at deres turer ikke er blitt oppdaget......enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Crobern said:

Tror du har et godt poeng her. Er nok noen som sitter og priser seg lykkelig over at deres turer ikke er blitt oppdaget......enda.

Jeg tror vi med rimelig stor sikkerhet kan si at Per Sandberg er den eneste norske toppolitikeren som har feiret en muslimsk revolusjon.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg lurer på hva som skjer hvis jeg ikke pisker eggene når jeg skal baker. Siden 20% sharia er ingen sharia og et par pisking er ingen pisking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandbergs egen feil, han burde ha unnskyldt seg, lovet at det aldri skulle gjenta seg, sittet musestille i båten.

Men neida, kommer trekkende med sin muslimske kjæreste, innrømmer knapt feil. Da øker stormen han må ri av i styrke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Newroz skrev:

Veltalende? 

"Det er bare litt sharia i Iran. Bare to piskinger om dagen. Og bare om du gjør noe kriminelt". Det er ikke mye refleksjon å spore. 

For all del, lenge leve kjærligheten, men det her er bare pinlig. Han har en sønn, han bør ta hensyn og ikke brette ut dette mer enn nødvendig. 

Han burde gått av, og la det dø ut. 

Sier hun virkelig dette? Har du link? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, T-Rex skrev:

Kan jeg få kortversjonen av pressekonferansen? I utgangspunktet var jeg nysgjerrig, men kom til at det sannsynligvis ble pinlig. Og det synes jeg ikke er noe gøy å bivåne.

Han forsvarte henne, hun sa det var ekte kjærlighet mellom dem, han kjeftet på media. Hun har ikke eksportert eller importert ei reke, men skal eksportere bl.a skiutstyr til Iran fordi hun ikke driver med ren fiskeimport. Hun tilbydde han jobb i firmaet sitt.

Han har gjort to feil, sier han. 

 

 

Vil du prøve å forstå det, så må du se hele pressekonferansen. 😜

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, T-Rex skrev:

Jeg tror vi med rimelig stor sikkerhet kan si at Per Sandberg er den eneste norske toppolitikeren som har feiret en muslimsk revolusjon.

🙈Ja, det kan vi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Crobern said:

Han forsvarte henne, hun sa det var ekte kjærlighet mellom dem, han kjeftet på media. Hun har ikke eksportert eller importert ei reke, men skal eksportere bl.a skiutstyr til Iran fordi hun ikke driver med ren fiskeimport. Hun tilbydde han jobb i firmaet sitt.

Han har gjort to feil, sier han. 

 

 

Vil du prøve å forstå det, så må du se hele pressekonferansen. 😜

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Har tidligere hatt litt sansen for Sandbergs røffe og uforutsigbare stil, men i dette tilfellet synes jeg han driter seg regelrett ut. Det meste ved denne Iran-saken tilsier at han bør holde en lav profil. Likevel babler han sjølsikkert i vei som om dette bare var en liten bagatell. At han attpåtil trekker frem sin såkalte "kjæreste" som et jævla trofe, som helt udiskuterbart er hellig og skal omtales deretter, synes jeg blir en litt i overkant pinlig seanse.

Enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, veggteppe skrev:

Sier hun virkelig dette? Har du link? 

Anbefaler deg å se dax18 med paret fredag den 3 august. Der sa hun det og mer til... Husk pute! 

Det jeg fant av artikler om intervjuet på dax18: 

https://www.dagbladet.no/nyheter/bahareh-letnes---mange-usanne-ting-er-blitt-sagt-og-skrevet/70072565 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/yvjx62/amnesty-kritiserer-letnes-for-aa-skjoennmale-iran-regimet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, gjestvest said:

Ikke rørt i det hele tatt. Hun fikk såvidt sagt et ord. Dersom han skal være så kontrollerende vil ikke denne relasjonen overleve. Med mindre hun liker den kontrollerende typen.

Jeg likte ikke denne episoden: Her ser han nærmest til å innta en pappa-rolle. 

 

I tillegg så er det jo smått ironisk at Sandberg oppfører seg som  PR-rådgiveren til Letnes. En av grunnene til at Sandberg må gå av er jo nettopp at han ikke vet hva han bør og ikke bør si til media. 

Da saken startet så sa jo Erna Solberg at det var greit å gjøre feil og at hun fortsatt hadde tillit til han. Hadde Sandberg håndtert dette bedre i pressen så hadde han  kanskje fortsatt vært statsråd. 

Endret av Grandiosaergreit
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Grandiosaergreit skrev:

I tillegg så er det jo smått ironisk at Sandberg skal være PR-rådgiveren til Letnes. En av grunnene til at Sandberg må gå av er jo nettopp at han ikke vet hva han bør og ikke bør si til media. 

Da saken startet så sa jo Erna Solberg at det var greit å gjøre feil og at hun fortsatt hadde tillit til han. Hadde Sandberg håndtert dette bedre i pressen så hadde han  kanskje fortsatt vært statsråd. 

Haha, det har jeg ikke fått med meg. Skal han virkelig det? Eller er det noe de bare fleiper med? 

Om noen måneder er boka klar så da får vi vel svar på alle våre ubesvarte spørsmål.... Hvem i alle dager kommer til å kjøpe den boka lurer jeg på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg synes det var rørende at han forsvarte henne så ivrig. Han kunne selvfølgelig opptrådt som en kald fisk, typisk nordmann, og ikke vist noen som helst følelser og snakket som robot, men han viste ekte engasjement, følelser og iver og det, synes jeg, var bare positivt. 

 

At noen her kaller forsvar av sin elskede for kleint, flaut og pinlig forteller mer om dem enn om Sandberg og Letnes.

1 time siden, Nuwanda2 skrev:

Skal vi se. Hun fikk opphold fordi foreldrene truet med å tvangsgifte henne med en eldre mann..20 år senere drar hun tilbake til landet/foreldrene for å få deres «velsignelse» på hennes forhold til en mann som er dobbelt så gammel som henne...  jada... 

Forskjellen mellom å velge din elskede selv og at andre gjør det for deg. Dessuten så snakket hun om brødre og søstre da hun nevnte familien, aner ikke hvem ville gifte henne bort, men tror ikke det var dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#honningfelle

Håper han har folk rundt seg til å fange ham opp i ettertid når han er tilbake i virkeligheten. Kan bli tungt å bære dette. 😐

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Newroz said:

Haha, det har jeg ikke fått med meg. Skal han virkelig det? Eller er det noe de bare fleiper med? 

Om noen måneder er boka klar så da får vi vel svar på alle våre ubesvarte spørsmål.... Hvem i alle dager kommer til å kjøpe den boka lurer jeg på! 

Jeg mente når Sandberg velger å svare for Letnes så oppfører han seg som han er PR-rådgiveren eller hennes advokat. Nei, han er ikke formelt PR-rådgiveren hennes.  Beklager for at jeg skrev uklart. 

Tror ikke denne boka blir å finne under alle juletrærne for å si det slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Newroz skrev:

Haha, det har jeg ikke fått med meg. Skal han virkelig det? Eller er det noe de bare fleiper med? 

Om noen måneder er boka klar så da får vi vel svar på alle våre ubesvarte spørsmål.... Hvem i alle dager kommer til å kjøpe den boka lurer jeg på! 

Årets julegave😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er voksen, men de ser uansett ut som en far med datteren sin. Beklager, men jeg synes dette er kleint. På mange vis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Drizzt said:

Ja, jeg synes det var rørende at han forsvarte henne så ivrig. Han kunne selvfølgelig opptrådt som en kald fisk, typisk nordmann, og ikke vist noen som helst følelser og snakket som robot, men han viste ekte engasjement, følelser og iver og det, synes jeg, var bare positivt. 

Nei, det hadde Sandberg ALDRI klart. :lol:

Uansett kritikken går ikke på at han viser engasjement, men at han ikke viser selvinnsikt. Han tar null ansvar for egne handlinger og velger i stedet å skylde på at alle andre er rasister. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...