Gå til innhold

80 biler nedbrent i Sverige: - Min fråga till de här är vad fan håller ni på med?


superjon

Anbefalte innlegg

80 biler ble påtent på tre ulike steder i Göteborg på mandagskvelden. I tillegg var det steinkasting mot politi og flere bilbranner på Trollhättan. Det samme skjedde i Hjällbo i Angered og Falkenberg.

Tirsdagsmorgenen på Ekots partilederutspørring utbryter statsminister Stefan Löfven (S):

– Jag blir förbannad, på riktigt. Min fråga till de här är vad fan håller ni på med? Samhället kommer alltid agera hårt på det här.

https://www.expressen.se/gt/lofven-om-branderna-jag-blir-forbannad/

Hvem står bak, kan det være folk som sympatiserer med Sverigedemokratene som vil sette innvandrere i dårlig lys?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, superjon skrev:

80 biler ble påtent på tre ulike steder i Göteborg på mandagskvelden. I tillegg var det steinkasting mot politi og flere bilbranner på Trollhättan. Det samme skjedde i Hjällbo i Angered og Falkenberg.

Tirsdagsmorgenen på Ekots partilederutspørring utbryter statsminister Stefan Löfven (S):

– Jag blir förbannad, på riktigt. Min fråga till de här är vad fan håller ni på med? Samhället kommer alltid agera hårt på det här.

https://www.expressen.se/gt/lofven-om-branderna-jag-blir-forbannad/

Hvem står bak, kan det være folk som sympatiserer med Sverigedemokratene som vil sette innvandrere i dårlig lys?

 

 

Nææææ, de bor ikke i de belastede områdene det er snakk om hvor selv politiet ikke kan komme inn (heller ikke brannbiler). Dette er lokale unge menn med innvandrerbakgrunn fra ikke-vestlige land. Det er ikke første gangen i Sverige, det er også mønsteret i Oslo.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er folk som det er synd på. De er dummere enn gjennomsnittet. De får ikke jobb. De klarer ikke skolen. De klarer ikke å få seg dame. De har en kulturell bakgrunn, som gjør skammen og sorgen enda tyngre å bære. Og så tenner de på biler i samme nabolag som de selv bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...