Safira07 Skrevet 5. januar 2020 #1121 Del Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, Patriotpaula skrev: ❤️ Hvordan går det med deg, kjære @Safira07? ❤️ Joda er nå litt på vent. Har utredning for å finne ut hvorfor jeg mister i midten av svangerskapet, og tar masse blodprøver til spesielle tider, og bør da ikke bli gravid midt i dette. Skal nå ta nye i slutten av januar, så da håper jeg at jeg får noen mer svar. Men neste gang jeg evt. blir gravid, så får jeg en sånn cerclage rundt livmorhalsen og det kan være det som gjør forskjellen❤️ Men må si at det er mer skummelt for hver graviditet, men prøver å holde motet oppe. Syntes du er kjempe sterk! Du har vært gjennom mye, og jeg håper så inderlig at du får ønsket ditt. Nå er det på tide at det går vår vei😁🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 5. januar 2020 Forfatter #1122 Del Skrevet 5. januar 2020 14 minutter siden, Safira07 skrev: Joda er nå litt på vent. Har utredning for å finne ut hvorfor jeg mister i midten av svangerskapet, og tar masse blodprøver til spesielle tider, og bør da ikke bli gravid midt i dette. Skal nå ta nye i slutten av januar, så da håper jeg at jeg får noen mer svar. Men neste gang jeg evt. blir gravid, så får jeg en sånn cerclage rundt livmorhalsen og det kan være det som gjør forskjellen❤️ Men må si at det er mer skummelt for hver graviditet, men prøver å holde motet oppe. Syntes du er kjempe sterk! Du har vært gjennom mye, og jeg håper så inderlig at du får ønsket ditt. Nå er det på tide at det går vår vei😁🥰 Håper virkelig utredningen gir noen gode svar... Hvor tidlig settes en sånn cerclage rundt livmorhalsen, med en gang du blir gravid eller et stykke uti svangerskapet? Jeg synes du er kjempesterk, som holder motet oppe og som prøver på nytt til tross for flere tap midt i svangerskapet 😧 Det er litt av en styrke... Absolutt på tide at det går vei nå 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netteflette Skrevet 5. januar 2020 #1123 Del Skrevet 5. januar 2020 Masse lykke til i morgen!❤️ Krysser fingre og tær for at du får se et bankende hjerte i morgen!😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 5. januar 2020 Forfatter #1124 Del Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, Netteflette skrev: Masse lykke til i morgen!❤️ Krysser fingre og tær for at du får se et bankende hjerte i morgen!😍 Takk 🥰💫🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 5. januar 2020 #1125 Del Skrevet 5. januar 2020 Tenkt på deg i helga.💓 Lykke til i morgen 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 5. januar 2020 Forfatter #1126 Del Skrevet 5. januar 2020 18 minutter siden, Perle skrev: Tenkt på deg i helga.💓 Lykke til i morgen 🙏 Takk for at du har tenkt på meg 🥰 Takk! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 6. januar 2020 #1127 Del Skrevet 6. januar 2020 Jeg har også tenkt på deg etter du skrev at du trodde du mistet, syntes det var så rått og vondt at jeg visste ikke hva jeg skulle skrive lenger.. Men det er så fint at helgen har gått uten forverring. Nå håper jeg sånn for dere, måtte hjertet banke fint i dag❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1128 Del Skrevet 6. januar 2020 4 timer siden, Irisiri skrev: Jeg har også tenkt på deg etter du skrev at du trodde du mistet, syntes det var så rått og vondt at jeg visste ikke hva jeg skulle skrive lenger.. Men det er så fint at helgen har gått uten forverring. Nå håper jeg sånn for dere, måtte hjertet banke fint i dag❤️ Takk, kjære deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1129 Del Skrevet 6. januar 2020 6+1 Ultralyd gjennomført, heldigvis slo hjertet og alt så ut som det skulle (4,7 mm lang og hjertefrekvens på 110) ❤️ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 6. januar 2020 #1130 Del Skrevet 6. januar 2020 12 minutter siden, Patriotpaula skrev: 6+1 Ultralyd gjennomført, heldigvis slo hjertet og alt så ut som det skulle (4,7 mm lang og hjertefrekvens på 110) ❤️ 💖💖💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 6. januar 2020 #1131 Del Skrevet 6. januar 2020 Så fantastisk😭❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 6. januar 2020 #1132 Del Skrevet 6. januar 2020 Så fantastiske nyheter 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1133 Del Skrevet 6. januar 2020 16 minutter siden, J1994 skrev: 💖💖💖 💕 12 minutter siden, Irisiri skrev: Så fantastisk😭❤️ 🥰 10 minutter siden, hotfudge skrev: Så fantastiske nyheter 😍 🥰 Nå har vel du blitt mamma? 💕 Får virkelig håpe at du ikke ligger på føden enda 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 6. januar 2020 #1134 Del Skrevet 6. januar 2020 ❤❤❤❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1135 Del Skrevet 6. januar 2020 3 minutter siden, bondekone skrev: ❤❤❤❤ 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 6. januar 2020 #1136 Del Skrevet 6. januar 2020 58 minutter siden, Patriotpaula skrev: 6+1 Ultralyd gjennomført, heldigvis slo hjertet og alt så ut som det skulle (4,7 mm lang og hjertefrekvens på 110) ❤️ 💗💗💗💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1137 Del Skrevet 6. januar 2020 2 minutter siden, prøverpåny skrev: 💗💗💗💗💗 💕💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 6. januar 2020 #1138 Del Skrevet 6. januar 2020 1 minutt siden, Patriotpaula skrev: 💕💕 Hva blir oppfølgingen videre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1139 Del Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, prøverpåny skrev: Hva blir oppfølgingen videre nå? Gyn foreslo UL annenhver uke fremover. Så neste UL blir allerede neste uke. I den der IVF-pakke-prisen så ligger det et tilbud om UL ca tre uker etter testdato, noe som for min del vil bli neste fredag - så da blir det UL som egentlig tenkt da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. januar 2020 #1140 Del Skrevet 6. januar 2020 Så fantastisk! ❤️😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå