lillemeg90 Skrevet 31. desember 2019 #1081 Del Skrevet 31. desember 2019 10 timer siden, Patriotpaula skrev: De har ikke åpent i dag dsv, åpner først på torsdag 😕 Kan godt hende jeg ringer de på torsdag... Så typisk! Håper du får en grei nyttårsfeiring tross alt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 31. desember 2019 Forfatter #1082 Del Skrevet 31. desember 2019 52 minutter siden, lillemeg90 skrev: Så typisk! Håper du får en grei nyttårsfeiring tross alt ❤️ Nyttårskvelden tilbringes på jobb og siden jeg har dagvakt i morgen, så er det rett hjem i seng 😴 Ingen misfarget utflod eller noen tegn til blod i dag, nå er det som det har vært tidligere 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 2. januar 2020 #1083 Del Skrevet 2. januar 2020 På 30.12.2019 den 23.49, Patriotpaula skrev: I dag har vært en dårlig dag. Jeg blir nærmest spist opp av bekymring over å miste igjen ☹️😢 Verdens vondeste bekymring altså Det er heldigvis stor sannsynlighet for at den lille spiren har det fint! Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 2. januar 2020 Forfatter #1084 Del Skrevet 2. januar 2020 2 timer siden, Vestalinn skrev: Verdens vondeste bekymring altså Det er heldigvis stor sannsynlighet for at den lille spiren har det fint! Hvordan går det med deg? Det går greit, men det er forferdelig slitsomt å gå rundt og være redd for å miste hele tiden ☹️ Vet jo at det er større sannsynlighet for at det går fint enn at det ikke gjør det, men samtidig så har jo denne aborten i bagasjen som gjør det litt vanskeligere å tro på... Måtte all form for blødning holde seg unna fremover 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 2. januar 2020 #1085 Del Skrevet 2. januar 2020 Gratulerer med positiv test! ❤️ Jeg krysser fingrene kjempehardt for at det ikke kommer mer blødning, og at denne graviditeten skal få utvikle seg i mange mange uker hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 2. januar 2020 Forfatter #1086 Del Skrevet 2. januar 2020 23 minutter siden, Godis skrev: Gratulerer med positiv test! ❤️ Jeg krysser fingrene kjempehardt for at det ikke kommer mer blødning, og at denne graviditeten skal få utvikle seg i mange mange uker hos deg! Takk ❤️ Håper virkelig at det ikke kommer noe mer blødning!! Det skremmer meg sånn. Og håper virkelig at lille skal utvikle seg i mange måneder til ❤️ Ingenting hadde vært en større glede for oss 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 2. januar 2020 #1087 Del Skrevet 2. januar 2020 9 minutter siden, Patriotpaula skrev: Takk ❤️ Håper virkelig at det ikke kommer noe mer blødning!! Det skremmer meg sånn. Og håper virkelig at lille skal utvikle seg i mange måneder til ❤️ Ingenting hadde vært en større glede for oss 🥰 Jeg forstår deg veldig godt, og unner dere virkelig alt godt ❤️ Har du hatt noe kontakt med lege? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 2. januar 2020 Forfatter #1088 Del Skrevet 2. januar 2020 1 minutt siden, Godis skrev: Jeg forstår deg veldig godt, og unner dere virkelig alt godt ❤️ Har du hatt noe kontakt med lege? ❤️ Nei, ingen kontakt med lege Tenker ikke det heller hvis det ikke skjer noe veldig akutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 2. januar 2020 #1089 Del Skrevet 2. januar 2020 Akkurat nå, Patriotpaula skrev: ❤️ Nei, ingen kontakt med lege Tenker ikke det heller hvis det ikke skjer noe veldig akutt Okei, kan godt forstå at du velger å gjøre det sånn 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 2. januar 2020 Forfatter #1090 Del Skrevet 2. januar 2020 5+4 - og med det var svangerskapet over. Først kom magesmertene, så kom frisk blødning. Magesmerter og blødning er intet godt tegn, så regner 100% med at jeg spontanaborterer nå.... 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 2. januar 2020 #1091 Del Skrevet 2. januar 2020 53 minutter siden, Patriotpaula skrev: 5+4 - og med det var svangerskapet over. Først kom magesmertene, så kom frisk blødning. Magesmerter og blødning er intet godt tegn, så regner 100% med at jeg spontanaborterer nå.... 😢 Neiii, kjære deg!! 😥❤ Dette er på ingen måte en god nyhet, @Patriotpaula.. Sender deg en diger klem med masse kjærlighet 💖 Kommer du til å kontakte lege i morgen mtp.en ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 2. januar 2020 #1092 Del Skrevet 2. januar 2020 Nei nei, ikke slik det skulle ende💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 2. januar 2020 Forfatter #1093 Del Skrevet 2. januar 2020 9 minutter siden, J1994 skrev: Neiii, kjære deg!! 😥❤ Dette er på ingen måte en god nyhet, @Patriotpaula.. Sender deg en diger klem med masse kjærlighet 💖 Kommer du til å kontakte lege i morgen mtp.en ul? Takk ❤️ Nei, tror ikke det, ikke hvis jeg får innrykk av at alt har kommet ut. 2 minutter siden, bondekone skrev: Nei nei, ikke slik det skulle ende💔 Absolutt ikke 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. januar 2020 #1094 Del Skrevet 2. januar 2020 Ånei så leit 😭 stor klem 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 2. januar 2020 Forfatter #1095 Del Skrevet 2. januar 2020 8 minutter siden, Neutral90 skrev: Ånei så leit 😭 stor klem 💔 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiva Skrevet 2. januar 2020 #1096 Del Skrevet 2. januar 2020 Så trist 🙁 Det var ikke sånn det skulle bli 🙁 Sender deg en stor klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 2. januar 2020 Forfatter #1097 Del Skrevet 2. januar 2020 11 minutter siden, Fiva skrev: Så trist 🙁 Det var ikke sånn det skulle bli 🙁 Sender deg en stor klem ❤️ Absolutt ikke ☹️😢 Takk for klem! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 2. januar 2020 #1098 Del Skrevet 2. januar 2020 Ånei, dette var trist å lese 😢 Sender deg en klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 2. januar 2020 Forfatter #1099 Del Skrevet 2. januar 2020 1 minutt siden, Dovendyr1 skrev: Ånei, dette var trist å lese 😢 Sender deg en klem ❤️ ❤️😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 3. januar 2020 #1100 Del Skrevet 3. januar 2020 Så trist å høre at det skulle ende sånn, @Patriotpaula 😢 Blir ikke noe lettere å miste selv om man ikke klarer helt å tro på det i utgangspunktet, håpet er jo der likevel ❤️ Sender deg mange gode klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå