Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Synes absolutt det er en stigning på 25 testene også, men at kontrollstreken på dagens er litt ujevn med farge. Uansett om den er litt ujevn, er den sterkere :) synes dette ser bra ut, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neutral90 skrev (9 minutter siden):

Synes absolutt det er en stigning på 25 testene også, men at kontrollstreken på dagens er litt ujevn med farge. Uansett om den er litt ujevn, er den sterkere :) synes dette ser bra ut, jeg.

Takk for at du tar deg tid til å se, det setter jeg stor pris på ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser ut som fin stigning jeg 😊 tror ikke jeg fikk sterkere teststrek enn kontrollstrek før etter laaaang tid. Når jeg testet bare for å teste selv om jeg uten tvil var gravid, flere uker etter ikm 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (16 minutter siden):

Synes det ser ut som fin stigning jeg 😊 tror ikke jeg fikk sterkere teststrek enn kontrollstrek før etter laaaang tid. Når jeg testet bare for å teste selv om jeg uten tvil var gravid, flere uker etter ikm 😄

Takk for at du tar deg tid ❤️🥰 skal snart slutte å teste, men skal teste i morgen også siden det er klinikkens testdato. Så skal jeg teste igjen med CB ukesindikator mot neste helg tenkte jeg 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For spesielt interesserte, sånn endte testrekken (tall er RD, ikke DPO)

80AF06A6-8AAA-4033-88E9-BFB057E81ABF.jpeg

Endret av Patriotpaula
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt utslitt av meg selv. Gleden over positiv test forsvant fort, og har utelukkende blitt erstattet med et lass med bekymringer og negative tanker. Min største frykt nå for tiden er, kanskje ikke så overraskende, å miste igjen. Hjelper ikke på tankene at vi har fått en datter siden jeg mistet sist (MA). Går hele tiden med negative tanker om at jeg sikkert begynner å blø neste sekund. Min psykiske helse har fått seg en skikkelig knekk 😣 Synes det er så synd at alt dette negative overskygger alt 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (41 minutter siden):

Jeg blir helt utslitt av meg selv. Gleden over positiv test forsvant fort, og har utelukkende blitt erstattet med et lass med bekymringer og negative tanker. Min største frykt nå for tiden er, kanskje ikke så overraskende, å miste igjen. Hjelper ikke på tankene at vi har fått en datter siden jeg mistet sist (MA). Går hele tiden med negative tanker om at jeg sikkert begynner å blø neste sekund. Min psykiske helse har fått seg en skikkelig knekk 😣 Synes det er så synd at alt dette negative overskygger alt 😔

Vondt å høre at du har slike tanker, men skjønner deg godt. Jeg krysser alt jeg kan for at det bare forblir i tankene dine, og at resultatet blir noe annet.

Sender deg en god klem og ønsker dere ei god helg 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J1994 skrev (9 minutter siden):

Vondt å høre at du har slike tanker, men skjønner deg godt. Jeg krysser alt jeg kan for at det bare forblir i tankene dine, og at resultatet blir noe annet.

Sender deg en god klem og ønsker dere ei god helg 🥰

Takk, kjære deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3

Like sterk strek og 3+, da er det vel fortsatt håp da 🤞🏻🤭 Det som ikke kom frem i forrige innlegg var at det er blod som gjør meg så redd. Har hatt en episode med en minimalt mengde brunt, en episode med rosa på papiret og to-tre ganger med brunt/brunt-rødt på papiret. Vet det er veldig vanlig, men blir så redd når jeg ser det 😭

52E6E44B-B792-4352-AD67-A959F2E219BF.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår så godt at du blir redd når det kommer blod, uavhengig av farge og mengde.. Ofte er det helt uskyldig, men det ligger liksom i refleksene våre at det er synonymt med noe dumt. Men disse testene går jo absolutt rette veien 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godis skrev (41 minutter siden):

Forstår så godt at du blir redd når det kommer blod, uavhengig av farge og mengde.. Ofte er det helt uskyldig, men det ligger liksom i refleksene våre at det er synonymt med noe dumt. Men disse testene går jo absolutt rette veien 🤩

Spesielt når jeg har mistet før… Riktignok var ikke det blødning som førte til en SA og en helt annen mengde og farge 😶😬 Håper håper 🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten og sterke, fine tester 🎉😊 Dine beroligende ord hjalp meg masse når jeg opplevde blødninger tidlig i svangerskapet🙏🏻 Det er virkelig altoppslukende og slitsomt å hele tiden tenke at det kan gå galt. Kjenner meg absolutt igjen i katastrofetankene, og det er vanskelig å tenke at det går bra når man har erfart det motsatte.. Det eneste man kan gjøre (og som jeg hatet å høre andre si🙈) er jo å ta tiden til hjelp. Håper for deg 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melie skrev (22 minutter siden):

Gratulerer så mye med graviditeten og sterke, fine tester 🎉😊 Dine beroligende ord hjalp meg masse når jeg opplevde blødninger tidlig i svangerskapet🙏🏻 Det er virkelig altoppslukende og slitsomt å hele tiden tenke at det kan gå galt. Kjenner meg absolutt igjen i katastrofetankene, og det er vanskelig å tenke at det går bra når man har erfart det motsatte.. Det eneste man kan gjøre (og som jeg hatet å høre andre si🙈) er jo å ta tiden til hjelp. Håper for deg 💕

Tusen takk for koselig melding 💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0

Første ordentlige blødning-blødning i dag tidlig. Ikke rødt-rødt, men ganske rødt på farge. Avtagende nå etter tre timers tid, nå kommer det bare brunt. Flaks for meg at jeg allerede hadde avtalt en ultralyd med klinikken i dag. Dessverre ligger jeg nå i sengen hjemme og er sykemeldt med diagnose truende abort. På UL kunne gyn se plommesekken og lille embryoet. Selv om hjertet slo, så var embryoet altfor lite. Gyn håper det bare er en forsinkelse i utviklingen, men sier samtidig at det er 50/50 sannsynlighet for positivt utfall på dette😭😭😭 Ny UL neste torsdag 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...