Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Godis skrev:

Gratulerer så mye Patriotpaula, så hyggelig å lese fødehistorien. Starten på et langt nytt kapittel i livet, jeg ønsker dere alt godt 🎈

Takk for det, kjære deg 🥰 Følger med på dagboken din 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, Patriotpaula skrev:

Takk for det, kjære deg 🥰 Følger med på dagboken din 😊

Så hyggelig, håper jeg snart kommer med et innlegg om positiv graviditetstest 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Følte for å komme med en liten update 🌸

Lillemor har nå blitt seks uker - utrolig hvor fort tiden går 🙊 Aldri har tiden gått så fort. Ammingen måtte jeg motvillig gi opp (she wasn’t in to it 🤷‍♀️), men jeg visste at det var det beste for alle, så jeg fikk ingen såkalt ammesorg. De første ukene med pumping og styr med amming var ikke spesielt koselig. Etter at ammingen ble lagt helt på hylla, så falt det en helt annen ro over oss. Lille er fornøyd med flasken sin og jeg har så mye «ledig» tid (som jeg før brukte til pumping 4 timer i døgnet, samt renhold og koking av masse utstyr til flasking og pumping). Dette er jo noe vi skal holde på med en god stund, så vi har valgt å kjøpe babybrezza og sterilisator - de gjør hverdagen mye enklere. 
Ellers bare koser vi oss og er mye sosial. At det er mulig å bli så glad i et lite menneske på bare noen uker, som attpåtil forstyrrer søvnen min 💕 Vanligvis er jeg ikke så glad i noen som forstyrrer søvnen min 🙊😅 Snakk om søvn, så skal jeg virkelig ikke klage. Tror jeg kan si at hun er en skikkelig sovebaby, for hun kan sove opptil 7 timer sammenhengende på natt og kan sove opptil 4 timer non stop på dagtid. Så jeg har sjelden behov for å sove på dagtid.

Det var lille vi skulle vente så lenge på, nå virker alt med IVF så fjernt.
Tilværelsen er ganske så fin må jeg si 🌸 Er så glad i den lille jenta vår 💛

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så fantastisk hyggelig 🥰 Så godt å høre at dere lander litt i den nye hverdagen, og finner ut hva som er best for dere 🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Godis skrev:

Åååå så fantastisk hyggelig 🥰 Så godt å høre at dere lander litt i den nye hverdagen, og finner ut hva som er best for dere 🤩

🥰 Jeg heier på forhåpentligvis nært forestående positiv EL-test hos deg 👏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, bondekone skrev:

Åå så fint å høre dere har det bra😍 

🥰 Gled deg til babybobla, det er sååå koselig å ha en baby i hus 💛🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en oppdatering 😍 Fikk tårer i øynene av å lese for begynte å tenke på når vi skal møte jenta vår 😍 Godt å høre at alt står bra til, håper det kommer flere oppdateringer innimellom  😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Så koselig med en oppdatering 😍 Fikk tårer i øynene av å lese for begynte å tenke på når vi skal møte jenta vår 😍 Godt å høre at alt står bra til, håper det kommer flere oppdateringer innimellom  😀

🥰 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fiva skrev:

Så koselig med en oppdatering! 🥰 Det høres ut som dere har fått en skikkelig godjente 😊

Vi synes hun er fin og god på alle mulige måter 🥰 Vil si at vi har fått en «enkel» baby, i den grad man kan si at babyer kan være enkel/krevende. Vi sliter oss absolutt ikke ut i hvert fall 😊 Jeg var på 6ukers-kontroll hos min fastlege denne uken, og hun synes jeg så altfor godt og uthvilt ut - jeg var visst IKKE representativ for mødre som kom på den 6ukers-kontrollen fikk jeg høre 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Vi synes hun er fin og god på alle mulige måter 🥰 Vil si at vi har fått en «enkel» baby, i den grad man kan si at babyer kan være enkel/krevende. Vi sliter oss absolutt ikke ut i hvert fall 😊 Jeg var på 6ukers-kontroll hos min fastlege denne uken, og hun synes jeg så altfor godt og uthvilt ut - jeg var visst IKKE representativ for mødre som kom på den 6ukers-kontrollen fikk jeg høre 😂

Godt gjort når til og med legen kommenterer det 😂 Gutten vår er sånn også, det er skikkelig herlig! Han hadde en kveld hvor han skrek og slet med magen, og både jeg og pappaen ble skikkelig stresset fordi han pleier jo aldri å lage lyd 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Fiva skrev:

Godt gjort når til og med legen kommenterer det 😂 Gutten vår er sånn også, det er skikkelig herlig! Han hadde en kveld hvor han skrek og slet med magen, og både jeg og pappaen ble skikkelig stresset fordi han pleier jo aldri å lage lyd 😂

Det blir jo hva er vant til 🙊 Spent på disse utviklingsstegene, om vi får mer å gjøre da 😬😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lille er snart 13 uker - hu hei som tiden flyr 🤭 Vi nyter permisjonen og vi nyter tilværelsen som en liten familie på tre ❤️ Alt er med andre ord så bra jeg tenker det kunne ha vært. Stikker egentlig bare innom for å si hei og at tilværelsen fortsatt er fin 🥰 Tenk at det var den fine jenta vår som ligger i fanget mitt nå som var den positive testen på julaften i fjor - det er utrolig fint å tenke på 🌟

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre ❤️ Husker godt da du var prøver, og hvor oppriktig glad jeg ble da du fikk positiv test 🥰

Endret av Godis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Godis skrev:

Så godt å høre ❤️ Husker godt da du var prøver, og hvor oppriktig glad jeg ble da du fikk positiv test 🥰

Så koselig at du skriver det 🥰❤️ Følger fortsatt med på deg i det skjulte ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bondekone skrev:

Åå, så fint å høre💕 høres ut som dere koser dere💕💕

Det gjør vi absolutt❤️🥰

 

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Gratulerer så mye med en flott jente, det var koselig lesning her! 💗😊! Måtte inn og se etter du skrev i min dagbok - tusen takk 🙏 så fint å høre at alt går bra og at dere har fine dager. Jeg styrte så mye med amming, husker jeg, at det ødela mange måneder. Godt at dere fant en god løsning tidlig! Kos deg med babyjul! Klemmer 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...