Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Fiva skrev:

Det blir i alle fall veldig spennende, uansett utfall. Tenk at det er så nært nå! 🥰

Har ikke fått noe svar på hvorfor han ligger så lavt. Morkake og navlesnor har sett fint ut på ul, men forstod det sånn at det var ting med morkaken som kunne være «galt» som de ikke oppdager på ultralyd. Nå vil de bare se at han følger sin egen kurve videre. Han ligger vel an til å bli knappe 3 kg til termin, men ettersom legene uttrykker såpass lite bekymring har jeg bestemt meg for å ikke tenke så mye på det! Er ikke så mye jeg får gjort til eller fra 😊 

Uff, ja ikke si det! Jeg har og potensielt litt over fire uker igjen av svangerskapet. Det er for lenge kjenner jeg 😅 Nå vil vi hilse på! 

Det føles jo ganske uvirkelig alt i alt. Vi som har ventet så lenge på henne, og nå er hun bare noen dager unna 🥰 

Er nok smart at du ikke tenker så mye på det heller hvis legene ikke er spesielt bekymret. 3 kg er jo heller ikke så verst 😊 Og uansett, det viktigste er jo at han følger sin egen kurve ️ 
Plutselig er han her, får håpe fødselen setter i gang litt før termin 🙊🤞🏻

2 timer siden, Smashy skrev:

Nå har du en spennende uke i vente 😍 Tenk at nå er hun snart her!🤩
Kjenner meg litt igjen i at jo mer jeg nester, jo mer utålmodig blir jeg 😅 Men her har jeg enda igjen 7 uker til termin 🙈 Må bare fylle dagene så tiden går fort 😄 

Veldig spennende uke i vente, nesten litt i overkant spennende 🙊😅 Jeg synes ukene på 30-tallet har gått ganske radig, håper du blir å føle det også 😊 Vasket og ryddet masse hjemme her siste tiden (dette tredje trimester vaske-og ryddesyndromet), så siste tiden har virkelig bare flydd unna. Lykke til i tiden som kommer 🥰

22 minutter siden, bondekone skrev:

Åå, snart er hun her💕 masse lykke til😍

Takk 🌸🥰💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig spennende!! Enn å ha en dato å forholde seg til, selv om det kan gå alt fra timer til dager etter igangsettelse så vet du hvertfall at det skjer noe. 

Veldig betryggende at de følger godt med da, det er noe med disse insulinbarna men som oftest går det problemfritt da 🥰

Blir nesten litt utålmodig når en etter en som jeg har fulgt her inne får møte sine små, håper dagene som gjenstår blir fine❤️ gleder meg til oppdateringen om at hun har kommet til verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Carjo4 skrev:

Så utrolig spennende!! Enn å ha en dato å forholde seg til, selv om det kan gå alt fra timer til dager etter igangsettelse så vet du hvertfall at det skjer noe. 

Veldig betryggende at de følger godt med da, det er noe med disse insulinbarna men som oftest går det problemfritt da 🥰

Blir nesten litt utålmodig når en etter en som jeg har fulgt her inne får møte sine små, håper dagene som gjenstår blir fine❤️ gleder meg til oppdateringen om at hun har kommet til verden. 

Helt enig, veldig deilig å ha en dato/«periode» å forholde seg til, i stedet for å gå i det uvisse 2-4 uker til 🙊 

Åh, jeg føler med deg. Jeg blir selv ganske misunnelig og utålmodig av å vente på lille når jeg ser alle oppdateringer om nyfødte barn på termingruppen på Facebook 😅

Det kommer en oppdatering når hun er født, så tror jeg nok jeg legger kvinneguiden på hylla på ubestemt tid. Mulig jeg stikker innom for å følge med på jeg har fulgt med på (hvis jeg får tid 🙊) 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Patriotpaula said:

Helt enig, veldig deilig å ha en dato/«periode» å forholde seg til, i stedet for å gå i det uvisse 2-4 uker til 🙊 

Åh, jeg føler med deg. Jeg blir selv ganske misunnelig og utålmodig av å vente på lille når jeg ser alle oppdateringer om nyfødte barn på termingruppen på Facebook 😅

Det kommer en oppdatering når hun er født, så tror jeg nok jeg legger kvinneguiden på hylla på ubestemt tid. Mulig jeg stikker innom for å følge med på jeg har fulgt med på (hvis jeg får tid 🙊) 😊

Men du må oppdatere når hun har kommet før du legger bort kg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du er satt i gang! Håper alt går fint og at kroppen fort skjønner at det ikke er noe mer å vente på nå. Heia heia!🥳🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, kaleidoskop skrev:

Men du må oppdatere når hun har kommet før du legger bort kg 😍

Det skal jeg gjøre 😊😘

2 timer siden, Irisiri skrev:

Så spennende at du er satt i gang! Håper alt går fint og at kroppen fort skjønner at det ikke er noe mer å vente på nå. Heia heia!🥳🥰

Veldig spennende 🥰 Det oppstod en kraftig blødning ifbm innleggelse av ballong, så den ble tatt ut igjen med en gang. Så de valgte å se an blødningen fra midt på dagen til 18-tiden, da ble første modningstablett satt, så fikk jeg en tbl til for en times tid siden 🤞🏻 Jeg tror selv at det ikke skjer noe før sent torsdag eller i løpet av fredagen, men lov å håpe at det går litt fortere da 🙊 Forberedt på at det kan drøye ut siden jeg både er førstegangs og før termindato, så får jeg heller bli positivt overrasket hvis det går raskere enn forventet 😊🙌 Takk for heiarop 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres lurt ut å tenke at det tar lang tid, man kan jo bli småsprø av å vente. Holdt på å rable litt for meg da jeg venta på igangsetting hvertfall😅 Regner med du har tatt med nok underholdning for noen dager. 
Venter spent på oppdatering, blir så fint når du endelig får babyen din😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor kom til verden i går 💕🌸 50 cm lang og nesten 3,8 kg 🥰 Helt perfekt ❣️

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!😭😍 Er så glad for dere! Kos deg med lille frøkna, og husk å be om hjelp fra de rundt dere i tiden fremover. 
Veldig stas om vi får høre litt mer om hvordan det gikk når du har tid og ork. 
Gratulerer!🥳❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awwww 😭 Endelig 😍😍😍 gratulerer. Har fulgt deg og er så glad på dine vegne. Kos deg masse med baby, det er mye jobb, slit og helt fantastisk 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Irisiri skrev:

Gratulerer så mye!!😭😍 Er så glad for dere! Kos deg med lille frøkna, og husk å be om hjelp fra de rundt dere i tiden fremover. 
Veldig stas om vi får høre litt mer om hvordan det gikk når du har tid og ork. 
Gratulerer!🥳❤️

Tusen takk ❤️🥰 Er nok en heltidsjobb dette ja, glad for at pappaen blir hjemme i et par uker ❤️ Kan komme med en liten fødselshistorie senere 😊👍🏼

9 timer siden, Smashy skrev:

Gratulerer sååå mye!! 😍 Nyt tiden og kos deg masse med den lille 💗 

Tusen takk 🥰

8 timer siden, bondekone skrev:

Åå, gratulerer så mye💕💕 

Tusen takk 🥰

9 timer siden, kaleidoskop skrev:

Awwww 😭 Endelig 😍😍😍 gratulerer. Har fulgt deg og er så glad på dine vegne. Kos deg masse med baby, det er mye jobb, slit og helt fantastisk 🥰

Tusen takk 🥰😊🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Pillowtalk skrev:

Gratulerer @Patriotpaula:strix: Det er sååå fantastisk!! Ønsker dere en flott tid som småbarnsforeldre☺️

Tusen takk 💕🌸 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...