Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Lett å si i hvert fall 😅 Ikke så lett å gjennomføre 🤷‍♀️ 

Vi var på trening selv tidligere i dag. Bedre humør etter trening enn før treningen i hvert fall 😅🙊

Kommer sikkert ikke til å klare det neste pp heller , men skal prøve i allefall 😜 skal ta test når jeg har lillegutt hjemme neste gang i allefall - han er hos pappan sin i helgen så savner han ekstra mye når jeg får negativ test 😅

nå skal jeg ta meg en dusj og prøve å være blid resten av dagen. Stakkar mann 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en test i dag, litt usikker på resultatet 🤷‍♀️ Hva mener dere? 

C41E3D9E-CDF0-4239-BDF3-D5C45E2CD035.jpeg

9CE76DF5-B386-4F87-8185-BDFDEB83DF55.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Tok en test i dag, litt usikker på resultatet 🤷‍♀️ Hva mener dere? 

C41E3D9E-CDF0-4239-BDF3-D5C45E2CD035.jpeg

9CE76DF5-B386-4F87-8185-BDFDEB83DF55.jpeg

Hmm, jeg klarer dessverre ikke se noe . Er ikm Idag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Febmamma skrev:

Hmm, jeg klarer dessverre ikke se noe . Er ikm Idag? 

I grunn så er det det. Men jeg hadde plutselig masse slim/utflod her forrige helg - hvis det var tegn på EL, så er det ikke mer enn 9 DPO i dag 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

I grunn så er det det. Men jeg hadde plutselig masse slim/utflod her forrige helg - hvis det var tegn på EL, så er det ikke mer enn 9 DPO i dag 🤷‍♀️

Sånn hadde jeg det og , så aner egentlig ikke når el var . Men håper tr kommer imorgen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Febmamma skrev:

Sånn hadde jeg det og , så aner egentlig ikke når el var . Men håper tr kommer imorgen 😄

Bra vi er to om det 😅 Jeg kjente stikkinger på ene siden tirsdag for 13 dager siden, men så var det dette slimet da... Kan ha blitt surr med syklusen pga Primolut også (brukte det bare fire dager isf 14 som tenkt, fordi jeg begynte å spotte, så da ble jeg den heldige vinner av TR i syden, kom den morgenen vi dro) 🤨

Kjipt å få TR på jobb, i hvit uniform og greier 🤦‍♀️🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Bra vi er to om det 😅 Jeg kjente stikkinger på ene siden tirsdag for 13 dager siden, men så var det dette slimet da... Kan ha blitt surr med syklusen pga Primolut også (brukte det bare fire dager isf 14 som tenkt, fordi jeg begynte å spotte, så da ble jeg den heldige vinner av TR i syden, kom den morgenen vi dro) 🤨

Kjipt å få TR på jobb, i hvit uniform og greier 🤦‍♀️🤷‍♀️ 

Haha ja det er alltid gøy med tr på jobb i uniform 😆 begynner heldigvis alltid med spotting her da , så skjer sjelden uhell 😜

hatt slim 2 ganger denne mnd , men bare observert ved et tilfelle hver gang , synes å huske jeg har hatt det over et par dager før , så vi får se . Kan jo enda være kluss etter p pillen selvom syklus til nå har vært stabil etter jeg sluttet . Fremdeles ingen tegn til tr her , men hadde jo negativ test igår , så håper den kommer snart så jeg kan starte på nytt 😅 skal prøve el tester neste syklus da for å få litt mer kontroll 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen strek, men vet at det er veldig vanskelig å ta bilde av i starten! Ser du noe svakt noe selv? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pupsilure skrev:

Så ingen strek, men vet at det er veldig vanskelig å ta bilde av i starten! Ser du noe svakt noe selv? 😀

Ingen strek når jeg ser på RETT sted på strimmelen 🙊 Googlet i etterkant og fant ut at baby-streken skal være mellom kontroll-streken og det området hvor jeg ser en synlig strek ca en cm fra Max-linjen 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Febmamma skrev:

Haha ja det er alltid gøy med tr på jobb i uniform 😆 begynner heldigvis alltid med spotting her da , så skjer sjelden uhell 😜

hatt slim 2 ganger denne mnd , men bare observert ved et tilfelle hver gang , synes å huske jeg har hatt det over et par dager før , så vi får se . Kan jo enda være kluss etter p pillen selvom syklus til nå har vært stabil etter jeg sluttet . Fremdeles ingen tegn til tr her , men hadde jo negativ test igår , så håper den kommer snart så jeg kan starte på nytt 😅 skal prøve el tester neste syklus da for å få litt mer kontroll 

Når jeg gikk på p-pillen begynte det med spotting, men forrige måned så kom det masse med en gang (fant ut det klokken 05, så kan jo ha vært spotting tidligere på natten). 

 

Krysser fingrene for at tr kommer i morgen, klar for ny PP 🙏 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Fikk TR nå faktisk 😅

Ah.. går det greit eller er du skuffa ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Febmamma skrev:

Ah.. går det greit eller er du skuffa ? 

Kjipt at det ikke klaffet denne måneden, men hadde nok blitt svært overrasket hvis det gikk så fort. Regnet med at det ikke klaffet mtp testen i går, så da er det heeelt greit TR kommer når den skal, så vi kan starte ny PP 😊🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Kjipt at det ikke klaffet denne måneden, men hadde nok blitt svært overrasket hvis det gikk så fort. Regnet med at det ikke klaffet mtp testen i går, så da er det heeelt greit TR kommer når den skal, så vi kan starte ny PP 😊🙏

Skjønner det :) sitter plutselig neste pp😄

ikke fått tr enda , så begynner å bli utålmodig😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kjipt med TR, men er jo som du sier ikke ofte det klaffer første gang. Lykke til neste PP☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.8.2018 den 18.06, Nikketutta skrev:

Bedre lykke neste måned 😀

Har ikke sett kommentaren din før nå - tusen takk 😊👶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2018 den 7.52, bondekone skrev:

Hei! Kjipt med TR, men er jo som du sier ikke ofte det klaffer første gang. Lykke til neste PP☺

Har ikke sett kommentaren din før nå - tusen takk 😊👶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite aktivitet her inne om dagen, jeg venter på EL, men den er ikke her før om 9 dagers tid 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det @Febmamma? 😁

Vi er i gang med å legge inn aksjer, selv om jeg ikke forventer EL før mandag. Tror jeg ganske sikkert får enda med lyst utover uka og jo nærmere EL jeg kommer. Og samboeren pleier ikke å være vond å be 🙊 Men vi er enig om at det ikke skal være noe «plikt-sex», vi skal kose oss også 😊👶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...