Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Patriotpaula skrev (5 minutter siden):

7+0 (i følge klinikken sine data)

Bare gode nyheter 😭😭 Lille spire er nå nesten 1 cm (onsdag forrige uke 2 mm). Fosterlyden var på 129. Så alle mål og fosterlyden var akkurat der det skal være så langt i svangerskapet ❤️ Ny UL når jeg er 8+5 

Åh, så herlig! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (23 minutter siden):

HURRA!!! :hoppendeglad:

❤️🥳

Godis skrev (19 minutter siden):

Jaa, ååååå så godt å lese ❤️❤️❤️ 

❤️

Lorieen skrev (18 minutter siden):

Åh, så herlig! ❤️

❤️

SUPERMIRI skrev (Akkurat nå):

Jaaaa😍🥳

❤️🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BlåSwix skrev (2 timer siden):

Åh herlighet så fint å lese!! Jeg har tenkt så mye på deg - hurra 🥰

💓💓

Smashy skrev (2 timer siden):

Hurra SÅ gode nyheter! :hoppendeglad:

🥳❤️

Annabel skrev (1 time siden):

Så fantastiske nyheter!:nordvesta: Kan tenke meg det var en enorm lettelse ❤️ 

Du skulle bare ha visst 💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+1

Symptomer så langt 

- store og tidvis ømme pupper

- murringer 

- mye treg i magen - forstoppet 

- kvalm og uvel store deler av døgnet.

- Energiløs.

Er sykemeldt fra jobb for tiden. I utgangspunktet var det pga truende abort, men som nå er pga kvalme++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

9+6

… noe som betyr at i dag er siste dagen med medisiner siden jeg er 10+0 i morgen. Det føles litt absurd. Brukt cyclogest i to måneder og progynova og Prednisolon i nesten 10 uker (siden CD2). Har fått beskjed fra klinikken at det er bare å stoppe når jeg når 10+0, men det føles samtidig veldig rart å bare slutte cold turkey. Men blir nok å gjøre det, for jeg.er.så.lei.medisiner. Så på UL 8+4 at det var aktivitet i morkaken (som ligger bak denne gangen også). Men katastrofetenker jo selv om, hva hvis morkaken ikke er klar og har tatt over produksjonen? 🤷‍♀️

Formen er ikke bedre, stikkord er uendelig sliten, kvalme og dårlig matlyst. Gått ned 6-8 kg siden jeg ble gravid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

I morgen er jeg 15+0 🙉❤️ På et vis føles det ut som jeg har vært gravid i en evighet pga den dårlige formen, men samtidig må jeg spørre meg selv hvor tiden blir av? 🤷‍♀️ Formen er heldigvis økende, men er ikke helt «meg selv» enda (men det var jeg ikke på dette tidspunktet i forrige svangerskap heller). Har OUL helt i slutten av måneden. Vi er såå spente på om det kommer en lillebror eller lillesøster 👶🏻 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn at du er 15 uker på vei allerede! 😁 Håper det ikke tar så lang tid før du føler at formen er bra igjen 😊 Og spennende med OUL, ikke lenge igjen nå! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lianne skrev (6 timer siden):

Enn at du er 15 uker på vei allerede! 😁 Håper det ikke tar så lang tid før du føler at formen er bra igjen 😊 Og spennende med OUL, ikke lenge igjen nå! 

❤️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BlåSwix skrev (4 timer siden):

Koselig med oppdatering fra deg, har ventet på det🌸 så deilig at formen er bedre ❤️

❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Uke 24+0

Lillesøster kommer til verden i starten av juni 🌸 Jeg tenker at dette er veldig praktisk mtp klær 🙊 Pappaen derimot hadde et ønske at det var en lillebror som gjemte seg i magen, men er selvsagt glad for at det kommer ei jente til ☺️
Jeg har kjent liv innvendig siden uke 14, men har ikke kjent liv og sett bevegelse utenpå før sånn ca siste måneden. Veldig koselig 🌸💕 Pappaen har derimot ikke fått kjent noen spark enda, da slutter hun med en gang - akkurat sånn var storesøster også.
Det er drøyt fire måneder igjen til termin og vi har ikke løftet en finger når det gjelder forberedelser, blir nok ikke å gjøre noe på lenge heller. Tenker at vi har jo alt vi trenger etter nr1, så det er nesten kun ny bleiestørrelse vi trenger 🤭

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...