Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Etter slim og kalender 👌🏼 Prøver det i første omgang! Liker å tro at vi er såpass unge, så det ikke skal bli noe stort problem med oppdrag baby 🙊  Så håper jeg har rett! 

Nei det er nok veldig fornuftig :) jeg skal prøve meg på en prøvedagbok i kveld. Nå tar jeg jo omtrent over din 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Febmamma skrev:

Nei det er nok veldig fornuftig :) jeg skal prøve meg på en prøvedagbok i kveld. Nå tar jeg jo omtrent over din 😂

😅 Gjør det - jeg blir din første følger 😁👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Patriotpaula skrev:

😅 Gjør det - jeg blir din første følger 😁👏

Da var det gjort ! 😄 hadde bare glemt det i kveld 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Febmamma skrev:

Da var det gjort ! 😄 hadde bare glemt det i kveld 😅

Hurra 🙏👏😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på litt murring litt på begge sider nederst i magen, ikke nødvendigvis samtidig. Kjente på det i går også. Siden i går har jeg også kjent på «ubehag» i korsryggen også, ligget feil/feilbelastning på trening? 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke så veldig pessimistisk av meg, men jeg føler på hele meg at det ikke gikk denne pp heller - selv om jeg ikke skal ha tr før neste mandag, altså om 8 dager... Blææh 🤷‍♀️☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Patriotpaula skrev:

Jeg er egentlig ikke så veldig pessimistisk av meg, men jeg føler på hele meg at det ikke gikk denne pp heller - selv om jeg ikke skal ha tr før neste mandag, altså om 8 dager... Blææh 🤷‍♀️☹️

Veldig vanlig å svinge mellom håp og pessimisme i disse pp. Sykt slitsomt , men får bare tenke dere har gjort det dere kunne for at det skulle klaffe. Kan ikke gjøre mer enn det 😅❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Febmamma skrev:

Veldig vanlig å svinge mellom håp og pessimisme i disse pp. Sykt slitsomt , men får bare tenke dere har gjort det dere kunne for at det skulle klaffe. Kan ikke gjøre mer enn det 😅❤️

Får jo bøttevis med diverse symptomer uka før TR, så venter egentlig bare på at det skal komme kastendes på meg ila noen få dager nå ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Patriotpaula skrev:

Får jo bøttevis med diverse symptomer uka før TR, så venter egentlig bare på at det skal komme kastendes på meg ila noen få dager nå ☹️

Når er ikm? Symptomer kan jo komme både av mensen og tr, så umulig å si hva det er før man ikke får mensen og tester positivt . Og magefølelser er det ikke noe hold i i teorien- dere hadde jo sex når dere skulle ;) ingen sorger på forskudd😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Febmamma skrev:

Når er ikm? Symptomer kan jo komme både av mensen og tr, så umulig å si hva det er før man ikke får mensen og tester positivt . Og magefølelser er det ikke noe hold i i teorien- dere hadde jo sex når dere skulle ;) ingen sorger på forskudd😄

IKM er på mandag! Ønsker jeg var så positiv som deg 🙊😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Patriotpaula skrev:

IKM er på mandag! Ønsker jeg var så positiv som deg 🙊😅

Lett å være positiv på andre sine vegne , verre når det gjelder en selv 😅 håper du får en positiv overraskelse på mandag😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Febmamma skrev:

Lett å være positiv på andre sine vegne , verre når det gjelder en selv 😅 håper du får en positiv overraskelse på mandag😍

Det er vel gjerne sånn ja 🙊 

Tror ikke det blir noe problem å ikke teste før IKM i hvert fall 🙊 Så sikker er jeg på at det ikke blir noe denne runden.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det er vel gjerne sånn ja 🙊 

Tror ikke det blir noe problem å ikke teste før IKM i hvert fall 🙊 Så sikker er jeg på at det ikke blir noe denne runden.... 

Samme her . Eggløsning på dag 19 i en 29 dagers syklus er ikke akkurat det beste 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Febmamma skrev:

Samme her . Eggløsning på dag 19 i en 29 dagers syklus er ikke akkurat det beste 😅

Høres ikke helt sånn ut 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer på noen ting så langt! Veldig uvant, da jeg på en måte har «vent meg til» alskens symptomer siste uka før mensen, i hvert fall vært slik de siste par syklusene 🤷‍♀️ Så hadde forventet at det er sånn det er for meg uten prevensjon, men tydeligvis ikke? 🤷‍♀️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Ingen symptomer på noen ting så langt! Veldig uvant, da jeg på en måte har «vent meg til» alskens symptomer siste uka før mensen, i hvert fall vært slik de siste par syklusene 🤷‍♀️ Så hadde forventet at det er sånn det er for meg uten prevensjon, men tydeligvis ikke? 🤷‍♀️ 

 

Kroppen finner nok sin vei etter noen sykluser uten pillen. Sånn var det i allefall for meg :) vanlig å få mer pms symptomer osv rett etter p pilleslutt før det normaliseres igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er sulten hele tiden, veldig uvant til å være meg! I går kveld synes jeg puppene aldri har vært så store før og i går på trening stakk det skikkelig til på venstre siden (skulle så gjerne ønske at det kunne vært ligamentsmerter, lest at noen har opplevd det allerede i uke 4 #ønsketenkning 😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bondekone skrev:

Hørtes jo spennende ut! Hbor mange dpo er du?

Ca 11 DPO, tror jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har føltes ut som at TR kommer hele tiden i dag, men ikke dukket opp enda! Har også kjent på litt murring nederst i magen i hele dag! Forrige uke kjente jeg også på et skikkelig stikk nederst i magen, kanskje var det en spire som festet seg? 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...