Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Patriotpaula skrev:
 

Jeg har gitt opp litt, så håper kroppen skjønner det. Lest diverse tråder her inne hvor det klaffer når man «gir opp», så håper det gjelder for meg også 😅 Vi har sex sånn ca annenhver dag, det legger jeg inn i appen, det er egentlig det jeg/vi gjør av innsats for tiden. Samboer spurte senest her om dagen om det ikke blir noe barn snart 😅😅

Ser en trend med at det blir mindre og mindre «symptomer» for hver syklus som går. I starten etter p-pille slutt var det både det ene og det andre allerede fra rundt EL og videre frem til mensen, nå kjenner jeg så vidt tegn til mensen... Kanskje betyr det at kroppen begynner å komme i balanse igjen? Jeg har tenkt å holde meg unna wild jam, grapefrukt og alskens greier.  Tenker litt på temp.mål, men har ikke helt bestemt meg enda. Har jo flere EL tester igjen, men tydeligvis at jeg evt må begynne å teste tidligere enn jeg gjorde denne syklusen 🤔

Mange kjerringråd for hva som skal få det til å klaffe , men tenker det er best å bare senke skuldrene og ha sex jeg . Så klaffer det jo til slutt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har noen formening eller har lest noe om at proteinpulver og koffein-brusetabletter vil påvirke noe i ene eller andre retningen? Mener å huske at på proteinpulver-posen står det at det må konfereres med lege ved inntak hvis man er gravid. Og jeg er kjent med at koffeintabletter ikke bør inntas ved graviditet (jeg bruker slike tabletter under trening for smakens skyld, vil ikke si at jeg kjenner noe særlig kick av koffeinet).. Koffeintabletter vil jeg slutte med ved en eventuell graviditet. Noen som vet noe? 😊

Kjente på stikkinger nederst i magen her i går (eller var det forrige dagen?) og brystene har begynt å bli ømme. Forventer mensen over helga 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:
 

Noen som har noen formening eller har lest noe om at proteinpulver og koffein-brusetabletter vil påvirke noe i ene eller andre retningen? Mener å huske at på proteinpulver-posen står det at det må konfereres med lege ved inntak hvis man er gravid. Og jeg er kjent med at koffeintabletter ikke bør inntas ved graviditet (jeg bruker slike tabletter under trening for smakens skyld, vil ikke si at jeg kjenner noe særlig kick av koffeinet).. Koffeintabletter vil jeg slutte med ved en eventuell graviditet. Noen som vet noe? 😊

Kjente på stikkinger nederst i magen her i går (eller var det forrige dagen?) og brystene har begynt å bli ømme. Forventer mensen over helga 😣

Vet ikke ang. proteinpulver, men koffein i seg selv bør minimeres både i selve prøvetiden og i svangerskapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er for mye koffein ift hva som er anbefalt (2 x brusetbl =240 mg koffein), så da bør jeg vel kutte det ut. Drikker ikke kaffe, te drikker jeg en gang i blant. 

Proteinpulver virker å være greit, såfremt det ikke inneholder CLA 🤔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt skuffet over at det ikke «hjalp» å ha sex annenhver dag heller... Virker som at «alle» jeg vet om bare knipser med fingrene, så er de gravide... 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Patriotpaula skrev:
 

Kjenner jeg er litt skuffet over at det ikke «hjalp» å ha sex annenhver dag heller... Virker som at «alle» jeg vet om bare knipser med fingrene, så er de gravide... 😭

Trist å høre at du føler det sånn! Men kjenner så igjen følelsen og håper virkelig det blir vår tur snart ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Nikketutta skrev:
 

Trist å høre at du føler det sånn! Men kjenner så igjen følelsen og håper virkelig det blir vår tur snart ❤️

Håper så ❤️ Fikk det jo slengt opp i trynet på Instagram i dag tidlig om at både Ida Gran Jansen OG Meghan Markle er preggo også... 🙊 Vet ikke helt om jeg klarer å glede meg på andres vegne akkurat nå 🤭😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme nå og da, oppblåst, litt murringer av og på... Mensen next ✌👎🏻 Største problemet om dagen er at jeg er så sinnsykt trøtt og sliten, helt tappet for krefter 😣☹️

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Patriotpaula skrev:
 

Håper så ❤️ Fikk det jo slengt opp i trynet på Instagram i dag tidlig om at både Ida Gran Jansen OG Meghan Markle er preggo også... 🙊 Vet ikke helt om jeg klarer å glede meg på andres vegne akkurat nå 🤭😣

Skjønner godt det er vanskelig å glede seg på andre sine vegne. Helt naturlig det ❤️ Du har ikke fått mensen enda , så håpet er ikke ute :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Patriotpaula skrev:
 

Håper så ❤️ Fikk det jo slengt opp i trynet på Instagram i dag tidlig om at både Ida Gran Jansen OG Meghan Markle er preggo også... 🙊 Vet ikke helt om jeg klarer å glede meg på andres vegne akkurat nå 🤭😣

Signerer den ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Febmamma skrev:
 

Skjønner godt det er vanskelig å glede seg på andre sine vegne. Helt naturlig det ❤️ Du har ikke fått mensen enda , så håpet er ikke ute :) 

Helt sikker på at den kommer i morgen 🤭 Men alt håp er ikke ute før den kommer, som du sier 😊 Selv om jeg ikke har noen tro på at dette skal fungere i det hele tatt 😅 Prøver å ikke tenke så mye på det, kjenner på at ønsket fortsatt er like stort, men det håpet jeg har igjen, det er lite... Du vet i hvert fall at du kan bli gravid febmamma 👶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det du skriver og må si at jeg jammen også ble litt misunnelig når jeg leste om disse kjendis-babyene som er på vei🙄😅 Ønsker også at vi kan dele slike gode nyheter. Det er ikke lett å holde motet oppe når tiden går uten at man lykkes.

For min egen del har jeg forsøkt å holde fokus på ande hyggelige ting i denne perioden. Invitert gjester og tatt turer som man har kunnet glede seg over. Nyt et glass vin og late morgener der man kan sove til man våkner uten forpliktelse😊 Og ikke minst det å tenke på at jeg har en så snill og fantastisk mann som ønsker å skape et lite barn sammen med meg. Bare tanken på at vi skal bli en familie fyller meg med en lykkerus som hjelper på tunge dager❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lavterskel skrev:
 

Kjenner meg igjen i det du skriver og må si at jeg jammen også ble litt misunnelig når jeg leste om disse kjendis-babyene som er på vei🙄😅 Ønsker også at vi kan dele slike gode nyheter. Det er ikke lett å holde motet oppe når tiden går uten at man lykkes.

For min egen del har jeg forsøkt å holde fokus på ande hyggelige ting i denne perioden. Invitert gjester og tatt turer som man har kunnet glede seg over. Nyt et glass vin og late morgener der man kan sove til man våkner uten forpliktelse😊 Og ikke minst det å tenke på at jeg har en så snill og fantastisk mann som ønsker å skape et lite barn sammen med meg. Bare tanken på at vi skal bli en familie fyller meg med en lykkerus som hjelper på tunge dager❤️

Har ikke sette denne mld før nå 🤭 Takk for fine ord ❤️🌸 Inntrykk av at det er flere som prøver å holde fokuset på noe positivt oppi alt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen mensen i dag, så da er kanskje EL «flyttet på» sammenlignet med tidligere sykluser? Appen min sier at mensen skal komme torsdag, da regnet 28 dager fra forrige syklus. Jaja, får komme når den kommer... Har som nevnt over ingen tro på at vi har lyktes denne perioden heller, så ønsker bare å få mensen og bli ferdig med den, sånn at vi kan legge inn nye aksjer.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringer i hele dag, men ingen mensen enda... Ømme pupper, ellers intet 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Patriotpaula skrev:
 

Mensmurringer i hele dag, men ingen mensen enda... Ømme pupper, ellers intet 🤷‍♀️

Tørr du teste ? 😍 ømme pupper og murringer/ stikninger var mitt eneste symptom ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Febmamma skrev:
 

Tørr du teste ? 😍 ømme pupper og murringer/ stikninger var mitt eneste symptom ! 

Skal ikke teste nei, kjenner jeg ikke har noe behov for å teste heller 🤷‍♀️ henger sikkert sammen med at jeg har null troa 😣 Tror også at skuffelsen er enda større over en negativ test enn mensen ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:
 

Skal ikke teste nei, kjenner jeg ikke har noe behov for å teste heller 🤷‍♀️ henger sikkert sammen med at jeg har null troa 😣 Tror også at skuffelsen er enda større over en negativ test enn mensen ☹️

Var den mnd jeg hadde null tro jeg faktisk var gravid 🙊😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Febmamma skrev:
 

Var den mnd jeg hadde null tro jeg faktisk var gravid 🙊😉

I wish you were right 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mensen i dag heller 🤷‍♀️ 14 DPO i dag... Så kanskje det blir noen dager lengre syklus denne måneden også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...