Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Hmm rart .. jeg har ikke så mye klokt å si, men kan godt være du har testet for tidlig? Nå har ikke jeg helt oversikt over syklusen din altså , men 😆 har du forskjøvet EL siden du hadde forsinket mens? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Febmamma skrev:

Hmm rart .. jeg har ikke så mye klokt å si, men kan godt være du har testet for tidlig? Nå har ikke jeg helt oversikt over syklusen din altså , men 😆 har du forskjøvet EL siden du hadde forsinket mens? 

Hadde syklusen vært på 28 dager som tidligere, så skulle jeg hatt El på mandag som var. Hvis jeg tar utgangspunkt i siste syklus, så blir det torsdag (om to dager). Men det kan jo også være at det var bare tr som var forsinket sist syklus fordi jeg tenkte mye på at mensen faktisk ikke kom når den skulle, men at El var som den skulle. Eller El var forsinket, så tr ble forsinket? 🤷‍♀️😅 Vi koser oss annenhver dag nå, føler det er det vi får gjort oppi all denne usikkerheten 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Hadde syklusen vært på 28 dager som tidligere, så skulle jeg hatt El på mandag som var. Hvis jeg tar utgangspunkt i siste syklus, så blir det torsdag (om to dager). Men det kan jo også være at det var bare tr som var forsinket sist syklus fordi jeg tenkte mye på at mensen faktisk ikke kom når den skulle, men at El var som den skulle. Eller El var forsinket, så tr ble forsinket? 🤷‍♀️😅 Vi koser oss annenhver dag nå, føler det er det vi får gjort oppi all denne usikkerheten 🤷‍♀️

Da kan det jo veldig godt hende du hadde el på mandag siden streken er så svak. du begynte først å teste igår...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Febmamma skrev:

Da kan det jo veldig godt hende du hadde el på mandag siden streken er så svak. du begynte først å teste igår...?

Jeg testet første gang søndag ettermiddag. Vurderer å kjøpe meg temp.mål, kanskje lettere å få oversikt med det ✌

Heller ikke hatt noe EL slim denne gangen. Og murring først i ettermiddag 😫

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerde EL test. Så vidt jeg skimter en strek, så tydelig at en eventuell EL har passert uten at jeg har merket noe særlig til det... Jaja... 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Fjerde EL test. Så vidt jeg skimter en strek, så tydelig at en eventuell EL har passert uten at jeg har merket noe særlig til det... Jaja... 😕

Ja det kan godt hende . Men om dere har sex annenhver dag så har ikke det noe å si? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Febmamma skrev:

Ja det kan godt hende . Men om dere har sex annenhver dag så har ikke det noe å si? :) 

Det har jo ikke det. Skal jo i grunn klare å treffe på hvis EL er som den skal 👌🏼 Men synes uansett at det er rart at streken var ganske svak de to siste dagene før det jeg tolker som EL-murring 👌🏼 Jeg slutter å teste for denne gang nå... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det har jo ikke det. Skal jo i grunn klare å treffe på hvis EL er som den skal 👌🏼 Men synes uansett at det er rart at streken var ganske svak de to siste dagene før det jeg tolker som EL-murring 👌🏼 Jeg slutter å teste for denne gang nå... 

Da krysser vi fingrene for positiv test snart da 😍🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Febmamma skrev:

Da krysser vi fingrene for positiv test snart da 😍🤞

Ja, håper det klaffer i løpet av høsten 🙊 Nå har det klaffet for dere, så har jo veldig lyst å følge etter 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Ja, håper det klaffer i løpet av høsten 🙊 Nå har det klaffet for dere, så har jo veldig lyst å følge etter 😅

det klaffer nok ila høsten skal du se :) Det er en god sjanse hver mnd, og jeg krysser fingre og tær🤞❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har utfloden blitt slimete, kan strekkes ca 2-3 cm før den ryker. Beklager detaljer 😅 Vært sånn i hvert fall en syklus før, hvor det kjennes ut som EL-murring også kommer det det jeg tolker som EL slim flere dager etterpå. Skjønner ingenting 🤷‍♀️ Vi hadde uansett sex i går kveld og prøver å kjøre annenhver dag (for å spare litt) 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:
 

Nå har utfloden blitt slimete, kan strekkes ca 2-3 cm før den ryker. Beklager detaljer 😅 Vært sånn i hvert fall en syklus før, hvor det kjennes ut som EL-murring også kommer det det jeg tolker som EL slim flere dager etterpå. Skjønner ingenting 🤷‍♀️ Vi hadde uansett sex i går kveld og prøver å kjøre annenhver dag (for å spare litt) 🤷‍♀️

Se der ja :) da har dere uansett truffet . Men sikker på det ikke er sædrester ? Jeg synes det er så vanskelig å skille mellom el slim og sæd😜 elslim er tykkere gjerne ? 

Uansett hva det er så hadde ikke jeg el slim når det klaffa her , så er ingen forutsetning for å lykkes - det er sikkert og visst 😂👶👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Febmamma skrev:
 

Se der ja :) da har dere uansett truffet . Men sikker på det ikke er sædrester ? Jeg synes det er så vanskelig å skille mellom el slim og sæd😜 elslim er tykkere gjerne ? 

Uansett hva det er så hadde ikke jeg el slim når det klaffa her , så er ingen forutsetning for å lykkes - det er sikkert og visst 😂👶👶

Er det en ting som er sikkert, så er det at jeg ikke er sikker på noenting i denne prosessen 😅 Om det er EL slim eller sæd, IDK 🤷‍♀️ Men er sæd så seigt da? Liksom ikke det jeg pleier å dra i for å teste om det er seigt 😅 Men synes det er rart at jeg kjenner de murringene i starten av uka (mandag/tirsdag) også kommer det seigt slim fire-fem dager senere, flere sykluser på rad 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Patriotpaula skrev:
 

Er det en ting som er sikkert, så er det at jeg ikke er sikker på noenting i denne prosessen 😅 Om det er EL slim eller sæd, IDK 🤷‍♀️ Men er sæd så seigt da? Liksom ikke det jeg pleier å dra i for å teste om det er seigt 😅 Men synes det er rart at jeg kjenner de murringene i starten av uka (mandag/tirsdag) også kommer det seigt slim fire-fem dager senere, flere sykluser på rad 🤷‍♀️

Jeg vet bare jeg kunne ta feil av det noen ganger . Det kan strekkes ja hvis det har ligget inni der en stund i allefall 😆 alt man oppdager når man prøver ! Men el slim er etter min erfaring enda mer tøyelig . Det kan jeg strekke maaaaange cm 😆😆 krysser fingrene for positiv test 🤞 og tvillinger 👶👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Febmamma skrev:
 

Jeg vet bare jeg kunne ta feil av det noen ganger . Det kan strekkes ja hvis det har ligget inni der en stund i allefall 😆 alt man oppdager når man prøver ! Men el slim er etter min erfaring enda mer tøyelig . Det kan jeg strekke maaaaange cm 😆😆 krysser fingrene for positiv test 🤞 og tvillinger 👶👶

Krysser fingrene for positiv test, men ikke tvillinger - det er min største skrekk 😅😅😂 

Gynekologen svarte dette i dag, så jeg må vel bare «relax» Lettere sagt enn gjort 😅🙈

5AB0CBE9-4A89-4096-9B20-DBD7C72BE86C.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Patriotpaula skrev:
 

Krysser fingrene for positiv test, men ikke tvillinger - det er min største skrekk 😅😅😂 

Gynekologen svarte dette i dag, så jeg må vel bare «relax» Lettere sagt enn gjort 😅🙈

5AB0CBE9-4A89-4096-9B20-DBD7C72BE86C.png

Ja , der ser du :) godt å få svar fra noen profesjonelle da! Tross alt de som kan det 😜

tvillinger var min største skrekk og😨😭😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner at jeg gir litt mer f*** i denne syklusen. Blir bare skuffet uansett og det er ikke så mye jeg får gjort som kan påvirke resultatet uansett. Vi har hatt sex annenhver dag siden mensen var ferdig. Meget usikker på når EL ble, fikk aldri noen positiv test så... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider svar på biopsien jeg tok for to mnd (!!) siden - jeg er «klarert» i denne omgang, ny kontroll-celleprøve om et år. Takk og lov! Dagens beste nyhet.

Forventer tante rød en gang neste uke, ingen symptomer av noe slag... Fint lite nytt altså 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Patriotpaula skrev:
 

Omsider svar på biopsien jeg tok for to mnd (!!) siden - jeg er «klarert» i denne omgang, ny kontroll-celleprøve om et år. Takk og lov! Dagens beste nyhet.

Forventer tante rød en gang neste uke, ingen symptomer av noe slag... Fint lite nytt altså 🤭

Så bra 😄

den mnd jeg hadde minst «symptomer» var den mnd jeg var gravid ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Febmamma skrev:
 

Så bra 😄

den mnd jeg hadde minst «symptomer» var den mnd jeg var gravid ;) 

Jeg har gitt opp litt, så håper kroppen skjønner det. Lest diverse tråder her inne hvor det klaffer når man «gir opp», så håper det gjelder for meg også 😅 Vi har sex sånn ca annenhver dag, det legger jeg inn i appen, det er egentlig det jeg/vi gjør av innsats for tiden. Samboer spurte senest her om dagen om det ikke blir noe barn snart 😅😅

Ser en trend med at det blir mindre og mindre «symptomer» for hver syklus som går. I starten etter p-pille slutt var det både det ene og det andre allerede fra rundt EL og videre frem til mensen, nå kjenner jeg så vidt tegn til mensen... Kanskje betyr det at kroppen begynner å komme i balanse igjen? Jeg har tenkt å holde meg unna wild jam, grapefrukt og alskens greier.  Tenker litt på temp.mål, men har ikke helt bestemt meg enda. Har jo flere EL tester igjen, men tydeligvis at jeg evt må begynne å teste tidligere enn jeg gjorde denne syklusen 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...