Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, bondekone skrev:

Har ikke fått gratulert deg med siste ultralyden, men SÅ herlig å lese! Nå må det virkelig gå veien ❤️ 

Takk 🥰 Ja, nå krysser vi alt vi har. Gyn var rimelig sikker på dette kommer til å gå veien siden alt ser så bra ut på ul 🤞🏻 Så hun sa på fredag når vi var der at nå kunne vi dra å kjøpe en body eller to. Så vi kjøpte to bodyer på lørdag 💙

6 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Åååh lille 😍

🥰 Utrolig at man så tidlig i svangerskapet kan se at det ligner bittelitt på et lite menneske (hvis man legger litt godvilje til) 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Takk 🥰 Ja, nå krysser vi alt vi har. Gyn var rimelig sikker på dette kommer til å gå veien siden alt ser så bra ut på ul 🤞🏻 Så hun sa på fredag når vi var der at nå kunne vi dra å kjøpe en body eller to. Så vi kjøpte to bodyer på lørdag 💙

🥰 Utrolig at man så tidlig i svangerskapet kan se at det ligner bittelitt på et lite menneske (hvis man legger litt godvilje til) 💙

Åh, så utrolig koselig å endelig få høre det!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vestalinn skrev:

Så fin liten spire på 3D ultralyd!! Så deilig å få sett kan jeg tenke meg :) 

Veldig deilig å få en bekreftelse på at det er noe levende inni der 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynte jeg dagen med første svangerskapskontroll hos jordmor. Sååå fin jordmor ❤️ Vi snakket en del om det jeg sitter igjen med som ganske traumatiske opplevelser etter aborten i fjor. Hun satt opp en ekstra kontroll rundt uke 16, sånn at vi blant annet kan høre på hjertelyden. Hun henviste meg også til OUL og jeg fikk time 3/4, det vil si rett før påske 🐣 Jeg har også  vært på ny ultralyd på klinikken. Lille har nå blitt godt over 2 cm og har en puls på 185, akkurat slik det skal være ❤️
 

Det er ganske uvirkelig... Er det virkelig vår tur nå? Blir vi virkelig foreldre i høst? Det er nesten så jeg må klype meg i armen 🤭

7DFA09B9-76E6-479E-AD86-A25ABF3C9215.jpeg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Patriotpaula skrev:

I dag begynte jeg dagen med første svangerskapskontroll hos jordmor. Sååå fin jordmor ❤️ Vi snakket en del om det jeg sitter igjen med som ganske traumatiske opplevelser etter aborten i fjor. Hun satt opp en ekstra kontroll rundt uke 16, sånn at vi blant annet kan høre på hjertelyden. Hun henviste meg også til OUL og jeg fikk time 3/4, det vil si rett før påske 🐣 Jeg har også  vært på ny ultralyd på klinikken. Lille har nå blitt godt over 2 cm og har en puls på 185, akkurat slik det skal være ❤️
 

Det er ganske uvirkelig... Er det virkelig vår tur nå? Blir vi virkelig foreldre i høst? Det er nesten så jeg må klype meg i armen 🤭

7DFA09B9-76E6-479E-AD86-A25ABF3C9215.jpeg

Så koselig 😻 Gleder meg til å følge med videre! Nyt graviditeten, tiden går innmari fort og plutselig sitter du med et lite menneske i armene dine ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, hotfudge skrev:

Så koselig 😻 Gleder meg til å følge med videre! Nyt graviditeten, tiden går innmari fort og plutselig sitter du med et lite menneske i armene dine ❤️

Veldig ❤️ Vi kunne også telle fem fingre på den ene hånden, var litt vanskelig å se på den andre hånden. Og vi kunne se at den lille bamsemumsen beveget seg så smått 🥰❤️ 
Så fint at du vil følge med meg videre ❤️
Håper tiden går litt fort, våren og sommeren pleier å gå ganske raskt synes jeg 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, bondekone skrev:

Å så koselig❤❤

🥰

21 minutter siden, Neutral90 skrev:

Å så herlig 😍

🥰 

 

Så koselig at dere «orker» å følge med meg på veien videre, det tar jeg absolutt ikke som en selvfølge ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Patriotpaula skrev:

🥰

🥰

 

Så koselig at dere «orker» å følge med meg på veien videre, det tar jeg absolutt ikke som en selvfølge ❤️

Det er jo superflott at du lykkes, vi kommer nok snart etter vi og 🎉❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Neutral90 skrev:

Det er jo superflott at du lykkes, vi kommer nok snart etter vi og 🎉❤️

Det liker jeg å tro også ❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Veldig ❤️ Vi kunne også telle fem fingre på den ene hånden, var litt vanskelig å se på den andre hånden. Og vi kunne se at den lille bamsemumsen beveget seg så smått 🥰❤️ 
Så fint at du vil følge med meg videre ❤️
Håper tiden går litt fort, våren og sommeren pleier å gå ganske raskt synes jeg 🤭

Åå😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nydelig liten bamsemums! 😃😉

Fantastisk at det går riktig vei nå! Sier som hotfudge, vipps så har du den lille fine i armene!😍 Det er en glede altså, jeg måtte gråte litt ved stellebordet i dag jeg, bare fordi det er så godt å ha lille baby her. Gleder meg til du får babyen din🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Irisiri skrev:

For en nydelig liten bamsemums! 😃😉

Fantastisk at det går riktig vei nå! Sier som hotfudge, vipps så har du den lille fine i armene!😍 Det er en glede altså, jeg måtte gråte litt ved stellebordet i dag jeg, bare fordi det er så godt å ha lille baby her. Gleder meg til du får babyen din🥰

Ja, det er jo nesten ikke til å tro, det føles ganske så uvirkelig 🙊 Håper tiden går sånn passe fort, at svangerskapet blir greit sånn at jeg ikke føler at jeg aldri blir ferdig, men samtidig ikke altfor fort sånn at jeg rekker å nyte graviditeten 🥰

44 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Så koselig å få se ultralydbilde ❤️

En fin liten klump ❤️ Samboer kaller den for lille trille 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, N85 skrev:

Så herlig❤️ det er helt utrolig hvor fort de vokser og utvikler seg inni magen!

Ja, det er helt utrolig hvor fort det går 🙊 For fire ukers tid siden var det vanskelig å se hva som var fosteranlegget og nå ser man enkelt at det begynner å ligne på et lite menneske (selv om proporsjonene er litt snodige enda). Bare siden ultralyden forrige uke er det store forandringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig å se på UL bildene. ❤️Det er utrolig hvor stor forskjell det er fra uke til uke, tenk neste gang du er på UL 😍

En stund siden jeg har vært her inne å lest, så mange sider å oppdatere meg på! Skjønner nå at bekymringene ikke tar slutt når man går fra å være prøver til gravid, det blir nesten verre 🥴 regner med det bare er sunt og normalt 🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Carjo4 skrev:

Så utrolig koselig å se på UL bildene. ❤️Det er utrolig hvor stor forskjell det er fra uke til uke, tenk neste gang du er på UL 😍

En stund siden jeg har vært her inne å lest, så mange sider å oppdatere meg på! Skjønner nå at bekymringene ikke tar slutt når man går fra å være prøver til gravid, det blir nesten verre 🥴 regner med det bare er sunt og normalt 🤞🏼

Ja, neste gang så tror jeg at lille skal ligge litt på «skrå» inni der. Nå er den jo veldig «rett opp»/stående. Så tror det blir en mellomting mellom å «stå» og ligge neste gang 🤭 Hvis det var forståelig 😂 Og i uke 12 så ligger den 🥰 Og at det blir enda mer som et menneske av utseende, men med mer riktig posisjoner fremover 🙊 

Det er helt sant, bekymringene blir jo absolutt mindre - men nå er det andre ting som står som bekymrer 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...