Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at dette er gangen det klaffer ❤️ Tror du at du kommer til å teste tidligere enn den mandagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Krysser fingrene for at dette er gangen det klaffer ❤️ Tror du at du kommer til å teste tidligere enn den mandagen?

Takk ❤️ Det håper selvsagt vi også - vi trenger en skikkelig opptur nå... Ja, kommer til å teste tidligere, jeg har jobbhelg neste helg, så vil vite det før det. Så tenker enten neste torsdag eller fredag 😬 Forrige gang kom mensen allerede på RD9 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RD5 (ikke regnet med innsettdag)

Fortsatt tidlig, men kjenner på mye av det samme som da jeg ble gravid. Er veldig sliten og blir fortere trøtt. Kjenner tidvis på murring i korsryggen og blir fort sliten i korsryggen, det hadde jeg bare i rugetiden i mai, har verken hatt det før eller siden. Stikker og murrer i livmorområdet og i lysken. Er også noe kvalm innimellom, senest i går kveld var jeg farlig nær med å kaste opp. Men jeg har jo aldri vært så mye kvalm som jeg har vært i år 🤷‍♀️ Puppene er større enn normalt, men ikke superømme. Humørsvigninger som svinger fort, dessverre for samboeren 🤭🤷‍♀️ Jeg skylder på hormoner og at han bare må prøve å overse det når jeg «snapper» unødvendig fort tilbake 😏 Så det overnevnte er i bunn og grunn identisk med hva jeg kjente på sist 🤞🏻🤞🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

RD5 (ikke regnet med innsettdag)

Fortsatt tidlig, men kjenner på mye av det samme som da jeg ble gravid. Er veldig sliten og blir fortere trøtt. Kjenner tidvis på murring i korsryggen og blir fort sliten i korsryggen, det hadde jeg bare i rugetiden i mai, har verken hatt det før eller siden. Stikker og murrer i livmorområdet og i lysken. Er også noe kvalm innimellom, senest i går kveld var jeg farlig nær med å kaste opp. Men jeg har jo aldri vært så mye kvalm som jeg har vært i år 🤷‍♀️ Puppene er større enn normalt, men ikke superømme. Humørsvigninger som svinger fort, dessverre for samboeren 🤭🤷‍♀️ Jeg skylder på hormoner og at han bare må prøve å overse det når jeg «snapper» unødvendig fort tilbake 😏 Så det overnevnte er i bunn og grunn identisk med hva jeg kjente på sist 🤞🏻🤞🏻

Spennende😬🤞🏼🍀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, TiiBii skrev:

Spennende😬🤞🏼🍀

Og nå fikk jeg pittepittelitt blod på toalettpapiret, hatt det hver rugeperiode på rugedag 4-5. Jeg blør eller spotter aldri utenom mensen og det blodet jeg opplever rundt RD 4-5 er så minimal mengde at jeg ikke hadde lagt merke til det hvis jeg ikke hadde lett etter det 😅 Så det gir meg et ekstra håp om at fester seg 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Og nå fikk jeg pittepittelitt blod på toalettpapiret, hatt det hver rugeperiode på rugedag 4-5. Jeg blør eller spotter aldri utenom mensen og det blodet jeg opplever rundt RD 4-5 er så minimal mengde at jeg ikke hadde lagt merke til det hvis jeg ikke hadde lett etter det 😅 Så det gir meg et ekstra håp om at fester seg 🤞🏻

Åh, nå ble det extra spennende🍀 Jeg sender mange gode og varme tanker 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RD7/DPO12

Dette begynner å bli i overkant spennende 🙊🤭 Det er jo ikke mange dagene til før jeg kan ta en test som viser et sikkert resultat. Sist runde begynte jeg å blø på RD9, skulle det bli tilsvarende denne runden vil det bli på onsdag. Så jeg håper håper håper at tante rød holder seg unna og at lille spire har funnet seg en utmerket plass i livmoren 🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gledet meg sånn til en oppdatering og var sikker på at du nå skulle skrive om to streker på testen 😄 håper det går din vei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Neutral90 skrev:

Jeg har gledet meg sånn til en oppdatering og var sikker på at du nå skulle skrive om to streker på testen 😄 håper det går din vei!

I wish I could 😬🤞🏻 Neste gang jeg skriver update her inne, så skal (!!) det være en positiv test 🤞🏻🤞🏻🤭

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette går nok til ad dundas 😩😩 Har hatt en følelse av at mensen kommer hele tiden i hele dag, men fortsatt ikke tegn til blod. Tidligere i rugetiden vært litt murringer av og på, mens det nå kjennes identisk ut som at mensen kommer - men altså, fortsatt ingen mensen 🤷‍♀️ Kjenner tidvis fortsatt murring i korsryggen, det pleier jeg aldri å ha når jeg har mensen 🤷‍♀️😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😣 jeg krysser alt jeg har og sender gode klemmer din vei ❤️ håper kroppen spiller deg et puss! Unner det virkelig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...