Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Det går fint, takk som spør 😊 Er på CD10 i dag. Var på UL i går, funn som forventet, ny UL på tirsdag. Øker bemfola i morgen (100->150). Øker opp til 150 noen dager tidligere enn sist forsøk for å forsøke å redusere stimuleringsperioden (sist tre uker). Tvilsomt at det blir uttak til uka, men at det blir uka deretter. Formen er fin :) 

Håper økning i dosen gjør susen😊 og at du slipper overstimulering igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Så mye lykke til 💕🤞

 

3 timer siden, Tussi2018 skrev:

Lykke til 😍🤞🤞

Takk dere to ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD19/stimuleringsdag 17

En helt annen ro over dette forsøket. Formen er fin og stimuleringen har gått fint. Dagens UL viste mer enn mange nok egg i fin størrelse, Ovitrelle skal derfor settes i kveld, uttak på onsdag. Gyn trodde før helgen at onsdag kom til å bli for tidlig for uttak og at det var mer naturlig å tro at det kunne bli fredag eller lørdag - men eggstokkene har altså tenkt det annerledes. Mange av folliklene er mellom 18 og 25 mm. Ene eggstokken har bikket 6 cm, noe som begynner å bli i grenseland mtp ferskforsøk. Jeg håper så inderlig at eggstokkene ikke slår seg «vrang» nå slik at det må bli totalfrys, da tror jeg at jeg kan begynne å gråte. Ovitrelle som evt bikker det lasset. Innsett er egentlig satt til fredag, altså 2-dagers, noe jeg ikke er så interessert i. Fikk vite dette av en sykepleier (som jeg snakket med etter ultralyden) og snakket ikke noe mer med legen etter jeg fikk vite det. Tar opp igjen den tråden på onsdag, jeg ønsker blasto hvis mulig 🤞🏻 

Endret av Patriotpaula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Patriotpaula skrev:

CD19/stimuleringsdag 17

En helt annen ro over dette forsøket. Formen er fin og stimuleringen har gått fint. Dagens UL viste mer enn mange nok egg i fin størrelse, Ovitrelle skal derfor settes i kveld, uttak på onsdag. Gyn trodde før helgen at onsdag kom til å bli for tidlig for uttak og at det var mer naturlig å tro at det kunne bli fredag eller lørdag - men eggstokkene har altså tenkt det annerledes. Mange av folliklene er mellom 18 og 25 mm. Ene eggstokken har bikket 6 cm, noe som begynner å bli i grenseland mtp ferskforsøk. Jeg håper så inderlig at eggstokkene ikke slår seg «vrang» nå slik at det må bli totalfrys, da tror jeg at jeg kan begynne å gråte. Ovitrelle som evt bikker det lasset. Uttak er egentlig satt til fredag, altså 2-dagers, noe jeg ikke er så interessert i. Fikk vite dette av en sykepleier (som jeg snakket med etter ultralyden) og snakket ikke noe mer med legen etter jeg fikk vite det. Tar opp igjen den tråden på onsdag, jeg ønsker blasto hvis mulig 🤞🏻 

Masse lykke til med uttak, @Patriotpaula! Alltid nervepirrende å sette ovitrelle! Unner deg virkelig ikke en ny runde med overstimulering og totalfrys, så krysser fingrene for at eggstokkene holder seg på matta! Regner med at de tenker innsett(?) fredag siden du ikke satt igjen med med flere blastoer sist selv med mange egg. Håper likevel de tør å prøve å dyrke de til blasto denne gangen også, men om de blir innsett av todagers skal jo det kunne gå veldig fint det og! Du skal jo ha bedre lykke denne gangen, eller hva 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, prøverpåny skrev:

Masse lykke til med uttak, @Patriotpaula! Alltid nervepirrende å sette ovitrelle! Unner deg virkelig ikke en ny runde med overstimulering og totalfrys, så krysser fingrene for at eggstokkene holder seg på matta! Regner med at de tenker innsett(?) fredag siden du ikke satt igjen med med flere blastoer sist selv med mange egg. Håper likevel de tør å prøve å dyrke de til blasto denne gangen også, men om de blir innsett av todagers skal jo det kunne gå veldig fint det og! Du skal jo ha bedre lykke denne gangen, eller hva 😘

Takk 😊 Nå er Ovitrelle satt, spennende å se «ettervirkningen» av den i dagene som kommer 🙊 Håper så inderlig at jeg slipper ny runde med ohss og totalfrys, det blir årets nedtur nr 3. Innsett selvsagt, så nå at jeg hadde skrevet feil 😅 Vet ikke helt bakgrunnen for hvorfor gyn tenker 2dagers. Det var jo ikke som at jeg satt igjen med så mye annet enn den ene blastoen, problemet da var jo at det ikke en gang ville la seg befrukte 🤷‍♀️ Har uansett lagt inn ønske om blasto hvis mulig. Håper dette forsøket går uendelig mye bedre enn sist, med en happy ending ❤️🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, bondekone skrev:

Lykke til denne gangen! Håper virkelig det ikke blir totalfrys❤ blir spennende!!

Takk @bondekone 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Neutral90 skrev:

Lykke til 🥳 er det ICSI?

Takk 😊 Ja, ICSI 👌🏼 Så håper antall befruktede egg blir veeeeldig mye bedre denne gangen 🤞🏻 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at stimuleringen har gått fint😊 Da jeg skulle ha innsett var det ikke snakk om dyrking til blasto, og jeg følte virkelig ikke de var åpne for innspill fra meg vedr dette. Så det er bra de hører på deg syns jeg!

Ønsker deg masse lykke til! Det skal bli spennende å følge med😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, N85 skrev:

Så godt å høre at stimuleringen har gått fint😊 Da jeg skulle ha innsett var det ikke snakk om dyrking til blasto, og jeg følte virkelig ikke de var åpne for innspill fra meg vedr dette. Så det er bra de hører på deg syns jeg!

Ønsker deg masse lykke til! Det skal bli spennende å følge med😊

De har ikke bedt om innspill fra meg, men jeg følte og føler fortsatt for å si i fra 😅 Man mister jo den unike muligheten til å virkelig vurdere kvaliteten før tilbakesetting hvis de setter inn 2dagers, hvis de egentlig kunne ha dyrket til blasto. Kjedelig at de ikke ville høre på innspill fra deg om den saken... 

Takk for lykkeønskning ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

14 egg ut 🤞🏻 Vet ikke noe mer om veien videre før i morgen 

Håper uttaket gikk greit 😊 Lovende med under 15 egg da, så satser vi på at ICSI gjør susen for befruktningen og videre forløp ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prøverpåny skrev:

Håper uttaket gikk greit 😊 Lovende med under 15 egg da, så satser vi på at ICSI gjør susen for befruktningen og videre forløp ❤️ 

Uttaket gikk ganske så fint 😊 Veldig spent på telefonen i morgen for å si det sånn 🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Patriotpaula skrev:

14 egg ut 🤞🏻 Vet ikke noe mer om veien videre før i morgen 

Hvordan går det med eggene dine?🥚🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...