Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, snehvit88 skrev:

Har den blitt svakere?

Var litt rask med å poste, se nå 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Var litt rask med å poste, se nå 😅

Skjønner ikke hva du mener😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Må ikke lete etter streken helt enda... Ønsker meg en negativ test asap 🤞🏻 (Forhåpentligvis siste gang noensinne jeg ønsker meg en negativ g-test 😬)

Øverste testen er dagens (14 dager etter abort) og den nederste er fra forrige søndag (7 dager etter abort) 

B7E235E6-8346-404F-843F-09E654455CB4.jpeg

4D1102C9-9571-49ED-ABE4-D722A4F07D6C.jpeg

Her @snehvit88 - hele innlegget og ikke bare det ene bildet (kom borti knappen så postet det før jeg var ferdig, så endret jeg det like etterpå og la til tekst+et bilde til) 😊 Her ser du at den er svakere 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager😅 Tok ikke hintet om å gå tilbake og refreshe siden. 

Hcg er tydelig på vei ned nå da. Verdiene har jo vært skyhøye så når du nå ser streken bli svakere kommer det sikkert til å gå ganske fort. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, snehvit88 skrev:

Beklager😅 Tok ikke hintet om å gå tilbake og refreshe siden. 

Hcg er tydelig på vei ned nå da. Verdiene har jo vært skyhøye så når du nå ser streken bli svakere kommer det sikkert til å gå ganske fort. 

😅

Ja, streken er heldigvis betydelig svakere i dag enn den var for en uke siden 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Temperaturen snegler seg bokstavelig talt nedover. Det går sååå sakte 🙄

8EA711F7-4EC6-4462-9C8D-845F378C9B18.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker abort

Temperaturen er lav (typisk lutealfase-nivå) og dagens g-test er svak positiv. Tipper den blir negativ ila uken 🤞🏻

0959F22F-3B8D-4454-896C-8ADE6B40CF80.jpeg

567D240D-E0BF-4357-B8BC-8E1E0A79C30F.jpeg

Endret av Patriotpaula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningen etter aborten har aldri gitt seg. Første halvannen uke blødde jeg jevnt med frisk blødning. Neste halvannen uke var spotting med tidvis både friskt og gammelt blod og tidvis også ingenting (men desto mer når det først begynte å blø igjen). Så tok blødningen seg opp betraktelig igjen på lørdagskvelden helga som var. Det kommer nesten ingenting på natt, men da kommer det derimot en foss når jeg står opp 🧐 Veldig usikker på om dette kan være mensen eller hva slags blødning dette er. Temperaturen er helt ute og kjører. Gyn svarer på mail at det ikke er lett å si om dette kan være mensen eller ikke. Uansett skal jeg begynne med primolut til helga som planlagt. 

Jeg. er. så. lei. 🙄😩🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som mensen😊 krysser fingrene for at det er mensen🤞🤞❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, snehvit88 skrev:

Det høres ut som mensen😊 krysser fingrene for at det er mensen🤞🤞❤️

Håper du har rett 😊🤞🏻 Dette er ingen normal mensen for min del, men det er kanskje ikke første mensen etter en abort? 🤷‍♀️ Bare det slutter å blø snart, så skal jeg være veeeldig fornøyd. Jeg var jo egentlig helt sikker på at jeg skulle være en av de som fikk mensen etter 6uker+ etter aborten, jeg som har hatt noen sykluser som har vært veldig lange...Jeg bare håper ikke at det blir sånn at det er denne blødningen, som igjen fortsetter med en monstermensen etter primolut-kuren 🙄🤭 Sommeren 2019 kommer til å huskes som sommeren jeg blødde i hjel 🙄😩 Det er virkelig ikke så lett å legge det fra seg når det strekker seg over så lang tid 😔😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre blødning i går og ingenting i dag. Har føltes ut som at denne dagen aldri skulle komme 👏🙏 Jeg har litt vanskelig for å tro at dette var mensen, da det var langt i fra en kraftig blødning (dere vet, den berømmelige livmorslimhinnen min) og denne blødningen varte bare fra lørdag kveld til onsdag 😬 Hadde forventet en mye kraftigere og mer langvarig blødning. Begynte på primolut i dag, så får jeg se hva som skjer i dagene etter at jeg er ferdig med denne kuren 🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å være i gang med primolut! Da går det fremover😊 Blir det 10 dager på primoluten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Irisiri skrev:

WesgrsdsSå herlig å være i gang med primolut! Da går det fremover😊 Blir det 10 dager på primoluten?

Skulle uansett ha begynt med primolut denne helga, uavhengig av om jeg var ferdig med å blø/spotte eller ei :) Egentlig har gyn sagt 5 dager med oppstart nå i helga. Men jeg har tenkt å få til 7 dager, for å være sikker på at det lykkes. Jeg trodde at det var fredag i går morges (kl 06!), så begynte da. Men så fant jeg ut når jeg hadde sovet litt mer og våknet litt mer, at det var torsdag 🙊🤷‍♀️ Så alt i alt ender det med 7 dager og kanskje 1 eller 2 tabletter neste torsdag. Siden du skriver 10, er det noen spesiell grunn for akkurat 10 dager? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Skulle uansett ha begynt med primolut denne helga, uavhengig av om jeg var ferdig med å blø/spotte eller ei :) Egentlig har gyn sagt 5 dager med oppstart nå i helga. Men jeg har tenkt å få til 7 dager, for å være sikker på at det lykkes. Jeg trodde at det var fredag i går morges (kl 06!), så begynte da. Men så fant jeg ut når jeg hadde sovet litt mer og våknet litt mer, at det var torsdag 🙊🤷‍♀️ Så alt i alt ender det med 7 dager og kanskje 1 eller 2 tabletter neste torsdag. Siden du skriver 10, er det noen spesiell grunn for akkurat 10 dager? :) 

Haha, fort gjort å gå i surr på dagene! 

Ikke noen annen grunn enn at det er det man typisk gjør for å avslutte uregelmessige blødninger og fremprovosere mensen, så jeg bare gjettet/spurte😉 Du må helt klart høre på legen som har skrevet resept og som kjenner situasjonen, jeg har ikke peiling 🤷‍♀️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Irisiri skrev:

Haha, fort gjort å gå i surr på dagene! 

Ikke noen annen grunn enn at det er det man typisk gjør for å avslutte uregelmessige blødninger og fremprovosere mensen, så jeg bare gjettet/spurte😉 Du må helt klart høre på legen som har skrevet resept og som kjenner situasjonen, jeg har ikke peiling 🤷‍♀️ 

 

Åh, mulig det er 10 dager som er normalt 😊 Får se hva jeg gjør 👌🏼 Hadde vært veldig uheldig hvis det viser seg at 7dager ikke fungerer for å fremprovosere en blødning 😫

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 dager etter abort og ny g-test. Anser nå testen som negativ 👏🤩 Jeg kan fortsette se en svaaak strek, men den er så svak at jeg ikke klarer å ta bilde av den en gang. 

Ingen mer blødning/spotting 🤩

Tempen skjøt kraftig i været etter oppstart av primolut. Primolut har jo lignende egenskaper som progesteron, så det er jo egentlig i grunn ikke så rart at tempen økte kraftig 🤷‍♀️

E822117C-F65A-4560-9C5B-0DE8BC447165.jpeg

5D9E1799-AD79-4E3E-A2FB-642F05333B91.jpeg

Endret av Patriotpaula
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Palme skrev:

Lykke til med ny start 😊 dette er gangen det skjer! 

Takk, håper du har rett 😊❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...