Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, prøverpåny skrev:

Gratulerer så mye!! Herlig at det gikk veien på det ene du hadde å sette inn ❤️ Spennende å følge videre 😊

Takk ❤️ Ja, det er utrolig at det gikk veien på den ene vi hadde 😭 Kan nesten ikke tro det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, lillemeg90 skrev:

Så fantastisk! Gratulerer så mye 😍

Takk ❤️ Har ikke helt gått opp for meg enda 🙊 

2 timer siden, LineG skrev:

Gratulerer 😊💙

Takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye🥰 Så hyggelig at det skulle klaffe og ønsker masse lykke til videre🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, N85 skrev:

Gratulerer!🤗 En flott strek😀

Takk 😄 Ingen tvil om den streken nei 😅

1 time siden, Irisiri skrev:

Gratulerer så mye!😍 Endelig!!❤️

Takk ❤️ Endelig ja 🙏👏

54 minutter siden, Safira07 skrev:

Gratulerer så mye!!!😍❤️

Takk ❤️

21 minutter siden, Lavterskel skrev:

Gratulerer så mye🥰 Så hyggelig at det skulle klaffe og ønsker masse lykke til videre🌱

Takk og takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Patriotpaula skrev:

Takk ❤️ Ja, det er utrolig at det gikk veien på den ene vi hadde 😭 Kan nesten ikke tro det! 

Blir innsett om ca én måned for meg, håper jeg er like heldig 🤞 Har to tre-dagers på frys 😊❄️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, prøverpåny skrev:

Blir innsett om ca én måned for meg, håper jeg er like heldig 🤞 Har to tre-dagers på frys 😊❄️

Vet ikke helt om du føler du er i en venteboble eller får du tiden til å gå? 😊 Håper du blir like heldig ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Vet ikke helt om du føler du er i en venteboble eller får du tiden til å gå? 😊 Håper du blir like heldig ❤️ 

Akkurat denne måneden er det så mye vi er opptatt med, så har ikke noe problem med å få tiden til å gå heldigvis ☺️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Sapphira skrev:

Gratulerer så mye :strix:

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da var jeg tilbake her, dessverre... 😣

Jeg fikk gleden av å gå gravid i noen uker, men det endte med medisinsk abort forrige søndag, da skulle jeg vært 9+0. Det har vært en tung uke. Emosjonelt så er jeg veldig opp og ned i humør, noe som går mest utover samboeren 🤭 Tålmodigheten er meget kort om dagen for å si det sånn. Jeg er langt i fra der at jeg kan svare på en mld eller snakke med noen om det som har skjedd uten at tårene presser på.  Sykemeldingen jeg fikk for div svangerskapsplager utløper i morgen. Jeg føler meg absolutt ikke klar for å gå på jobb enda. Skal til fastlegen min i morgen, så får jeg som om hva som skjer videre.

Jeg tok første graviditetstest etter aborten i dag, jeg måtte ikke akkurat lete etter streken, som forventet 🧐 Jeg er klar over at hcg har lang halveringstid og at det fort kan ta noen uker til før den er negativ. I tillegg har jeg tatt opp igjen tempingen, sånn at jeg kanskje klarer å finne en eggløsning for å få en pekepinn på når mensen kommer. 

Vi har en avtale med klinikken i august for å planlegge nytt forsøk. Legen min sa at det blir noen endringer, blant annet at det blir ICSI. 

Jeg kommer nok ikke til å være veldig aktiv her inne i sommer. Vi kommer ikke til å bevisst legge ned en innsats for å bli gravid igjen. Nå må jeg først blø ferdig etter aborten, så blir det menstruasjon i juli, så håper jeg kanskje at vi kan begynne på nytt forsøk på menstruasjonen som kommer i august 🤞🏻 Jeg blir ganske så matt av å tenke på at vi må i gjennom nytt forsøk, med stimulering og hele pakken 😣 Fordelen ved nytt forsøk helt fra starten av er at nå vet jeg mer om hva jeg går til og at legen min kjenner meg og kroppen min bedre. Håper at jeg ikke kommer helt «utpå» sånn jeg gjorde ved stimulering sist, og at vi sitter igjen med et mye bedre utfall av kommende forsøk enn forsøket vi nå har lagt bak oss 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist og fortvilende at du måtte oppleve dette😢 Jeg kan ikke engang huske hvor vondt det er å miste💔 Håper neste spire sitter hele veien❤️😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, snehvit88 skrev:

Så utrolig trist og fortvilende at du måtte oppleve dette😢 Jeg kan ikke engang huske hvor vondt det er å miste💔 Håper neste spire sitter hele veien❤️😘

Ja, det var virkelig maks uflaks 💔 Vi hadde jo gledet oss sånn til å bli foreldre 😢 Håper tiden leger alle sår, i det minste at det blir lettere å leve med, selv om sorgen over å miste et barn kanskje aldri forsvinner helt? 😕 Tror det blir lettere å leve med når vi har fått en baby i hus, da håper jeg gleden over å ha fått et barn overskygger tapet av den første... Håper vi er litt mer heldig med neste forsøk og at spiren sitter hele veien 🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Patriotpaula skrev:

Ja, det var virkelig maks uflaks 💔 Vi hadde jo gledet oss sånn til å bli foreldre 😢 Håper tiden leger alle sår, i det minste at det blir lettere å leve med, selv om sorgen over å miste et barn kanskje aldri forsvinner helt? 😕 Tror det blir lettere å leve med når vi har fått en baby i hus, da håper jeg gleden over å ha fått et barn overskygger tapet av den første... Håper vi er litt mer heldig med neste forsøk og at spiren sitter hele veien 🤞🏻❤️

Sorgen min etter å ha mistet er så fjernt nå som vi nærmer oss mål. Jeg føler ikke på at jeg har mistet, har kun frykten for å miste igjen. Det er som om barnet vi venter nå bare kommer litt forsinket, at det var henne vi skulle ha hele tiden. Håper neste spire sitter🤞 ventetiden er fæl, men tiden barnet deres kommer, den kommer! Man vet bare ikke når😚

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, snehvit88 skrev:

Sorgen min etter å ha mistet er så fjernt nå som vi nærmer oss mål. Jeg føler ikke på at jeg har mistet, har kun frykten for å miste igjen. Det er som om barnet vi venter nå bare kommer litt forsinket, at det var henne vi skulle ha hele tiden. Håper neste spire sitter🤞 ventetiden er fæl, men tiden barnet deres kommer, den kommer! Man vet bare ikke når😚

Kan tenke meg at sorgen kan føles fjern når man er langt på vei i svangerskapet, da har man jo nesten premien der ️ Håper jeg kommer til å føle det samme som deg, at barnet bare blir litt forsinket og det var den som var «meant to be» ❤️ Håper at jenta deres skjønner en dag når hun ble gammel nok, hvor ønsket hun var ❤️

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...