Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Må ikke glemme deg nei 😅 Hvorfor ble det avbrutt hos deg? 🤔 Sikkert en fordel å sette inn i naturlig syklus vs styrt? Du rekker innsett hvis EL ikke kommer før man/tirs, sånn å forstå - pga påsken? Håper med deg at EL kommer når du vil ha den nå, så du slipper å vente så lenge på innsett 🤞🏻

Overstimulering og 21 egg ut 🙄 Første gang med lang protokoll, og med samme dose jeg har hatt tidligere på kort protokoll ga det liiitt for mange egg. Fikk bare fryst ned to tredagers, så det er en av de jeg håper å få inn uka etter påske om det klaffer med syklus. Har tatt dobbel dose letrozol, men virker som om den gjør at EL kommer tidligere heller enn senere. Er på syklusdag 12 nå og har på følelsen at EL ikke er så langt unna... Temper og tester med strips, så vi får se 😊 Er hos svigers fra torsdag, så er ikke sååå enkelt å time egenprøving heller om EL viser seg å komme tidligere heller ☺️

Porsgrunn har stengt i påsken, det er derfor det må passe inn..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, prøverpåny skrev:

Overstimulering og 21 egg ut 🙄 Første gang med lang protokoll, og med samme dose jeg har hatt tidligere på kort protokoll ga det liiitt for mange egg. Fikk bare fryst ned to tredagers, så det er en av de jeg håper å få inn uka etter påske om det klaffer med syklus. Har tatt dobbel dose letrozol, men virker som om den gjør at EL kommer tidligere heller enn senere. Er på syklusdag 12 nå og har på følelsen at EL ikke er så langt unna... Temper og tester med strips, så vi får se 😊 Er hos svigers fra torsdag, så er ikke sååå enkelt å time egenprøving heller om EL viser seg å komme tidligere heller ☺️

Porsgrunn har stengt i påsken, det er derfor det må passe inn..

Håper med deg, at eggløsningen lar vente på seg litt 🤞🏻😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Irisiri skrev:

Hvordan går det her?😊

Takk som spør :) I dag er jeg på syklusdag 8/prognova-dag 7. Blir første ultralyd på torsdag 🤞🏻Så håper jeg slimhinnen har vokst som den skal, så jeg kan få innsett på tirsdag (siden celleklumpen vår er fem dager, så er det tidligst innsett fem dager etter ultralyd) 😊🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Patriotpaula skrev:

Takk som spør :) I dag er jeg på syklusdag 8/prognova-dag 7. Blir første ultralyd på torsdag 🤞🏻Så håper jeg slimhinnen har vokst som den skal, så jeg kan få innsett på tirsdag (siden celleklumpen vår er fem dager, så er det tidligst innsett fem dager etter ultralyd) 😊🤞🏻 

Åh, da håper jeg på gode nyheter på torsdag🤩🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Irisiri skrev:

Åh, da håper jeg på gode nyheter på torsdag🤩🤞

Det håper vi også, spesielt jeg som vil ha fortgang snart, begynner å bli en smule utålmodig av all denne ventingen på fryseforsøket 🙈 

Du har kanskje lagt merke til at jeg ikke er aktiv på verken din eller andres graviddagbok. Jeg kan stikke innom og få en kort update en gang innimellom, men har valgt å skåne meg litt selv til jeg blir gravid selv. Jeg er jo kjempeglad på deres vegne, synes det er hakket mer «fortjent» at de som har trøblet litt på veien blir gravide enn de som bare knipset med fingeren -men jeg skulle jo så gjerne vært i samme gjeng selv ❤️😢 Jeg kommer etter og følger videre de jeg fulgte før de ble gravide når jeg blir gravid selv, håper på forståelse for det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det håper vi også, spesielt jeg som vil ha fortgang snart, begynner å bli en smule utålmodig av all denne ventingen på fryseforsøket 🙈 

Du har kanskje lagt merke til at jeg ikke er aktiv på verken din eller andres graviddagbok. Jeg kan stikke innom og få en kort update en gang innimellom, men har valgt å skåne meg litt selv til jeg blir gravid selv. Jeg er jo kjempeglad på deres vegne, synes det er hakket mer «fortjent» at de som har trøblet litt på veien blir gravide enn de som bare knipset med fingeren -men jeg skulle jo så gjerne vært i samme gjeng selv ❤️😢 Jeg kommer etter og følger videre de jeg fulgte før de ble gravide når jeg blir gravid selv, håper på forståelse for det ❤️

Det er viktig å ta vare på seg selv nå, så det skal du på ingen måte tenke på! Har ikke falt meg inn at du eller andre skal følge med  over i min graviddagboka heller. Jeg var heller ikke i gravid-forumene som prøver. 

Men det blir bra når du også kommer over!❤️ Jeg må jo snike litt i prøveforumene frem til det er i boks 😉😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Irisiri skrev:

Det er viktig å ta vare på seg selv nå, så det skal du på ingen måte tenke på! Har ikke falt meg inn at du eller andre skal følge med  over i min graviddagboka heller. Jeg var heller ikke i gravid-forumene som prøver. 

Men det blir bra når du også kommer over!❤️ Jeg må jo snike litt i prøveforumene frem til det er i boks 😉😁

Så godt å lese det du skriver og at du har forståelse for det ❤️😊 Jeg kommer forhåpentligvis over om ikke mange ukene 🤞🏻 Hehe, bra jeg ikke mister heiagjengen min selv om veldig mange av dere ble gravide tidligere i år og har forlatt prøveverdenen 😅❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD10/Progynova dag 9

Kroppen har respondert som den skal på Progynova - slimhinnen er på ca 7 mm og begge eggstokkene har skjønt at det ikke skal modnes noen egg denne syklusen 🙌 Ikke behov for noen flere ultralyder før innsett - som blir neste fredag, altså blir testdag 17.mai 😬 Mensen er herved avbestilt for det neste året 🤞🏻🤞🏻

 

 

Endret av Patriotpaula
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

👏👏👏👏

Godt at kroppen responderer bra! Tror jeg ikke hadde klart å vente til 17. mai med å teste, hvis jeg ikke hadde vært helt rolig på at det ville lyse to streker 😬 Mitt innsett ble avlyst siden eggløsning kom for tidlig, så kommer litt etter deg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, prøverpåny skrev:

👏👏👏👏

Godt at kroppen responderer bra! Tror jeg ikke hadde klart å vente til 17. mai med å teste, hvis jeg ikke hadde vært helt rolig på at det ville lyse to streker 😬 Mitt innsett ble avlyst siden eggløsning kom for tidlig, så kommer litt etter deg..

Skal love deg at jeg blir ikke å vente til 17.mai med å teste, da kan den dagen bli ødelagt hvis testen er negativ 😬 og vi får mange på frokost, so it better be positive 🙌 Planen nå er å teste 15. eller 16. 

Regnet med det når du skrev at EL testen ble positiv... Synd at det ikke klaffet!  Hvor lenge etter meg kommer du? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Skal love deg at jeg blir ikke å vente til 17.mai med å teste, da kan den dagen bli ødelagt hvis testen er negativ 😬 og vi får mange på frokost, so it better be positive 🙌 Planen nå er å teste 15. eller 16. 

Regnet med det når du skrev at EL testen ble positiv... Synd at det ikke klaffet!  Hvor lenge etter meg kommer du? 😊

Vi får det ikke til i mai så det MÅ bli juni! Tror det rabler for meg om jeg må vente over sommeren for innsett fra uttaket i februar.... 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, bondekone skrev:

Så spennende dette blir!!

Veldig! Har store planer om å følge i dine fotspor 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, prøverpåny skrev:

Vi får det ikke til i mai så det MÅ bli juni! Tror det rabler for meg om jeg må vente over sommeren for innsett fra uttaket i februar.... 😳

Da må vi håpe på juni 🤞🏻 Forståelse for at innsett etter sommeren av egg som er tatt ut i februar ikke er spesielt «gøy»... For en venting!! Jeg som synes jeg har ventet lenge som tok ut i midten av mars og setter inn helt i starten av mai 😬🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Veldig! Har store planer om å følge i dine fotspor 🙊

Ja🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Irisiri skrev:

For en flott nyhet! 😁👏

Ja, veldig 👏😊 Gleder meg, samtidig som jeg er veldig spent/nervøs 😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Så spennende 😍

Veldig! Det må bare bli vellykket dette forsøket, kommer til å bli sååå skuffet og lei meg hvis det mislykkes 😕 Tror jeg kommer til å gå inn i forsøket med en holdning om at jeg ikke gravid til det motsatte er bevist. Kanskje det demper fallhøyden noe? 🤷‍♀️ 

Nå er det jammen meg ikke lenge igjen til det blir et familiemedlem til 😊👏👶🏻

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...