Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Så bra at stikkingen går utmerket, satser på at bivirkningene holder seg unna lengst mulig. Når skal du inn på første kontroll? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Nikketutta skrev:

Så bra at stikkingen går utmerket, satser på at bivirkningene holder seg unna lengst mulig. Når skal du inn på første kontroll? 😊

Ultralyd på fredag 👌🏼😊 Da er jeg på syklusdag 9. Så håper at alt går etter planen og at det blir uttak neste uke 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Ultralyd på fredag 👌🏼😊 Da er jeg på syklusdag 9. Så håper at alt går etter planen og at det blir uttak neste uke 🤞🏻

Da så jeg svaret her, lykke til på fredag ☺️ Håper du ikke har like mange som meg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, prøverpåny skrev:

Da så jeg svaret her, lykke til på fredag ☺️ Håper du ikke har like mange som meg.. 

Takk 😊 Jeg har jo altfor mye egg. AMH på 72 og ovariene er dobbelt så store som de skulle ha vært. Så jeg er innstilt på fryseforsøk, så får et ferskforsøk heller være en positiv overraskelse 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

22 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Takk 😊 Jeg har jo altfor mye egg. AMH på 72 og ovariene er dobbelt så store som de skulle ha vært. Så jeg er innstilt på fryseforsøk, så får et ferskforsøk heller være en positiv overraskelse 🤞🏻

Aah, jeg har amh på rundt 60, så da er det vel greit å være forberedt på det ja.. Hvor stor dose menopur tar du? Tok 150 på dette forsøket, skulle sikkert hatt litt lavere..

Endret av prøverpåny
Endret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, prøverpåny skrev:

 

Aah, jeg har amh på rundt 60, så da er det vel greit å være forberedt på det ja.. Hvor stor dose menopur tar du? Tok 150 på dette forsøket, skulle sikkert hatt litt lavere..

Jeg hadde 75 de tre første dagene, så gikk jeg opp til 112,5 fra i dag av (egentlig var det skrevet 100 fra klinikken, men 100 finnes ikke på Menopur-sprøyten, så derfor ble det 112,5). Så jeg synes jo dette er skikkelig pingledose, når jeg ser at andre tar 300 og sånn 😅🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psykisk sliten. Mens andre koser seg med morgenkaffen, så våkner jeg opp til to sprøyter. Jeg kjenner at jeg klarer å yte mitt vanlige jeg ovenfor pasientene mine, men jeg har lite energi til å bistå kollegaer. Det får jeg dårlig samvittighet av. Tidvis har jeg litt kvalme og hodepine. Blir oppblåst, spesielt utover ettermiddag og kveld. Kjennes ut som det skjer noe i eggstokkene, det murrer i hvert fall. Ikke hele tiden, men av og på. Trøtt og lavt energinivå.

Noen som kjenner seg igjen? 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Safira07 skrev:

Så spennende!😀

Litt for spennende 😅😂 Spent på om jeg får sove ordentlig i natt 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 9. UL-kontroll, som forventet sa gyn. 8 follikler som var mellom 8-10 mm. Det er jo ikke ønskelig med verken 2 eller 40, så 8 skal jeg si meg fornøyd med. Så må jeg bare håpe at de henger med til uttak 🤞🏻🤞🏻 Ny UL på tirsdag 🐣

Endret av Patriotpaula
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Syklusdag 9. UL-kontroll, som forventet sa gyn. 8 follikler som var mellom 8-10 mm. Det er jo ikke ønskelig med verken 2 eller 40, så 8 skal jeg si meg fornøyd med. Så må jeg bare håpe at de henger med til uttak 🤞🏻🤞🏻 Ny UL på tirsdag 🐣

Krysser fingrene for at de henger med til uttak🤞 Blir spennende å se hvordan utviklingen er til tirsdag☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Safira07 skrev:

Krysser fingrene for at de henger med til uttak🤞 Blir spennende å se hvordan utviklingen er til tirsdag☺️

Gjør heller ingenting om det hiver seg med noen flere, men alt «med måte» 😅 Vil ikke ha for mange heller. Men så lenge det ikke er dårligere enn forventet på dette tidspunktet i syklusen, så er jeg fornøyd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Gjør heller ingenting om det hiver seg med noen flere, men alt «med måte» 😅 Vil ikke ha for mange heller. Men så lenge det ikke er dårligere enn forventet på dette tidspunktet i syklusen, så er jeg fornøyd 😊

Høres veldig ut som mine første uttak, da fikk jeg forholdsvis få til modning selv med stort egganlegg. Så har det bare økt på 🙈 Åtte er jo egentlig perfekt mengde egg! 

OT: Har du målt vitamin D3? Jeg hadde mangel på det, og etter at jeg fikk økt nivået på det responderte eggstokkene mine mye raskere. Nå får jeg 15-20 egg på syklusdag 9. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, prøverpåny skrev:

Høres veldig ut som mine første uttak, da fikk jeg forholdsvis få til modning selv med stort egganlegg. Så har det bare økt på 🙈 Åtte er jo egentlig perfekt mengde egg! 

OT: Har du målt vitamin D3? Jeg hadde mangel på det, og etter at jeg fikk økt nivået på det responderte eggstokkene mine mye raskere. Nå får jeg 15-20 egg på syklusdag 9. 😬

Jeg synes det er helt fint med åtte egg. Jeg har fryktet at jeg får altfor mange modne egg slik at det ender med overstimulering og fryseforsøk (worst case de to da😅). Så kan godt holde seg på ca 10, vil ikke ha 30-40 egg liksom 😬🙊 Ikke målt D3 nei, takk for tips! Får se hvordan dette forsøket går først da 🙊😅

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg synes det er helt fint med åtte egg. Jeg har fryktet at jeg får altfor mange modne egg slik at det ender med overstimulering og fryseforsøk (worst case de to da😅). Så kan godt holde seg på ca 10, vil ikke ha 30-40 egg liksom 😬🙊 Ikke målt D3 nei, takk for tips! Får se hvordan dette forsøket går først da 🙊😅

Anbefaler ikke det siste for å si det sånn 😉 Føler meg fortsatt som et vrak fire dager etter uttak av 20 egg, så 8-10 høres mye mer fornuftig ut. Har kommet meg veldig raskt etter uttakene hvor jeg har ligget på det nivået. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, prøverpåny skrev:

Anbefaler ikke det siste for å si det sånn 😉 Føler meg fortsatt som et vrak fire dager etter uttak av 20 egg, så 8-10 høres mye mer fornuftig ut. Har kommet meg veldig raskt etter uttakene hvor jeg har ligget på det nivået. 😊

Ååh, når du sier sånn så håper jeg det holder seg på 8-10 egg 🙏🤞🏻😁 Synes egentlig det høres litt lite ut, men er jo fortsatt bare på CD9 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ut fire egg. Det var nok til innsett det😊 Det dukket opp et ekstra egg utover perioden så det var 5. Den ene folikkelen var borte på uttak. De hadde ikke noe svar på hvorfor. Det kan hende den var der men at de bare ikke så den. Så det er mulig det kommer fler hos deg. 8-10 egg er kjempe bra! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på med at 8-10 høres lurere ut enn slik jeg hadde😂 høres jo ut som dette går riktig vei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, snehvit88 skrev:

Jeg fikk ut fire egg. Det var nok til innsett det😊 Det dukket opp et ekstra egg utover perioden så det var 5. Den ene folikkelen var borte på uttak. De hadde ikke noe svar på hvorfor. Det kan hende den var der men at de bare ikke så den. Så det er mulig det kommer fler hos deg. 8-10 egg er kjempe bra! 

 

16 minutter siden, bondekone skrev:

Hiver meg på med at 8-10 høres lurere ut enn slik jeg hadde😂 høres jo ut som dette går riktig vei!

Ååh, nå blir jeg glad når dere sier sånt 👏 Håper dere har rett! Må folliklene vokse seg store og holde helt til uttak 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...