Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Det var dumt! Håper på at det virker ❤

 

17 minutter siden, bondekone skrev:

Å så kjedelig😢 håper medisinene gir ønsket effekt!

Ja, veldig kjedelig! 😢 Håper virkelig det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer kanskje på om jeg har fått et par bivirkninger av Puregon? Hatt veldig til oppblåst mage og magesmerter (mye kraftigere enn vanlig murring) i kveld, begge er vanlig bivirkninger står det på felleskatalogen. Ikke spesielt behagelig med de magesmertene! 😬😫 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2018 den 9.39, Patriotpaula skrev:

Ingen veldig oppløftende resultater hos gyn i dag. Største follikkel var på 12mm, altså har det ikke skjedd så mye siden sist. Øker opp Puregon og ny UL på mandag. Gyn har fortsatt tro på at det kan gå, ellers hadde håndkleet blitt kastet inn for denne syklusen... 

Jeg har fulgt dagboken din og jeg håper du får positive svar på mandag ❤️ Ofte så trenger disse follikkene et større push enn kroppen vår klarer selv😊 Kysser fingrene 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Safira07 skrev:

Jeg har fulgt dagboken din og jeg håper du får positive svar på mandag ❤️ Ofte så trenger disse follikkene et større push enn kroppen vår klarer selv😊 Kysser fingrene 🤞

Det håper jeg også ❤️ Har ikke spurt gyn akkurat hvor store hun ønsker de skal være, men har lest at de i hvert fall må være over 15 og helst 20 og kanskje litt over 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i morgen, jeg er spent om noen av folliklene har vokst som vi ønsker 🤞🏻 eller om vi bare må kaste inn håndkleet for denne gang 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Patriotpaula skrev:

UL i morgen, jeg er spent om noen av folliklene har vokst som vi ønsker 🤞🏻 eller om vi bare må kaste inn håndkleet for denne gang 😢 

Lykke til i morgen ❤️ Krysser fingrene for at de har vokst🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg masse lykke til imorgen ❤️ Vanskelig å forestille seg hvordan det er uten å ha vært der selv , men jeg kan jo bare forestille meg hvordan det er å stå i dine sko :( krysser fingre , tær og Alt som er og håper på en oppløftende beskjed om deg 🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Safira07 skrev:

Lykke til i morgen ❤️ Krysser fingrene for at de har vokst🤞

Takk ❤️

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Lykke til i morgen ❤

Takk ❤️

33 minutter siden, Febmamma skrev:

Ønsker deg masse lykke til imorgen ❤️ Vanskelig å forestille seg hvordan det er uten å ha vært der selv , men jeg kan jo bare forestille meg hvordan det er å stå i dine sko :( krysser fingre , tær og Alt som er og håper på en oppløftende beskjed om deg 🙏

Takk ❤️ Sikker vanskelig å sette seg inn i min situasjon, men takk for at du tenker at det er ikke så greit ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra! Det var en follikkel som var 18 mm 👏👏 Livmorslimhinnen så også veldig fin ut! Så forholdene ligger godt til rette for livets store mirakel 👶🏻 Fikk satt en sprøyte med Ovitrelle på klinikken. Fikk beskjed om å ikke ha for store forhåpninger hvis jeg ikke får positiv test om et par ukers tid siden man ikke kan si noe om kvaliteten på egget. Hurra, jeg er så glad 😊👏😄 

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Hurra hurra! Det var en follikkel som var 18 mm 👏👏 Livmorslimhinnen så også veldig fin ut! Så forholdene ligger godt til rette for livets store mirakel 👶🏻 Fikk satt en sprøyte med Ovitrelle på klinikken. Fikk beskjed om å ikke ha for store forhåpninger hvis jeg ikke får positiv test om et par ukers tid siden man ikke kan si noe om kvaliteten på egget. Hurra, jeg er så glad 😊👏😄 

Hurraaaaa!!!! Så bra 😄😄😄 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Så fantastisk! Da har det i hvertfall skjedd noe ❤

Ja, på tide at det skjedde noe positivt 😬👏

19 minutter siden, bondekone skrev:

Så bra☺☺

Ja 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, tutta23 skrev:

Så gøy da 😊godt å vite at det skjer noe!! 

Ja, forholdene ligger godt til rette, så krysser fingrene for at mannens svømmere er gode og at egget mitt er av god kvalitet 🤞🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hurra hurra! Det var en follikkel som var 18 mm 👏👏 Livmorslimhinnen så også veldig fin ut! Så forholdene ligger godt til rette for livets store mirakel 👶🏻 Fikk satt en sprøyte med Ovitrelle på klinikken. Fikk beskjed om å ikke ha for store forhåpninger hvis jeg ikke får positiv test om et par ukers tid siden man ikke kan si noe om kvaliteten på egget. Hurra, jeg er så glad 😊👏😄 

Så gøy!😀 Blir spennende å se om et par uker😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Safira07 skrev:

Så gøy!😀 Blir spennende å se om et par uker😊

Ja, veldig 😬😄 Nervepirrende! Vi har fått beskjed om å ha sex en gang daglig de neste 3-4 dagene, så får vi se hva det blir 🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...