Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg om jeg fødte en sønn som fikk navnet Lukas 👶🏻 Mye rart som skjer i hodet i prøvetiden, også på natt 😅🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Status: ingen mensen og sykt ømme pupper (vondt å touche borti). Ingen tro på at jeg er preggis, men jeg tør ikke teste fordi jeg blir så skuffet hvis den er negativ 🤷‍♀️ Så da venter jeg heller på at mensen dukker opp. Hvis den ikke har kommet innen er par uker (noe jeg absolutt ikke har tro på), så vil jeg selvsagt teste.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Patriotpaula skrev:
 

Status: ingen mensen og sykt ømme pupper (vondt å touche borti). Ingen tro på at jeg er preggis, men jeg tør ikke teste fordi jeg blir så skuffet hvis den er negativ 🤷‍♀️ Så da venter jeg heller på at mensen dukker opp. Hvis den ikke har kommet innen er par uker (noe jeg absolutt ikke har tro på), så vil jeg selvsagt teste.. 

Jeg tror du er gravid :) puppene jeg merka det på også 😄🤰🤰🤰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Febmamma skrev:
 

Jeg tror du er gravid :) puppene jeg merka det på også 😄🤰🤰🤰

Ønsker du har rett 🙊 Føler jeg ble «lurt» av kroppen med at jeg plutselig fikk lengre syklus forrige måned - og tydeligvis det samme som skjer nå... Så stoler ikke på kroppen i det hele tatt nå, jeg har null kontroll på syklusen. Og jeg fikk veldig ømme pupper før forrige mensen også, så det er ikke til å stole på 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Patriotpaula skrev:
 

Ønsker du har rett 🙊 Føler jeg ble «lurt» av kroppen med at jeg plutselig fikk lengre syklus forrige måned - og tydeligvis det samme som skjer nå... Så stoler ikke på kroppen i det hele tatt nå, jeg har null kontroll på syklusen. Og jeg fikk veldig ømme pupper før forrige mensen også, så det er ikke til å stole på 🤷‍♀️ 

Ja det ble jo jeg og. Merkelig hvordan kroppen kan fungere seg . Men merka det enda mer på puppene når det klaffa - sinnsykt såre nipler😰😰 men tegn og symptomer varierer sånn fra person til person også.. unner deg virkelig at det klaffer i allefall ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Febmamma skrev:
 

Ja det ble jo jeg og. Merkelig hvordan kroppen kan fungere seg . Men merka det enda mer på puppene når det klaffa - sinnsykt såre nipler😰😰 men tegn og symptomer varierer sånn fra person til person også.. unner deg virkelig at det klaffer i allefall ❤️

Takk ❤️ Håper du kan oppdatere snart hvordan det går med deg 🌸 #nysgjerrig.com 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Patriotpaula skrev:
 

@Febmamma Lagt meg, men verden går rundt - er såå svimmel 😣 Lest en gang tidligere at det kan være et tegn 🤞🏻

Svimmelhet er et tegn ja🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, bondekone skrev:
 

Hvor langt over ikm er du da? Høres jp unektelig ut som en del tegn😊

Nå hadde jeg syklus på 31 dager forrige måned, så da ble det tre dager lengre enn hva jeg har hatt tidligere sykluser. Vet ikke om jeg er over IKM, hvis kroppen vil legge seg på 31dager, da er jeg ikke på IKM før i morgen. Hvis 28 dager syklus, så er jeg to dager over IKM. Fikk aldri noen positiv EL test, så vet ikke når jeg hadde EL 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mensen, men jeg tror selv at den kanskje kan komme i morgen? 🤷‍♀️ Ble igjen kjempesvimmel når jeg la meg ned på en treningsmatte på senteret på dagen i dag, det gikk like rundt da som det gjorde da jeg la meg ned i sengen i går kveld... Og litt mensmurring igjen her jeg ligger i sofaen foran tv-en 🤭

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Patriotpaula skrev:
 

Ingen mensen, men jeg tror selv at den kanskje kan komme i morgen? 🤷‍♀️ Ble igjen kjempesvimmel når jeg la meg ned på en treningsmatte på senteret på dagen i dag, det gikk like rundt da som det gjorde da jeg la meg ned i sengen i går kveld... Og litt mensmurring igjen her jeg ligger i sofaen foran tv-en 🤭

Spennende spennende 😄🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Febmamma skrev:
 

Spennende spennende 😄🤞

Blir helt rar av dette her 😂 Ingen mensen, ingen spotting... Mer murring enn det har vært tidligere dagene i ettermiddag, men så har det dabbet av igjen. Går litt av og på det der...  

Dette er det jeg har kjent på én eller flere ganger: ømme bryster, trøtthet, kvalme, hodepine, sårhet i korsryggen, mensmurringer, svimmelhet, forsinket menstruasjon... 

Hvorfor ikke bare teste og finne av det? Jeg har ikke peiling på hvilken DPO jeg er, da jeg heller aldri fikk noen positiv EL-test og syklusen forrige gang plutselig ble tre dager lengre enn de foregående som hadde vært på 28 dager... Og siden jeg har trodd jeg har vært gravid flere ganger, men kun fått negative tester, så kan jeg liksom ikke tenke meg at det er mulig at jeg noengang skal få to streker jeg også - og at skuffelsen over negativ test tror jeg er større enn mensen. Så da venter jeg heller å se, som jeg skrev tidligere, har ikke mensen kommet innen 1-2 uker, så vil jeg vurdere å teste. Kjenner ikke noe behov for å teste nå, så vil tidligst teste torsdag til uken som kommer, da regner jeg en ukes tid fra da jeg tror mensen skulle kommet (31 dager syklus)... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Patriotpaula skrev:
 

Blir helt rar av dette her 😂 Ingen mensen, ingen spotting... Mer murring enn det har vært tidligere dagene i ettermiddag, men så har det dabbet av igjen. Går litt av og på det der...  

Dette er det jeg har kjent på én eller flere ganger: ømme bryster, trøtthet, kvalme, hodepine, sårhet i korsryggen, mensmurringer, svimmelhet, forsinket menstruasjon... 

Hvorfor ikke bare teste og finne av det? Jeg har ikke peiling på hvilken DPO jeg er, da jeg heller aldri fikk noen positiv EL-test og syklusen forrige gang plutselig ble tre dager lengre enn de foregående som hadde vært på 28 dager... Og siden jeg har trodd jeg har vært gravid flere ganger, men kun fått negative tester, så kan jeg liksom ikke tenke meg at det er mulig at jeg noengang skal få to streker jeg også - og at skuffelsen over negativ test tror jeg er større enn mensen. Så da venter jeg heller å se, som jeg skrev tidligere, har ikke mensen kommet innen 1-2 uker, så vil jeg vurdere å teste. Kjenner ikke noe behov for å teste nå, så vil tidligst teste torsdag til uken som kommer, da regner jeg en ukes tid fra da jeg tror mensen skulle kommet (31 dager syklus)... 

Åå jeg synes dette høres veldig lovende ut! Men vet godt hvordan det føles å bli skuffet så skal ikke fyre deg for mye opp heller 😜 men at du enda ikke har fått mensen er jo det beste tegnet en kan få❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forsvant alt håp i denne prøveperioden... Begynte å blø nå ☹️😣 Så, PP4 here we come...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Patriotpaula skrev:
 

Da forsvant alt håp i denne prøveperioden... Begynte å blø nå ☹️😣 Så, PP4 here we come...

Sender deg en klem ❤️❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Febmamma skrev:
 

Sender deg en klem ❤️❤️❤️ 

Takk, den trenger jeg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater livet litt ekstra når tanta kommer. Blødningen er så kraftig de første dagene at det ikke frister å gå på jobb i det hele tatt... 

Jeg har bestilt temp.mål fra babyplan, så håper jeg det gir meg litt mer kontroll på syklusen og når EL faktisk er...

Min kjære samboer spurte meg når vi våknet i dag tidlig: når skal det bli baby inni magen din da, i stedet for mensen? ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med! 

Alltid kjedelig når mensen kommer, akkurat som det ikke er kjipt nok i seg selv å ikke være gravid 😬 

Krysser fingrene for pp4 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, lillemeg90 skrev:
 

Her vil jeg følge med! 

Alltid kjedelig når mensen kommer, akkurat som det ikke er kjipt nok i seg selv å ikke være gravid 😬 

Krysser fingrene for pp4 😊

Velkommen hit 👏🌸

Enig! Får det liksom prentet inn: ikke ble du gravid, så da får du mensen i stedet 😣 Alltid hatt en ukes blødninger (også før p-piller). Hatt to dager nå hvor det har føltes som jeg har «blødd i hjel», så er det bare små mengder resten av syklusen. Er så veldig avtagende mengde bare sånn over natten. Skikkelig rart hvordan kroppen endrer seg 🤷‍♀️ 

Litt skeptisk allerede for PP4 fordi samboeren min drar bort den helgen (hvis jeg tar utgangspunkt i EL ca dag 14, men vet ikke for sikkert hvilken dag EL er). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...