Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Nysgjerrigheten tok overhånd - ble nok en negativ test ☹️ Kan kun se en strek hvis jeg vinkler den litt. Så da anser jeg slaget som tapt denne måneden, bare å vente på TR over helga 💉

Absolutt sjanser enda , er jo ikke på ikm enda 😄 jeg tørr ikke teste før søndag i allefall . Har ingen tidlige tester hjemme heller .. men kanskje jeg kjøper en imorgen så jeg kan teste på søndag før uken er i gang igjen. 

ser du er sykepleier , det er jeg også, så da er vi både syklus - og yrkestvillinger😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så mye nytt å melde. Jeg føler meg ikke helt på topp om dagen. Sover dårlig og sliter voldsomt med innsovning og føler meg generelt daff. Klarer å dra på trening som normalt, men har ikke noe energi til overs 😕  For å ikke glemme humørsvingningene som har vært siste dager. Og flere netter på rad hvor jeg må opp om natten for å tisse 🤷‍♀️

Endret av Patriotpaula
Ekstra opplysning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ikke så mye nytt å melde. Jeg føler meg ikke helt på topp om dagen. Sover dårlig og sliter voldsomt med innsovning og føler meg generelt daff. Klarer å dra på trening som normalt, men har ikke noe energi til overs 😕  For å ikke glemme humørsvingningene som har vært siste dager. Og flere netter på rad hvor jeg må opp om natten for å tisse 🤷‍♀️

Sover dårlig jeg også og vært mye kvalm de siste tre dagene . Er nok ikke fordi jeg er gravid men gruer meg til skolestart på mandag (holder på med en master) . Når skal du teste ?😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Febmamma skrev:

Sover dårlig jeg også og vært mye kvalm de siste tre dagene . Er nok ikke fordi jeg er gravid men gruer meg til skolestart på mandag (holder på med en master) . Når skal du teste ?😄

Skal du teste noe? 😊

Jeg har egentlig slått meg til ro med at det ikke klaffet denne perioden. Spesielt etter at testen i går ikke var spesielt overbevisende. Så hvis TR mor formodning ikke kommer neste uke, så kan jeg alltids teste neste helg 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Skal du teste noe? 😊

Jeg har egentlig slått meg til ro med at det ikke klaffet denne perioden. Spesielt etter at testen i går ikke var spesielt overbevisende. Så hvis TR mor formodning ikke kommer neste uke, så kan jeg alltids teste neste helg 🙊

Jeg kjøpte en RFSU tidlig test på butikken Idag så jeg tenkte ta imorgen så jeg slipper ha det mer i tankene når jeg er tilbake på skolebenken på mandag . 

Jeg har også slått meg til ro med det :) hadde passet perfekt å bli gravid neste mnd da for da rekker jeg akkurat å bli ferdig  når termin er😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Febmamma skrev:

Jeg kjøpte en RFSU tidlig test på butikken Idag så jeg tenkte ta imorgen så jeg slipper ha det mer i tankene når jeg er tilbake på skolebenken på mandag . 

Jeg har også slått meg til ro med det :) hadde passet perfekt å bli gravid neste mnd da for da rekker jeg akkurat å bli ferdig  når termin er😜

Jeg har 10-15 tester fra babyblan (både vanlige og tidlig tester) liggende hjemme her 🙊 Vi la inn mange aksjer rundt EL, men det er vel kanskje mye å forvente at det skal klaffe så fort etter prevensjon-slutt 🤷‍♀️ 

Oppdater gjerne om resultatet 👏 har du prøvedagbok her inne? Der hadde jo vært veldig greit hvis det klaffer sånn da 🙏 Så suser vel skoleåret avgårde hvis du går gravid samtidig 👶🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg har 10-15 tester fra babyblan (både vanlige og tidlig tester) liggende hjemme her 🙊 Vi la inn mange aksjer rundt EL, men det er vel kanskje mye å forvente at det skal klaffe så fort etter prevensjon-slutt 🤷‍♀️ 

Oppdater gjerne om resultatet 👏 har du prøvedagbok her inne? Der hadde jo vært veldig greit hvis det klaffer sånn da 🙏 Så suser vel skoleåret avgårde hvis du går gravid samtidig 👶🏻😊

Jeg har vært uten p pillen i 3 mnd nå. Dette er 3. Måned uten. Har vært mye kluss frem til nå, men har et håp om at det har stabilisert seg nå :) 

vi hadde svært få aksjer litt el.  litt presentasjonsangst hos mannen, og at han har vært på jobbreise akkurat rundt el 😆så her er det nok dårlig med klaff :) 

jeg har ikke prøvedagbok nei, skal opprette en til neste syklus gjerne :) oppdater om resultat imorgen tidlig uansett! Flere gravide på studie så blir sååå babysyk av det 😍 har heldigvis en på 3 fra før - det gjør hele prøveprosessen enklere syns jeg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Febmamma skrev:

Jeg har vært uten p pillen i 3 mnd nå. Dette er 3. Måned uten. Har vært mye kluss frem til nå, men har et håp om at det har stabilisert seg nå :) 

vi hadde svært få aksjer litt el.  litt presentasjonsangst hos mannen, og at han har vært på jobbreise akkurat rundt el 😆så her er det nok dårlig med klaff :) 

jeg har ikke prøvedagbok nei, skal opprette en til neste syklus gjerne :) oppdater om resultat imorgen tidlig uansett! Flere gravide på studie så blir sååå babysyk av det 😍 har heldigvis en på 3 fra før - det gjør hele prøveprosessen enklere syns jeg ❤️

Babysyk selv også 🙊 Virker som det er så «lett» å bli gravid, alle mine venninner blir gravide kjempelett virker det sånn 🤷‍♀️ Ingen komplikasjoner med SA, MA, BO. Kun friske og velskapte babyer, så håper jeg er like heldig 🙏

Ble du gravid lett første gangen? 😊👶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Babysyk selv også 🙊 Virker som det er så «lett» å bli gravid, alle mine venninner blir gravide kjempelett virker det sånn 🤷‍♀️ Ingen komplikasjoner med SA, MA, BO. Kun friske og velskapte babyer, så håper jeg er like heldig 🙏

Ble du gravid lett første gangen? 😊👶🏻

Føler det sånn jeg også. De Har brukt Max 3 mnd og ikke vært SA eller exu eller noe sånn tull. Så håper jeg er like heldig denne gang :)

 Jeg prøvde ikke. Ble gravid etter p pilleslurv så ble den gang gravid lett i allefall, til tross for bare en eggleder etter exu. Men utrolig takknemlig for den lille skatten jeg har❤️

Har vært mye hormonkluss etter pillene så vi får se denne gang . Føler det er lettere å bli gravid når en ikke prøver så hardt jeg , men det er nok bare noe en føler selv 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjentes ut som at TR har vært på vei i hele dag, men den gang ei. Er det lov å håpe? 🙊

Endret av Patriotpaula
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Kjennes ut som at TR er på vei i det hele tatt, men den gang ei. Er det lov å håpe? 🙊

Alltid lov å håpe . Kan jo veldig godt være det er en liten spire i magen din😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg sovet max en time, 4-5 dager med liiite søvn, jeg blir litt rar av så lite søvn 🤦‍♀️😴😴 I tillegg kjente jeg på halsbrann i går, det hjalp ikke på innsovningen 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Patriotpaula skrev:

I natt har jeg sovet max en time, 4-5 dager med liiite søvn, jeg blir litt rar av så lite søvn 🤦‍♀️😴😴 I tillegg kjente jeg på halsbrann i går, det hjalp ikke på innsovningen 🤔

Her også. Meeeen negativ test Idag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Febmamma skrev:

Her også. Meeeen negativ test Idag! 

Jeg tør ikke teste på nytt enda, blir så skuffet 🙊 Får se utover uka hva som skjer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg tør ikke teste på nytt enda, blir så skuffet 🙊 Får se utover uka hva som skjer 😅

Ja det er noe dritt å teste negativt selvom jeg var veldig forberedt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Febmamma skrev:

Ja det er noe dritt å teste negativt selvom jeg var veldig forberedt 😂

Jeg føler meg ganske sikker på at det er en spire der - men det er nok bare innbilning! Evt at jeg forveksler symptomer med at det er TR som kommer 🤷‍♀️🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Patriotpaula skrev:

NxJeg føler meg ganske sikker på at det er en spire der - men det er nok bare innbilning! Evt at jeg forveksler symptomer med at det er TR som kommer 🤷‍♀️🤦‍♀️

Du kan jo ta en tidligtest nå? :) Du har jo noen symptomer 😄

jeg er skikkelig sur og lei meg Idag. Var veldig forberedt på negativ test , hadde passet bedre om en mnd eller to, men likevel blir jeg sååå skuffa ! La meg på sofaen tidlig Idag morges og har bare vært kjip i hele dag , så nå skal jeg ta å gå meg en god tur alene 😅 skylder liksom på mannen inni hodet - at han fikk presentasjonsangst på antall el dag . Men stakkar , vet jo ikke det er hans feil , men klarer likevel ikke være blid 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Febmamma skrev:

Du kan jo ta en tidligtest nå? :) Du har jo noen symptomer 😄

jeg er skikkelig sur og lei meg Idag. Var veldig forberedt på negativ test , hadde passet bedre om en mnd eller to, men likevel blir jeg sååå skuffa ! La meg på sofaen tidlig Idag morges og har bare vært kjip i hele dag , så nå skal jeg ta å gå meg en god tur alene 😅 skylder liksom på mannen inni hodet - at han fikk presentasjonsangst på antall el dag . Men stakkar , vet jo ikke det er hans feil , men klarer likevel ikke være blid 😟

Vil ikke være helt «testegal» heller, er jeg gravid, så er jeg gravid - tenker det vil vise seg tidsnok 😁 Hvis TR ikke har kommet innen onsdag, så skal jeg teste da! 

Haha, neimen uffda! Håper en tur gjør godt for deg 😊🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Vil ikke være helt «testegal» heller, er jeg gravid, så er jeg gravid - tenker det vil vise seg tidsnok 😁 Hvis TR ikke har kommet innen onsdag, så skal jeg teste da! 

Haha, neimen uffda! Håper en tur gjør godt for deg 😊🌸

Nei ser den. Skal aldri teste før ikm igjen 😂😂

hjalp med en joggetur . Herregud , blir sååå emosjonell får tr kommer 😵 heldigvis hjelper det alltid med en treningsøkt 😂💦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Febmamma skrev:

Nei ser den. Skal aldri teste før ikm igjen 😂😂

hjalp med en joggetur . Herregud , blir sååå emosjonell får tr kommer 😵 heldigvis hjelper det alltid med en treningsøkt 😂💦

Lett å si i hvert fall 😅 Ikke så lett å gjennomføre 🤷‍♀️ 

Vi var på trening selv tidligere i dag. Bedre humør etter trening enn før treningen i hvert fall 😅🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...