Gå til innhold

Kommer neste pulje med skattepenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke kommet her heller... Ganske frustrerende kjenner jeg... Skjønner heller ikke helt hvorfor det ikke kommer, ingen endringer ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kom ikke i går heller 😕 Veldig kjipt å måtte vente på dette enda lengre! Det står på skatteetaten at utbetalinger kommer "fortløpende" fra og med 15. august til 24. oktober. Er det da noen som helst sjanse for at det faktisk kan komme tidligere enn 24.okt, noen som har erfaring? Hilsen frustrert

Anonymkode: 67d45...a23

Ja, da kommer det så fort det er ferdig og sett gjennom av saksbehandler. 

Jeg hadde det samme i 2013 (for oppgjøret 2012), og gikk inn og så i innboksen min nå. Det kom 27.august 2013 ser jeg. 

Anonymkode: e6382...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man mail når oppgjøret kommer? 

Anonymkode: 742c1...d5d

Ja, mail/sms. 

Anonymkode: e6382...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da kommer det så fort det er ferdig og sett gjennom av saksbehandler. 

Jeg hadde det samme i 2013 (for oppgjøret 2012), og gikk inn og så i innboksen min nå. Det kom 27.august 2013 ser jeg. 

Anonymkode: e6382...400

Okei, da er det håp! Takk for svar 😄 😄 

Anonymkode: 67d45...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere i "fortløpende"-gjengen som har fått enda? Jeg kjenner jeg venter veldig her... :P 

Spent på om de sender ut fast hver midnatt, en gang i uken eller hvordan det er. Sjekker ihvertfall etter midnatt hver døgn, av erfaring kommer jo mailen først morgenen etter det er lagt ut. 

Anonymkode: e6382...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Noen av dere i "fortløpende"-gjengen som har fått enda? Jeg kjenner jeg venter veldig her... :P 

Spent på om de sender ut fast hver midnatt, en gang i uken eller hvordan det er. Sjekker ihvertfall etter midnatt hver døgn, av erfaring kommer jo mailen først morgenen etter det er lagt ut. 

Anonymkode: e6382...400

Nei, har ikke fått, men regner med at de har en viss jobb med min egenmelding i år. Fikk gedigen baksmell, den er betalt, men regner med å få litt tilbake. Likevel gidder jeg ikke sjekke. Vet ikke om de sender ut daglig eller hver uke, tror fortløpende betyr straks den er ferdig behandlet så antar det er daglig. For min del tror jeg ikke på noe svar før rundt 24. oktober. Jeg gjorde endringer, og betalte for å få saken ut av verden, men klart det er litt spennende. Ble ikke tatt ut for sikkerhetskontroll, mulig de som ble det får svar tidligere enn vi som har endret /klaget. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Atea skrev:

Nei, har ikke fått, men regner med at de har en viss jobb med min egenmelding i år. Fikk gedigen baksmell, den er betalt, men regner med å få litt tilbake. Likevel gidder jeg ikke sjekke. Vet ikke om de sender ut daglig eller hver uke, tror fortløpende betyr straks den er ferdig behandlet så antar det er daglig. For min del tror jeg ikke på noe svar før rundt 24. oktober. Jeg gjorde endringer, og betalte for å få saken ut av verden, men klart det er litt spennende. Ble ikke tatt ut for sikkerhetskontroll, mulig de som ble det får svar tidligere enn vi som har endret /klaget. 

 

Jeg ble nok heller ikke tatt ut for kontroll, men pga mange endringer og eget vedlegg. 

Anonymkode: e6382...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt. Både jeg og mannen gjorde endringer. Han la i tillegg med et vedlegg så det må nok behandles manuelt.

Anonymkode: 3cbe1...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsatt ikke fått her. Synes det går veldig tregt! Kan ikke tro de skal vente med helt vanlige lønnsmottakere til siste pulje, så venter spent hver morgen om noe har skjedd, men foreløpig bare skuffelse :P Noen som har fått nå etter pulje 2?

Anonymkode: e6382...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått enda. I fjor fikk jeg 23. oktober helt uten noen logisk grunn etter å ha fått i juni i alle år. Eneste endring jeg gjorde på skattemeldingen var at vi fordelte boliglånet. Samboeren min som hadde hele lånet på sin skattemelding egentlig fikk sitt oppgjør i juni, mens jeg altså ikke har fått enda og fikk seint i fjor også.

Anonymkode: aa83e...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, vimse83 skrev:

Venter og venter🙄 noen som vet om det kun er onsdager de sender ut?  Hørt at noen har sagt det 

De (skatteetaten) påstår på Facebook at det ikke er fast ukedag, men at det kommer så fort det er klart. 

Anonymkode: e6382...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk også oppgjøret nå i natt! Vet ikke når pengene kommer, men det er nok rett rundt hjørnet da :)

Anonymkode: e6382...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...