Gå til innhold

Helt ærlig. Er det noen som liker å trene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hele livet mitt har jeg hatet, hatet, HATET å trene. Jeg kan ikke en gang begynne å beskrive hvor dritt jeg synes det er med trening og fysisk aktivitet. 

Altså jeg kan godt gå lange distanser. Men da er det i så fall fordi det er noe interessant å se på. Ikke for gåturen i seg selv. 

Løpe, løfte vekter eller være på masete gruppetimer? Jeg tar heller diabetes og beinskjørhet takk. 

Er det noen som virkelig liker å trene? Hvordan klarer dere det?

Anonymkode: ba05d...ba6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant noe jeg likte Selv liker jeg klatring så da driver jeg med det. 

Anonymkode: d4ecc...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å trene! Blir rett og slett dårlig hvis det går en uke uten trening. Trikset er å finne en fysisk aktivitet som man faktisk liker å drive med og som gir litt mening. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting skal du være sikker på - du er aldeles ikke alene om dette. Selv hater jeg å trene og gjør det bare fordi jeg prøver å holde meg i form. Ønsker så gjerne å like det, men tror kanskje det gir meg mer når jeg begynner å se resultater!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært av og på med trening igjennom hele livet, men nå har jeg "oppdaget" styrketrening og hvordan få en funksjonell kropp på nytt kan man si. Ser helt annerledes på trening og det har nå blitt en hobby og noe jeg elsker å drive med. Ser frem til hver økt og stadig bli bedre og prøve nye ting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det ikke før. Brukte å le av folk som måtte trene hele tiden. Jeg var verdens lateste menneske og trivdes best på sofaen.

Men så oppdaget jeg en treningsform jeg likte, senere mer enn en, og nå må jeg trene nesten hver dag for å ikke gå på veggen. Det er selvfølgelig dager jeg egentlig ikke vil trene, men det blir som regel en økt da også. Det blir en vane.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske jeg var en av de som likte å gå i fjellet. Jeg har gått mye i fjellet og liker det jo når jeg er kommet opp de verste bakkene, men nå er det lenge siden sist. For du må jo slite deg opp bakkene i et par timer før du får noe glede av turen. Jeg skulle gått timevis på fjellene om noen kunne teletransportere meg opp dit.

Men folk rundt meg elsker det, alle bakkene, å klatre på fjelltopper er det beste som finnes, de klarer ikke mer enn noen dager uten en trimtur (og de mener det virkelig).

Tenk så fantastisk å elske noe som er så godt for deg, både for kropp og sjel!

Endret av applestories
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Elsker å trene. Følger meg sterk når jeg løper og sykler fort.

Anonymkode: bf296...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det! Det er min måte å koble av på etter en stressende arbeidsdag - og en måte å samle ny energi for en ny en. 

Når alt er fokus på pust, puls, rytme og teknikk blir det som en form for meditasjon. Finnes ikke noe bedre, enten det nå er løping, sykling, svømming, styrketrening eller noe helt annet. 

Gruppetimer er ikke for meg da. Jeg har det som solo-aktivitet og «meg-tid». 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pearl2.0 skrev:

Elsker elsker elsker å løpe og trene funksjonell styrke😍😍😍

Men jeg trener ikke for å trene, men for å bli bedre og sterkere. Ser ikke på det som et ork👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anthrax

Elsker det. Får et egoboost av å se markerte muskler i speilet på trening med "pumpen", og å ha en kropp jeg er stolt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg har trent regelmessig i 10 år, og har aldri elsket det. Kroppen vil jo ha det behagelig, og trening er ofte ubehagelig. Likevel har jeg gjennomført det jeg har bestemt meg for å gjennomføre, og jeg elsker effektene treningen har gitt meg. Jeg har overskudd i hverdagen, og jeg er sterk! Imponerte nettopp vennene mine med å ta fem spontane pullups i en park. Ingen av venninnene mine klarte å ta en halv en gang. 

Og det er noe med mestringsfølelsen som trening gir som jeg bærer med meg i andre deler av livet. Jeg syns man skal tørre å ha det litt ubehagelig i 3-4 timer i uken når det gir så mye positivt. 

Anonymkode: a0e07...220

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, liker å trene når det er ball med i bildet. Liker å gå på ski. Liker mindre å jogge, men når man først kommer seg ut så er det helt greit. Jogger stort sett på stier og skogsveier, mye artigere enn å jogge på vei. Haugevis av stier i området hvor jeg bor som jeg liker å finne ut hvor går.

Anonymkode: 9b3ab...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å trene etter å ikke ha gjort det på vel 12 år - den gangen var det kampsport. Det var gøy! Problemet mitt er at jeg er utålmodig og vil se resultater med en gang. Nå driver jeg med lett styrke. 

Jeg prøver å ikke ta det altfor seriøst og heller gjøre det til en lek. Jeg hører proteiner fra egg og kylling er bra etter trening, det kan jeg kanskje få til, men jeg orker ikke å sette meg inn i ernæringsvitenskapen bak 

... så får vi se hvor støl jeg blir i morgen!

Anonymkode: a1c98...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg begynt å trene etter å ikke ha gjort det på vel 12 år - den gangen var det kampsport. Det var gøy! Problemet mitt er at jeg er utålmodig og vil se resultater med en gang. Nå driver jeg med lett styrke. 

Jeg prøver å ikke ta det altfor seriøst og heller gjøre det til en lek. Jeg hører proteiner fra egg og kylling er bra etter trening, det kan jeg kanskje få til, men jeg orker ikke å sette meg inn i ernæringsvitenskapen bak 

... så får vi se hvor støl jeg blir i morgen!

Anonymkode: a1c98...4e8

Forresten - kommer nok aldri til å begynne med jogging. Liker å gå tur, men synes ikke kondisjonstrening er noe for meg :) 

Anonymkode: a1c98...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Barefootgirl skrev:

Jeg likte det ikke før. Brukte å le av folk som måtte trene hele tiden. Jeg var verdens lateste menneske og trivdes best på sofaen.

Men så oppdaget jeg en treningsform jeg likte, senere mer enn en, og nå må jeg trene nesten hver dag for å ikke gå på veggen. Det er selvfølgelig dager jeg egentlig ikke vil trene, men det blir som regel en økt da også. Det blir en vane.

hva trener du da? Hva er det som er spesielt gøy med det?

Anonymkode: ba05d...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. HATER trening. Usj. Men, liker lagidrett og dans.

Anonymkode: 98476...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva trener du da? Hva er det som er spesielt gøy med det?

Anonymkode: ba05d...ba6

Fjellturer, styrketrening og løping er vel det jeg gjør mest, men liker å prøve andre ting også. Det som gjør det gøy for meg er at det er målbart og lett å se fremgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...