Gå til innhold

"traff en fyr på byen i helga" "møtt en fyr på tinder"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det derfor det blir så mye useriøst? For nesten hver eneste tråd der noe går galt så starter tråden med disse setningene.
Jeg synes folk kan vise såpass respekt at når de utveksler videre kontakt og avtaler ting så kan man si fra om det ikke passer, i stedet for å ikke dukke opp.
Men når folk skriver "vi endte i senga sammen, nå svarer han ikke" ish, så klarer jeg ikke helt å sympatisere helt. Hva skjedde med å bli kjent med folk før du ligger med dem eller blir sammen? 
Og hva  er greia med å være forelska etter 2 dates? 

Anonymkode: fb25b...1e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvor høy hest du tror du sitter på men de aller fleste par har møtt hverandre på byen eller fest, det gjelder både mine foreldre, min generasjon og generasjonen under. Sånn har det vel alltid vært, enten det var låvefest i 1920 eller nattklubb i 2018.
Man treffer ingen av å sitte hjemme , og venner og kolleger kan være komplisert og risky å involvere seg med romantisk.

Vi er så heldige atden unike oppfinnelsen med internett ble oppfunnet, hvor vi har uendelig tilgang på informasjon innenfor alle type emner man kan tenke seg og tilgang på å komme i kontakt med alle type folk vi ellers aldri hadde møtt.
Før internett så var kontaktannonser i avis og magasiner vanlig, og internett har hjulpet til med at man får utvide horisonten enda mer. At man møtes på byen eller tinder gjør ikke forholdet eller datingen automatisk useriøst!
Jeg kjenner mange gifte par der de har møtter på byen eller tinder, og jeg møtte selv min samboer og forlovede på Tinder. Hadde sex første natten hadde vi også. Hva så? For noen er det riktig og da er det ingen grunn til å holde tilbake på det. Om noen dumper noen bare fordi de hadde sex tidlig i datingen så ligger problemet hos holdningene til den som dumper noen pga det, og ikke hos den som har fulgt hjertet og settingen og hatt sex vel!

 

Anonymkode: 8891c...e12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...