Gå til innhold

Helt ærlig, tror dere andre kvinner her at norske bitre menn håper at kvinnen skal bli mishandlet dersom hun får seg utenlandsk kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes minst like mange kvinner som skriver stygge ting om menn med ikke-vestlig kjæreste. Disse kvinnene er horer, nikkeduker hele gjengen, uten evne til å formulere en eneste selvstendig tanke. Menn som er med dem er alltid dumme, stygge og voldelige. Like ille begge veier

Anonymkode: e7be9...f44

Det stemmer ikke. Kom med bevis for påstanden din.
De eneste gangene jeg ser kvinnene her skriver stygt om menn med ikke-vestlig kjæreste er når mennene skriver at de er lei av å ikke få pult og lei av kravstore norske kvinner så de vil fikse seg en hentebrud fra ukraina eller thailand som holder kjeft og gjør hva de blir bedt om og kan være både hushjelpslave og sexdokka dems.
Da får de styggekommentarer fordi de har stygge holdninger, og ikke fordi kjæresten dems de elsket og respekterte tilfeldigvis skulle vært ikke-vestlig

Anonymkode: 89720...e5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Det stemmer ikke. Kom med bevis for påstanden din.
De eneste gangene jeg ser kvinnene her skriver stygt om menn med ikke-vestlig kjæreste er når mennene skriver at de er lei av å ikke få pult og lei av kravstore norske kvinner så de vil fikse seg en hentebrud fra ukraina eller thailand som holder kjeft og gjør hva de blir bedt om og kan være både hushjelpslave og sexdokka dems.
Da får de styggekommentarer fordi de har stygge holdninger, og ikke fordi kjæresten dems de elsket og respekterte tilfeldigvis skulle vært ikke-vestlig

Anonymkode: 89720...e5c

Virkelig? Som ikke-vestlig kvinne legger jeg merke til alt som handler om dette temaet, og jeg har lest mye stygt. At dette handler bare om menn som har stygge holdninger er bare tull, du blir automatisk sett i bås. Jeg har personlig møtt mennesker som har opplevd dette. Det er litt dumt at du skriver at jeg må komme med bevis for påstanden min. Jeg driver ikke med å lagre kommentater jeg leser på KG, gjør du det? Jeg skriver om hvordan jeg har oppfattet det, og du skriver din oppfatning : "De eneste gangene jeg ser kvinnene her skriver stygt om menn med ikke-vestlig kjæreste..." Kan du da legge frem objektive bevis på det, bortsett fra din subjektive mening at det er slik? Venter spent.

Anonymkode: e7be9...f44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/13/2018 at 2:11 AM, AnonymBruker said:

det nevnes i utrolig mange tråder her, skrevet av sinte menn, at kvinner som får seg utenlandske kjærester er landssvikere, naive, kvalmende, dumme, går etter menn som behandler seg som dritt, ber om trøbbel, skal fungere som sexdukke osv..

Jeg føler at de håper at forholdet skal bli vondt for den dama? Føler enkelte at de har et krav på kvinner ? 

Anonymkode: c2ad8...d82

Jeg personlig liker ikke innvandring...og det er bare utenlandske menn som kommer til landet. Dette gjør jo at kvinneunderskuddet som i utgangspunktet er ganske stort i Norge (særlig utkant) blir enda større. Norske damer er stort sett rimelig naive av seg, kulturen menn fra utlandet bringer med seg utnytter jo dette til det fulle. 

Det er vel en del frustrasjon som ligger i akkurat det, og da må vi Norske menn dra til utlandet for å oss dame i større og større grad. For oss menn er det dyrt å finne kjærligheten...for dere kvinnfolk så har dere så mange å velge iblant av Norske, utenlandske fra stort sett alle nasjonaliteter at det blir et luksusproblem. Tross det klarer dere på en eller annen måte å satse på en utlending som viser seg å ha dame i hver by, land og kommune nærmest. Så er det sutring og klaging etterpå....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Det stemmer ikke. Kom med bevis for påstanden din.
De eneste gangene jeg ser kvinnene her skriver stygt om menn med ikke-vestlig kjæreste er når mennene skriver at de er lei av å ikke få pult og lei av kravstore norske kvinner så de vil fikse seg en hentebrud fra ukraina eller thailand som holder kjeft og gjør hva de blir bedt om og kan være både hushjelpslave og sexdokka dems.
Da får de styggekommentarer fordi de har stygge holdninger, og ikke fordi kjæresten dems de elsket og respekterte tilfeldigvis skulle vært ikke-vestlig

Anonymkode: 89720...e5c

Det er dessuten litt forskjell i hvordan maktforholdet er mellom partene i disse ulike relasjonene.

Når en norsk mann drar til Thailand for å hente seg en kone som i taushet kan lage mat og ha sex med ham, så ses denne kvinnen typisk på som et offer. Man sympatiserer med kvinnen som under tvingede omstendigheter ser et giftemål med denne mannen som en utvei av fattigdom. Ingen tenker vondt om denne kvinnen, men man gjør seg kanskje opp en mening om mannen som "kjøper" seg en kone.

Tendensen når man diskuterer at norske kvinner blir sammen med utenlandske menn, er derimot at norske menn beskylder disse utenlandske kandidatene for å være kvinnediskriminerende, voldelige, upålitelige, utnyttende og det som verre er. Dermed blir den norske kvinnen et (ubevisst) offer i relasjonen med disse mennene. Til tross for at norske menn ser utenlandske menn som "skurken", retter de likevel hat mot den norske kvinnen, altså legger man "offeret" for hat. Jeg mener at det er en vesensforskjell i typifiseringen av disse ulike relasjonene.

Anonymkode: 446c9...15a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...