Gå til innhold

Kåt på tante


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 25 år som har noen sykt deilige tanter i 40 åra. Jeg tenner så sinnsykt på dem og fantaserer om dem hele tiden.

Vil bare kjøre pikken dypt inn i fitta og rompa dems.. Jeg blir gal..

Anonymkode: c962d...a96

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har vel ca 50% samme gener som deg. Håpe det blir barn: innavlede barn er jo festelige.

Anonymkode: 2de86...f68

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har vel ca 50% samme gener som deg. Håpe det blir barn: innavlede barn er jo festelige.

Anonymkode: 2de86...f68

De har ikke samme gener som meg.

Anonymkode: c962d...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

25 år og jomfru. Ingen skam det!

Anonymkode: 17ea9...95f

Faktisk ikke jomfru, bare tenner sykt på det «ulovlige» om du skjønner.

Anonymkode: c962d...a96

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har ikke samme gener som meg.

Anonymkode: c962d...a96

Tante er i første rekke betegnelse på enten fars søster, tidligere også kalt faster, eller mors søster, tidligere også kalt moster. De fleste bruker også begrepet om inngiftede kvinnelige ektefeller av mors og fars søsken.

Selv om opprinnelsen er den samme, brukes i dagligtale det tilsvarende ordet «tant» på svensk oftest annerledes enn på norsk. I Sverige var det frem til omtrent slutten av 1950-årene vanlig å bruke «tant» og «farbror» som høflige tiltaleformer. Senere ble titlene oftere brukt av kun barn, også overfor voksne som ikke var i slekt med dem, og også om og særlig til, helt fremmede personer. Dette er nå helt forandret og i den grad ordene brukes, kan det nok ses som et sjeldent forekommende etterslep av eldre generasjoners bruk.

https://no.wikipedia.org/wiki/Tante

Anonymkode: b0116...09a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tante er i første rekke betegnelse på enten fars søster, tidligere også kalt faster, eller mors søster, tidligere også kalt moster. De fleste bruker også begrepet om inngiftede kvinnelige ektefeller av mors og fars søsken.

Selv om opprinnelsen er den samme, brukes i dagligtale det tilsvarende ordet «tant» på svensk oftest annerledes enn på norsk. I Sverige var det frem til omtrent slutten av 1950-årene vanlig å bruke «tant» og «farbror» som høflige tiltaleformer. Senere ble titlene oftere brukt av kun barn, også overfor voksne som ikke var i slekt med dem, og også om og særlig til, helt fremmede personer. Dette er nå helt forandret og i den grad ordene brukes, kan det nok ses som et sjeldent forekommende etterslep av eldre generasjoners bruk.

https://no.wikipedia.org/wiki/Tante

Anonymkode: b0116...09a

Og poenget ditt her var...? Den kommentaren din var helt ulogisk for meg så forklar gjerne. TS har jo rett i at tantene ikke har samme gener som han (som var TS sin kommentar som du siterte) om de er inngiftet/samboer med TS sin far eller mors søsken. Da er de tanter etter definisjonen i første avsnitt av det du kopierte inn, men uten å ha samme gener. Altså ikke biologisk slekt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er lov så lenge onkel ikke ser det 😝

Anonymkode: d248b...cf3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, niledh skrev:

Og poenget ditt her var...? Den kommentaren din var helt ulogisk for meg så forklar gjerne. TS har jo rett i at tantene ikke har samme gener som han (som var TS sin kommentar som du siterte) om de er inngiftet/samboer med TS sin far eller mors søsken. Da er de tanter etter definisjonen i første avsnitt av det du kopierte inn, men uten å ha samme gener. Altså ikke biologisk slekt.

Nemlig !   Jeg har/hadde selv sex med inngiftet slektning, ikke tante men den 18 år eldre kona til mammas fetter.                         Nå er de skilt, og jeg er samboer. Og jeg er hennes hemmelige unge elsker (hehe).

Til TS, du merker vel om det er noe seksuell spenning i luften mellom dere ? Det gjorde hvertfall jeg.

Anonymkode: 82708...475

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har ikke samme gener som meg.

Anonymkode: c962d...a96

Er du en hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, niledh skrev:

Og poenget ditt her var...? Den kommentaren din var helt ulogisk for meg så forklar gjerne. TS har jo rett i at tantene ikke har samme gener som han (som var TS sin kommentar som du siterte) om de er inngiftet/samboer med TS sin far eller mors søsken. Da er de tanter etter definisjonen i første avsnitt av det du kopierte inn, men uten å ha samme gener. Altså ikke biologisk slekt.

Det var det Frode Olsen også argumenterte med😉 Før han pulte niesen sin på 15.

Anonymkode: 902c8...2ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.8.2018 den 1.38, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gutt på 25 år som har noen sykt deilige tanter i 40 åra. Jeg tenner så sinnsykt på dem og fantaserer om dem hele tiden.

Vil bare kjøre pikken dypt inn i fitta og rompa dems.. Jeg blir gal..

Anonymkode: c962d...a96

Jeg tør ikke svare på dette her, selv med flere lag av beskyttelse. Å gi tommelen opp, kan det argumenteres for er å oppfordre til lovbrudd. Jeg syns vel det bevitner om hvor sykt langt samfunnet har gått i fascistisk retning, heller enn at det sier noe om incestuøse fetisher i den mindre av de mer problematiske retningene (dvs i retningen hvor du er den unge, og den som har lyst - og jeg regner med at du ikke er mindreårig når du skriver du er 25). Det blir litt sånn Lillelord. Kan du ikke heller bli sammen med en godt voksen dame som kan leke at hun er tanta di?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Stella Rose skrev:

Du er syk, prat med en psykiater.

Ikke bra innlegg. Tommel ned. Det kan til og med tenkes at psykiateren ville sagt "Go for it"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.8.2018 den 2.21, niledh skrev:

Og poenget ditt her var...? Den kommentaren din var helt ulogisk for meg så forklar gjerne. TS har jo rett i at tantene ikke har samme gener som han (som var TS sin kommentar som du siterte) om de er inngiftet/samboer med TS sin far eller mors søsken. Da er de tanter etter definisjonen i første avsnitt av det du kopierte inn, men uten å ha samme gener. Altså ikke biologisk slekt.

Tante er slekt. Til din far eller mors søsken. 

Anonymkode: b0116...09a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/13/2018 at 5:46 PM, AnonymBruker said:

Det var det Frode Olsen også argumenterte med😉 Før han pulte niesen sin på 15.

Anonymkode: 902c8...2ec

Hvem er Frode Olsen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/14/2018 at 3:22 AM, AnonymBruker said:

Tante er slekt. Til din far eller mors søsken. 

Anonymkode: b0116...09a

Inngifte er i familie men ikke i slekt.

Anonymkode: 52e37...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...