Gå til innhold

Når du er deperimert og har angst..


Offred

Anbefalte innlegg

Og føler at alle har noe imot en, selvom man vet at det ikke nødvendigvis er tilfelle. Hvordan i svarten komme seg utav det hullet? Føler at svigerfamilien,jobben,min familie,mine venner,min samboer.. føler at ingen av dem liker meg og at alle ser på meg og tenker fæle ting om meg. Hater denne følelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har så medfølelse med deg, har hatt det sånn en del ganger.

Tenker at det kunne vært lurt om du tok deg en tur til fastlegen og fortalte hvordan du har det. Kanskje du trenger en henvisning til DPS og medisiner. 

Ofte blir ting litt bedre bare man tør åpne seg og fortelle om det du er redd for. Er det noen i omgangskretsen du stoler nok på til å fortelle hvordan ting er? 

Håper du tar kontakt med noen som kan hjelpe og støtte deg videre. Når du sier du er i ett svart hull, så høres det ut som du trenger litt hjelp på veien til å få det bedre🧡

 

 

Anonymkode: 4ddd0...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg har skjønt det å er kuren å rett og slett bare lære seg å blåse i hva andre mener, og legge mest vekt på det som er best for deg selv.

Dette tar tid å lære, og å virkelig gjøre riktig.

Anonymkode: 6e4ba...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har så medfølelse med deg, har hatt det sånn en del ganger.

Tenker at det kunne vært lurt om du tok deg en tur til fastlegen og fortalte hvordan du har det. Kanskje du trenger en henvisning til DPS og medisiner. 

Ofte blir ting litt bedre bare man tør åpne seg og fortelle om det du er redd for. Er det noen i omgangskretsen du stoler nok på til å fortelle hvordan ting er? 

Håper du tar kontakt med noen som kan hjelpe og støtte deg videre. Når du sier du er i ett svart hull, så høres det ut som du trenger litt hjelp på veien til å få det bedre🧡

 

 

Anonymkode: 4ddd0...519

Jeg går til dps, men har ikke vært på en stund nå siden de har hatt ferie. Også har jeg ikke gått dit så lenge så vi holder eeenda på med kartlegging.. kommer liksom aldri i mål med den slik at jeg kan få hjelpen jeg trenger:( er i en vanskelig livssituasjon og sliter veldig..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Offred skrev:

Jeg går til dps, men har ikke vært på en stund nå siden de har hatt ferie. Også har jeg ikke gått dit så lenge så vi holder eeenda på med kartlegging.. kommer liksom aldri i mål med den slik at jeg kan få hjelpen jeg trenger:( er i en vanskelig livssituasjon og sliter veldig..:(

Prøv å hold ut, vet at kartlegging tar litt tid, men nå har du kommet ett stykke på vei, så prøv å fullfør.

Når du har neste time hos DPS så fortell behandleren din hvor vanskelig du har det nå, så kan dere ta tak i det parallelt med kartleggingen. 

Mange steder har de kortidsplasser for frivillig innleggelse. Dette er ett supert tilbud for mange, jeg har benyttet meg av de to ganger. Du får enerom, det er profesjonelle rundt deg hele tiden og du får komme og gå som du vil. Er jo en mulighet å høre om det finnes ett slikt tilbud der du bor😊

 

Anonymkode: 4ddd0...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...