Gå til innhold

Menn: Hadde du tenkt at dette var for voldsomt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen min var ikke noe glad i puppene mine. Jeg er lita og normalt slank, men har store pupper.  På grunn av at eksen min foretrakk små pupper (typ myggstikk), har jeg fått en "knekk i selvtilliten" når det gjelder frontpartiet. 

 

Har nå truffet en mann via en datingapp. Vi har ennå ikke møttes, men har snappet en del frem og tilbake..

I dag snappet jeg dette bildet (jeg har klippet det til og gjort det svart-hvitt nå), samt skrev en relevant tekst (det var en grunn til at jeg brukte frontkameraet og ikke snappet omgivelsene). 

Ser nå at puppene kanskje var veldig fremtredende. Det var virkelig ikke poenget. Hadde du som mann blitt skremt om du hadde sett dette? Får du inntrykk av at puppene mine er for store? 

 

Det høres sært ut, men dette er virkelig en reell "frykt" hos meg. 

Anonymkode: adad1...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, tror ikke KG er det rette stedet og hente bekreftelser fra..

Anonymkode: 259aa...5f9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca sånn som mine, bare fornøyd med de jeg, det har også alle jeg har datet / ligget med også. Og du overfor - det der en en vinkel hvor tynne jenter kan se "lubne" ut også.

Anonymkode: 2cd3e...b73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær fornøyd sånn som du er for du kan ikke være annerledes uansett, men slutt å rakke ned på andre ved å kalle andres bryster for "myggstikk" bare fordi du er usikker på deg selv. 

Anonymkode: a9925...de0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til deg ts: Jeg tror aldri du vil møte på en mann igjen som ser på det som negativt at du har store pupper :) Ikke bekymre deg for hverken puppene eller resten av kroppen din!

Anonymkode: e387c...26f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte bildet 

20180812_231829.jpg

Anonymkode: adad1...9d5

Hvis han er hetrofil så blir han IKKE skremt, slapp helt av du ser ut som en flott dame 🧐

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For store for min smak. Men det kan godt hende han typen din liker det 🙂

Anonymkode: 688d8...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jaggu meg perfekt ut! Hadde ikke tenkt noe annet enn "wow" om jeg fikk det bildet.. og er misunnelig på ham! ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg fått et så deilig bilde bille jeg hoppet salto

Anonymkode: 2143e...b7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kropp, vær glad for den kroppen du har, finnes ingen fasit på hvordan en kropp skal se ut, men din kropp var fin. Ingen ting å tenke på, om han ikke liker den så vær glad du slipper å bruke opp tiden din med noen som ikke er verdt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke enig i definisjonen "liten og slank", ergo passer puppene dine helt fint. Ikke spesielt store - helt normale.

Anonymkode: f4691...973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var stygt av deg å kalle små pupper for myggstikk. :(  

Anonymkode: c35ef...ab0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ser nå at puppene kanskje var veldig fremtredende. Det var virkelig ikke poenget. Hadde du som mann blitt skremt om du hadde sett dette? Får du inntrykk av at puppene mine er for store? 

Det høres sært ut, men dette er virkelig en reell "frykt" hos meg. 

Anonymkode: adad1...9d5

Hadde ikke blitt skremt og puppen du viser ser fin ut. Forstår virkelig ikke at man må si preferansen man har høyt når kvinnen man er med ikke møter den. Det bryter bare den andre personen ned og det er unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær fornøyd sånn som du er for du kan ikke være annerledes uansett, men slutt å rakke ned på andre ved å kalle andres bryster for "myggstikk" bare fordi du er usikker på deg selv. 

Anonymkode: a9925...de0

Enig. Kjenner jeg automatisk får mindre sympati overfor trådstartere som legger ut om et problem når de samtidig rakker ned på folk med motsatt "problem". 

Tror ingen ville ha reagert på det bildet der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Trist forøvrig å bry seg så mye om hva menn tenker. Det er bare ødeleggende fordi de kommer aldri til å bli fornøyde uansett. De skal alltid kritisere deg for et eller annet.

Det beste er å slutte å bry seg om hva menn måtte mene, først da vil du bli lykkelig😊

Anonymkode: 4c2b5...0ad

Jada, alt det onde i verden er selvsagt menn sin feil. Menn er noen onde dyr som kun er ute etter å gjøre kvinners liv så dårlig som mulig :roll:

Kanskje du skulle tatt en titt på deg selv og dine med-søstre hvis du faktisk var ute etter å gjøre noen lykkeligere. Kanskje dere slev skulle slutte å rakke ned på hverandre for så å snu dere rundt og si "det var en mann som gjorde det!". Latterlig.

Anonymkode: 0a6f0...3d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det faktum at du vet at eksen ikke likte puppene dine sier mer om eksen din enn om deg. Hvorfor følte han at det var ok å fortelle deg at du ikke var bra nok? Han var nok ingen bra fyr, og det er bra han er en eks-kjæreste. 

Jeg tror ikke at bekreftelse fra andre vil hjelpe deg å like kroppen din. Jeg tror også at din bekymring vil gå over etter hvert når du treffer en flott fyr og erfarer at gode forhold handler om helt andre ting enn størrelser på kroppsdeler. :)

Anonymkode: ba108...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
13 hours ago, AnonymBruker said:

(typ myggstikk),

Anonymkode: adad1...9d5

Du kunne nok fått en god del sympati fra meg, hadde det ikke vært for at du selv er med på å bygge opp under kroppspress og gjøre andre usikre med dine egne kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...