Gå til innhold

«Du er flink til å kose» .... sammenligner meg med andre da eller??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi (jeg og ei dame jeg har datet et par mnd) lå på sofaen og koste, dvs jeg koste på henne - strøk henne på armer/rygg/mage osv. Hun gir ofte uttrykk for at hun liker det, ved å lukke øynene og av og til litt sånne «mm»-lyder. Men igår sier hun altså «Du er veldig god til å kose med meg!» Betyr dette at hun sammenligner meg med andre? Masse andre folk som har holdt på på samme vis med henne? Var litt turn off der der..

Anonymkode: 7a1a8...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nødvendigvis. Hun synes du er flink, rett og slett. Jeg hadde ikke giddet å gruble over det, og heller tatt det som et kompliment. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du alltid slik når du får et kompliment?

Anonymkode: 1b24b...422

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du alltid sånn når du får kompliment eller? 🙄 

«du er flink til å lage mat» betyr ikke «jeg sammenligner deg med alle som har laget mat til meg» 

Anonymkode: f9ca0...64d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være at hun sammenligner, men bare at hun mener du er god. Men om hun sammenligner deg med et par andre ville det jo bare vært et kompliment!

Anonymkode: f28f8...c9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Betyr dette at hun sammenligner meg med andre? Masse andre folk som har holdt på på samme vis med henne? Var litt turn off der der..

Anonymkode: 7a1a8...2cd

Ja absolutt. Hun sammenligner det sikkert med forrige gang hun hadde gruppe sex med 12 menn 🙄

Anonymkode: 51e03...d0c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke svare for henne, men jeg sammenligner ikke når jeg sier slike ting. Jeg vil bare gi uttrykk for at jeg syns vedkommende gjør noe bra. 

Anonymkode: f7b62...7fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så hvis hun sier at du er god i senga så tror du hun sammenligner deg med andre ? Og hvis hun sammenligner deg med andre, hva så ? Det er fortsatt et kompliment, så sant du ikke er 12 år så har hun garantert hatt flere før deg ;)

Anonymkode: ab06e...3af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, NEI! Du mistolker i vildensky! Hun sa det fordi hun verdsetter den egenskapen i deg, og vil signalisere at hun verdsetter det og vil ha det sånn/mer av det, så du ikke slutter med det fordi hun liker det så godt :)

Det blir som hvis du hadde sagt til henne at hun var flott i kjole, det er et kompliment for å vise at du verdsetter det, og noe du sier fordi du gjerne vil se hun mer i det :)

Anonymkode: 12757...2a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste kvinner har vært borti menn som kun rører dem, for å be om sex og klassisk velter seg over på ryggen og sovner etter sex, som all form for intimitet man får fra dem. Trenger ikke ligge med mange for å finne sånne typer for det er mange av dem. Klart hun setter pris på at du ikke er en sånn idiot. Ta til deg komplimentet.  

Anonymkode: 0c6c9...8ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste kvinner har vært borti menn som kun rører dem, for å be om sex og klassisk velter seg over på ryggen og sovner etter sex, som all form for intimitet man får fra dem. Trenger ikke ligge med mange for å finne sånne typer for det er mange av dem. Klart hun setter pris på at du ikke er en sånn idiot. Ta til deg komplimentet.  

Anonymkode: 0c6c9...8ef

Enig, spot on!

Anonymkode: 12757...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi (jeg og ei dame jeg har datet et par mnd) lå på sofaen og koste, dvs jeg koste på henne - strøk henne på armer/rygg/mage osv. Hun gir ofte uttrykk for at hun liker det, ved å lukke øynene og av og til litt sånne «mm»-lyder. Men igår sier hun altså «Du er veldig god til å kose med meg!» Betyr dette at hun sammenligner meg med andre? Masse andre folk som har holdt på på samme vis med henne? Var litt turn off der der..

Anonymkode: 7a1a8...2cd

Nei. Du er flink til å kose, helt uavhengig av alle x-er og y-er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i å bli koset med og strøket på, få menn gjør dette, så når man treffer noen som gjør det da så blir man glad. Og gir et kompliment..... men går tydeligvis an tolke det så negativt som du gjør 😲

Anonymkode: e229f...766

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper heller att en patriot stopper dere og spør.
1.Hvor mange brune kvinner er samme hvite menn? hvorfor er dette så sjeldent?
2.Spør hvorfor en 15år gammel  gutt ble kidnappet i fredrikstad og draps truet med pistol for å date en brun jente.
3.Til sist vill jeg spørre hvorfor voldtekt mellom barn nesten dobblet mellom 2015-2016 og hvorfor du tror det er greit å ta på våre kvinner etter dere har gjort all den faenskapen i mitt land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble veid og målt i forhold til alle andre menn som har strøket og kost med henne. Bra for deg så kom du trolig inn på øverste halvpart på skalaen. Hadde hun syntes du var kjempegod hadde det trolig utviklet seg til noe mere, så du har trolig et stykke vei å gå før du er like god som de beste hun har hatt.

Bare tuller! 

Du fikk henne til å føle seg vel og ha det godt....Er ikke det flott å vite da?

Anonymkode: 992a1...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig sammenligner hun.. 

Om hun aldri hadde fått kos før, så hadde hun ikke hatt noe sammenligningsgrunnlag.. 

Alt er relativt. 

Anonymkode: 08905...dda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...