Gå til innhold

Å ta keisersnitt og andre ting samtidig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teit formulering, men jeg skal sterilisere meg når jeg tar ks denne gangen. Skal ta "samtalen" om ks i uke 29,, men hadde planlagt ks med andremann, og er blitt forsikret om at jeg får det nå også.

Samtidig som ks og sterilisering har jeg lyst til å spørre om det er noen mulighet for å endre posisjon av livmor, "henge den opp" på et vis eller bare fjerne hele driten. For det gjør svært ofte sykt vondt å ha sex, ig slik har det alltid vært.. Sambo må ta utrolig mye hensyn når han støter inn hvis ikke gjør det veldig vondt. Er det noen som vet om dette i det hele tatt er mulig?

Anonymkode: ed4af...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler sterkt på at de gjør hysterektomi i samme operasjon som ks. Planlagt KS gjøres i spinal, spinal varer for kort til at de kan gjøre hysterktomi i samme operasjon og krever derfor narkose. Å "endre posisjon" på en livmor som nettopp har levert et barn tror jeg du kan glemme. Men du kan jo alltids spørre for å ha gjort det. 

Anonymkode: def9c...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp det er fullt ut mulig! Da tatt de livmor og eggledere og lar eggstokker stå, sånn at hormonproduksjonen ikke endrer seg. Spør legene og de vil veilede deg 😊😊

Anonymkode: d7b97...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar de ut livmoren så trenger du ikke steriliseringen... 

Og, en ting de glemmer å opplyse om: mensblødninger blir ofte verre etter sterilisering. Har hørt om flere med plagsomme blødninger. 

Anonymkode: b2d02...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tar de ut livmoren så trenger du ikke steriliseringen... 

Og, en ting de glemmer å opplyse om: mensblødninger blir ofte verre etter sterilisering. Har hørt om flere med plagsomme blødninger. 

Anonymkode: b2d02...825

Hos meg er blødningene blitt en drøm etter sterilisering (gjort under ks). Kortere og mildere. Full anbefaling fra min side! 

Anonymkode: 49cea...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tar de ut livmoren så trenger du ikke steriliseringen... 

Og, en ting de glemmer å opplyse om: mensblødninger blir ofte verre etter sterilisering. Har hørt om flere med plagsomme blødninger. 

Anonymkode: b2d02...825

Har ikke jeg merket noe til, og ikke andre jeg kjenner heller. Jeg blør 5 dager, kun to dager kraftig, etter sterilisering. 

Anonymkode: 1708b...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...