Gå til innhold

Hvilken personlighetstype faller du for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Personligheter kan egentlig ikke settes i bås, da alle kan ha trekk av alt.
Jeg ser mest på hva vedkommende gjør og følger magefølelsen.
De som må gå på byen hver helg, drikker masse, røyker og liker å ha ons er turnoff for meg. 
jeg liker de litt mer dype, de som steller seg, intelligente, ikke gjør ting bare fordi det forventes av andre osv. 
Men så liker jeg heller ikke de forferdelig sære typene da. 

Anonymkode: 4d995...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg er gift med alle tre, i sammen mann :) 

Anonymkode: 94ec3...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller for den utadvendte, sporty nerden. Kjapp i replikken, selvtillit, smart, aktiv på fritida og interessert i verden rundt seg. En som man kan diskutere samfunnet, vitenskap og underholdning med, og som er med på noe gøy når sjansen byr seg. En som får meg til å le. 

Typisk sivilingeniør, egentlig. 

Anonymkode: 9fcb3...fa9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Høres ikke ut som en som det er lurt å stifte noen familie sammen med i hvert fall. Ville blitt selve oppskriften på barnevern, fosterfamilier og en bedriten framtid for barna.

Anonymkode: d4835...a40

For et typisk moraliserende hoppe-til-konklusjoner KG-svar. Kan opplyse om at mine feilslåtte forhold aldri har resultert i barn, og nå er det for sent uansett.

Anonymkode: 088d1...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg faller for den utadvendte, sporty nerden. Kjapp i replikken, selvtillit, smart, aktiv på fritida og interessert i verden rundt seg. En som man kan diskutere samfunnet, vitenskap og underholdning med, og som er med på noe gøy når sjansen byr seg. En som får meg til å le. 

Anonymkode: 9fcb3...fa9

Samme her. I tillegg til en varm ormsorgsside hvor han ser de rundt seg uten å være for mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg faller for den utadvendte, sporty nerden. Kjapp i replikken, selvtillit, smart, aktiv på fritida og interessert i verden rundt seg. En som man kan diskutere samfunnet, vitenskap og underholdning med, og som er med på noe gøy når sjansen byr seg. En som får meg til å le. 

Typisk sivilingeniør, egentlig. 

Anonymkode: 9fcb3...fa9

Mannen min er slik og han er snart ledig, jeg skal bare flytte ut! 😄 Du finner han sikkert på Tinder om en stund. ;) Vi er gode venner og har blitt enige om å lage profiler for hverandre. Haha! Bare tull det siste altså, men det er interessant det der med at man tiltrekkes av ulike typer. Jeg er klar for en roligere og dypere variant, og håper på en date med min utvalgte så snart jeg er klar.  :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg faller for den utadvendte, sporty nerden. Kjapp i replikken, selvtillit, smart, aktiv på fritida og interessert i verden rundt seg. En som man kan diskutere samfunnet, vitenskap og underholdning med, og som er med på noe gøy når sjansen byr seg. En som får meg til å le. 

Typisk sivilingeniør, egentlig. 

Anonymkode: 9fcb3...fa9

Høres ut som noe i retning av meg, rent bortsett fra at jeg aldri har vært og kunne aldri vært i nærheten av å bli sivilingeniør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Sånn generelt har jeg kommet best overens med litt utadvente damer. De er bare lettere å snakke og få kjemi med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...