Gå til innhold

Hvilken personlighetstype faller du for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Nåja, finner jeg portalen til Jamie Frasiers verden fra Outlander... DA! I min egen verden må jeg vel være hakket mer realistisk? Må jeg ikke? 😛

Anonymkode: b9e66...8df

Vet du, jeg tenkte på han da en bruker i tråden nevnte at det ikke finnes en med litt av alt, før jeg leste kommentaren din 😂 tydelig serien er skrevet av en kvinne, for han har virkelig litt av alt :rodmer:

 

Anonymkode: d110b...bd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet du, jeg tenkte på han da en bruker i tråden nevnte at det ikke finnes en med litt av alt, før jeg leste kommentaren din 😂 tydelig serien er skrevet av en kvinne, for han har virkelig litt av alt :rodmer:

 

Anonymkode: d110b...bd0

Enig. Verden burde vært full av sånne menn :) (later som jeg nesten ikke husker voldtektene i begynnelsen av ekteskapet og unnskylder dem med at det var andre tider...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet du, jeg tenkte på han da en bruker i tråden nevnte at det ikke finnes en med litt av alt, før jeg leste kommentaren din 😂 tydelig serien er skrevet av en kvinne, for han har virkelig litt av alt :rodmer:

 

Anonymkode: d110b...bd0

Enig. Verden burde vært full av sånne menn :) (later som jeg nesten ikke husker voldtektene i begynnelsen av ekteskapet og unnskylder dem med at det var andre tider...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, hind said:

Enig. Verden burde vært full av sånne menn :) (later som jeg nesten ikke husker voldtektene i begynnelsen av ekteskapet og unnskylder dem med at det var andre tider...)

Jamie har da aldri voldtatt Claire?

Anonymkode: d110b...bd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lurt å finne en som er lik deg selv i personlighet og interesser. Like barn leker best, det er faktisk veldig riktig. Man slipper mye konflikter og misforståelser.

Anonymkode: c264a...1c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jamie har da aldri voldtatt Claire?

Anonymkode: d110b...bd0

Jo....? Jeg mener da å huske minst én slik scene i begynnelsen av forholdet deres. Ganske brutal oppførsel der, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, hind skrev:

Jo....? Jeg mener da å huske minst én slik scene i begynnelsen av forholdet deres. Ganske brutal oppførsel der, tror jeg.

Det var nok ikke voldtekt, men en forvirret ung Jamie som befant seg gift med ei selvstendig villkatt! Han måtte piske henne til lydighet, men Gud dah... Det hadde jeg også tilgitt 😂😂😂 Ikke ble hun veldig lydig heller... 

Anonymkode: b9e66...8df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er lurt å finne en som er lik deg selv i personlighet og interesser. Like barn leker best, det er faktisk veldig riktig. Man slipper mye konflikter og misforståelser.

Anonymkode: c264a...1c3

Eller at ulikheter utfyller hverandre...? Noe likt har jeg med alle tre 😊 Og noe ulikt! 

Anonymkode: b9e66...8df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også si at du må møte disse tre, for bare gjennom å møtes fysisk vil du få svaret på hvem du liker best og hvem du har kjemi med. Det er ikke feil å møte tre ulike menn for en date, men du bør bestemme deg for å bare gå videre med en av dem da. Hvis det viser seg at du liker en av dem godt nok til å gå videre. 

Av de tre du skriver om ville jeg helt klart valgt bonden :) 

 

Anonymkode: 97ff0...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt ta han bonden din om du ikke vil ha han selv😂

Anonymkode: 28618...f53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonden kunne ikke vært noe for meg fordi jeg trenger noen å diskutere med. Fotball har jeg null interesse av, samme med prat om fotball og evig mas om å se kampen. Bohem er lengst unna meg på alle måter.

Min første kjæreste traff jeg som 17 åring og forholdet varte i 4.5 år. Han var 19 og sjenert, uerfaren, trygg, nerd. Likevel ble han kontrollerende og skulle ha ei perfekt dame. Han utgikk.

I mellomtiden datet jeg en bonde. Vanvittig sær, flere korte forhold, kontrollerende og litt kjedelig hverdag. Skulle aldri reise bort, hytta lå 3 km opp I skogen ved der han bodde. Klærne var kun John deer, kunne aldri bruke annet tøy enn hva han kunne handlet på felleskjøpet heller. Det ble litt for kontrollerte forhold. Så jeg dro.

Samboer møtte jeg på fest, han var veldig utadvendt og rett på. Han hadde vokst opp i 50/50 hjem hvor en av foreldrene bodde i byen og den andre på gård. Han var interessert i samme typer idretter som meg og vanvittig sprek. Litt surrete, litt rar, fikk meg til å le. Veldig jordnær samtidig som han var litt for kjekk. Trodde aldri jeg kunne ha sjans på en som han, men det ble oss. Han er en veldig blandet personlighetstype. Han har mer klær og sko enn meg, bryr seg mye om utseende. Men han er også håndtverker med store hender og brede skuldre. Han kan kjøre traktor, jobbe i skogen, friluftsmann, idrettsmann. Han kan også er på byen og blende rett inn der, veldig utadvendt og mange venner av alle slag. Trygg, tålmodig og veldig empatisk og omsorgsfull. Ønsker seg stor familie og elsker dyr. I senere tid ut i forholdet kom det frem at han har en skjult nerdete side. Veldig sjarmerende da jeg er litt nerd av meg jeg og.

Så jeg er sammen med min ekstremt sexy bestevenn og elsker. Det må være med litt av alt og ikke bare en spesiell type som kun er opptatt av en ting. 

Anonymkode: 34f28...eaa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk aldri reflektert særlig over det, men det er jo typer eller den de utgir seg for å være som jeg liker da.

Tror jeg oftest leter etter en som er litt sær, som virker reflektert og som ikke er typisk A4-mann. Ærlig, direkte(ikke som i må si alt han tenker på) og med god humor og gjerne litt selvironi. Han kommer i ulike fasonger, men jeg har visst en ting for bamsete menn med snille øyne har jeg funnet ut :P

Jeg tror ikke jeg hadde klart å være sammen med bonden eller jeg har vært sammen med en sånn før. Må ha en jeg kan snakke og diskutere litt med. Jeg har ingen problemer med å holde kjeft og være stille sammen, men sånne "menn av få ord" er ikke min greie. Traust er også noe som gir meg negative vibber. Det blir fort dørgende kjedelig.

Anonymkode: bea80...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil også si at du må møte disse tre, for bare gjennom å møtes fysisk vil du få svaret på hvem du liker best og hvem du har kjemi med. Det er ikke feil å møte tre ulike menn for en date, men du bør bestemme deg for å bare gå videre med en av dem da. Hvis det viser seg at du liker en av dem godt nok til å gå videre. 

Av de tre du skriver om ville jeg helt klart valgt bonden :) 

 

Anonymkode: 97ff0...554

Hmmmm jeg må tenke litt på det. Bonden vil jeg nok møte først, det er han jeg tiltrekkes mest, fordi han fremstår som så veldig trygg... Jeg er veldig usikker på om jeg synes det er innafor å gå på date med alle tre. 

Anonymkode: b9e66...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg er over 40 og aldri vil bo med en ny mann hvis jeg blir skilt, ville jeg lett gått for bohemen. Han kan være så dårlig på praktiske ting han bare vil, jeg vil ha lidenskapen!!! (Men da orker jeg ikke dele hverdagen)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange foreslår bonden. Men har du tenkt på hvordan en eventuell fremtid med ham blir? Ser du for deg å bli "gårdskjerring" på sikt? Ser for meg at livet på en gård kan bli tøft hvis du ikke er vant til den måten å leve på, selv om det sikkert også kan være både idyllisk og trivelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem. Akkurat nå appellerer ingen menn til meg, og skulle noen fanget min interesse så måtte det vært en observant mann med selvinnsikt, dybde, lidenskap og handlekraft. Besitter han evnen til å sette ting i sammenheng, se under overflaten og dele en felles forståelse uten store ord, mange ord og forklaringer så hadde det vært flott. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Chaya skrev:

Ser at mange foreslår bonden. Men har du tenkt på hvordan en eventuell fremtid med ham blir? Ser du for deg å bli "gårdskjerring" på sikt? Ser for meg at livet på en gård kan bli tøft hvis du ikke er vant til den måten å leve på, selv om det sikkert også kan være både idyllisk og trivelig.

Ja men selvsagt er det tatt med i betraktning. Jeg har selv vokst opp med besteforeldre som hadde gårdsbruk, og er godt kjent med livsstilen! 

Anonymkode: b9e66...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havner alltid med snille, lojale nerder og de har hatt de samme hobbyene: magic the gathering, warhammer og dataspill.

Slik har det vært fra mine dager som tenåringspartyjente til voksen kunstnerchick som ikke har noen av de samme interessene...

Har hatt det godt med dem altså, men jeg ville prøvd en matinteressert kunstner med sexy jobb i økonomi eller noe sånn😂 

 

Anonymkode: 88307...525

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill, spennende og original, ruser seg gjerne. Ikke det at jeg har valgt hva jeg faller for.

Anonymkode: 088d1...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snill, spennende og original, ruser seg gjerne. Ikke det at jeg har valgt hva jeg faller for.

Anonymkode: 088d1...f8b

Høres ikke ut som en som det er lurt å stifte noen familie sammen med i hvert fall. Ville blitt selve oppskriften på barnevern, fosterfamilier og en bedriten framtid for barna.

Anonymkode: d4835...a40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...