Gå til innhold

Åkesson: – Vi leder! Og vi er i ferd med å vinne!


Opplyst

Anbefalte innlegg

Sverigevänner, vi leder! Vi leder – och vi håller på att vinna! En seiersikker Jimmie Åkesson holdt sin årlige sommertale lørdag.

Optimisme, humor og kritikk mot regjeringen preget Jimmie Åkessons årlige sommertale i Sölvesborg lørdag – hans egen hjemkommune.

– Sverigedemokraterna har funnits i trettio år. Det har varit trettio år av både med- och motgång, av såväl misstag som succé. Men nu står vi här på upploppet, inte bara som utmanare. Sverigevänner, vi leder! Vi leder – och vi håller på att vinna! sa SD-lederen.

– Vi är inte längre något litet parti man kan kasta omkring hur som helst! Vi är Sverigevänner, vi ska återupprätta folkhemmet!, slo han fast ifølge Fria Tider.

Han snakket om hykleriet som råder i de andre partiene, som for bare få måneder siden begynte å ta opp de sakene SD har snakket om i flere år, men blitt rasist-stemplet for.

Jeg gratulerer Sverige med et suksessfullt parti som faktisk vil den svenske befolkningen vel. Jeg setter spesielt stor pris på uttalelsen: vi ska återupprätta folkhemmet!

Gratulerer Sverige, jeg ønsker dere vel og jeg heier på Sverigedemokratene. Hjertelig hilsen fra Norge. 

Endret av Opplyst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir veldig interessant hvis SD vinner valget som største parti. Det blir klart et veiskille i svensk politikk og jeg er 100% sikker på at M vil svelge mange kameler for å regjere med SD. Hører det mine venner i Sverige forteller og det høres ut som at SD blir enten størst, eller nest størst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Löfven forsøker og redde sin synkende skute nå. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av fyren. Han minner meg mye om Støre, med å gå aggressivt ut i valgkampen, for så og glemme alt etter valget... forhåpentligvis et valg som blir en solid nedtur for Sossarna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vive la révolution! Håper établissementet skjelver i buksene!

 

Il faut gagner à la guerre
Notre sillon à labourer,
Déblayer la misère
Pour les blonds épis de la paix
Qui danseront de joie
Au grand vent de la liberté.

Endret av Fiola von Queue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Severin skrev:

Löfven forsøker og redde sin synkende skute nå. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av fyren. Han minner meg mye om Støre, med å gå aggressivt ut i valgkampen, for så og glemme alt etter valget... forhåpentligvis et valg som blir en solid nedtur for Sossarna.

Han er ikke troverdig. Hans politikk har bidratt til dette. Men som en typisk sosialist kommer han aldri til å erkjenne sitt ansvar og ta konsekvensene. Det eneste som er igjen er at folket straffer ham på valgdagen med stemmesedlene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...