Gå til innhold

Hva er det med menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn er villig til å gjøre ganske mye for å få sex. 

Nå fikk han sex, game over.

Anonymkode: a39a3...f34

Ikke nødvendigvis om du var interessant, sexen var god eller han er ute etter forhold. Men dem som er veldig på med en gang pleier å være ute etter en ting. Avvent litt.

Anonymkode: 12e5a...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, herzeleid skrev:

Kvinner som venter med sex og ikke ‘lar seg rive med’ tar ikke ansvar for egne handlinger?

Hehe. Klønete ordvalg. Tror dog det jeg mener kommer klart frem av helheten ☺️

Anonymkode: adc1d...5d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Og jeg som mann har startet flere forhold, også det jeg er i nå, med sex på første date. Er stemningen god blir jeg mer skeptisk til om jeg passer sammen med hun som er tilbakeholden av prinsipp enn hun som er spontan, lar seg rive med og tar ansvar for egne handlinger - ikke legger alt i henda til gamle normer. Sex for meg er noe som kommer naturlig når man har lyst på hverandre. Ikke noe som kommer når man har kommet til level 3 eller 4 i et eller annet datingspill. 

Anonymkode: adc1d...5d1

 

Men hvis man ikke syns det er ønskelig/ interessant å ha så mange tidligere forhold (sexpartnere ), så er det jo naturlig at man vil bli kjent med personen før sex. Det vil ikke si det er gamle normer eller datingspill som ligger bak,men at personen er ulik deg.

Det er egentlig ikke så  god reklame for vellykketheten av å ha sex på 1 date å komme med typ  -  null stress, jeg har startet alle mine 22 forhold i voksen alder med sex på 1.date 😎😎.

 

 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som kun er ute etter sex venter til de 'får' sex. Det har lite å si når man har sex, men ens kommunikasjon og erfaring har alt å si.

Det er ikke verre enn å avklare hva man vil før man møtes. Selvfølgelig vil noen være uærlig her òg, men det er der erfaring kommer inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2018 den 18.16, AnonymBruker skrev:

Du må aldri gi de sex så fort. Ja, jeg vet det er vanskelig å stå mot presset, men du må bli sterkere til å stå i mot.

Anonymkode: 3f12a...0b9

Gi de sex? Var da like mye han som ga henne sex? 🤔

Anonymkode: df9ad...b4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Det er egentlig ikke så  god reklame for vellykketheten av å ha sex på 1 date å komme med typ  -  null stress, jeg har startet alle mine 22 forhold i voksen alder med sex på 1.date 😎😎.

 

 

Har stusset over det samme, og det er litt snurrig hvordan en del her inne bruker flere egne forhold som ikke holdt som eksempel på at det de gjorde funket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Jr.Garcon skrev:

 

Men hvis man ikke syns det er ønskelig/ interessant å ha så mange tidligere forhold (sexpartnere ), så er det jo naturlig at man vil bli kjent med personen før sex. Det vil ikke si det er gamle normer eller datingspill som ligger bak,men at personen er ulik deg.

Det er egentlig ikke så  god reklame for vellykketheten av å ha sex på 1 date å komme med typ  -  null stress, jeg har startet alle mine 22 forhold i voksen alder med sex på 1.date 😎😎.

 

 

 

19 minutter siden, herzeleid skrev:

Har stusset over det samme, og det er litt snurrig hvordan en del her inne bruker flere egne forhold som ikke holdt som eksempel på at det de gjorde funket :P

Nå reklamerer ikke jeg for noe som helst, men kommer med én manns erfaringer innen tråd der jeg tenkte det kunne være betryggende for trådstarter.

Anonymkode: adc1d...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nå reklamerer ikke jeg for noe som helst, men kommer med én manns erfaringer innen tråd der jeg tenkte det kunne være betryggende for trådstarter.

Anonymkode: adc1d...5d1

Ja jeg ser den og det er fint at trådstarter får erfaringer som peker i retning av at det ikke trenger å være et problem, for det trenger det ikke.

Synes bare det er en artig generell betraktning fra KG, fordi det virker å være noe som går igjen, også i sammenhenger der det nok tyder på at vedkommendes erfaringer ikke er de beste å følge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, herzeleid skrev:

Ja jeg ser den og det er fint at trådstarter får erfaringer som peker i retning av at det ikke trenger å være et problem, for det trenger det ikke.

Synes bare det er en artig generell betraktning fra KG, fordi det virker å være noe som går igjen, også i sammenhenger der det nok tyder på at vedkommendes erfaringer ikke er de beste å følge :)

Henger ikke helt med i svingene. Hva vet du om mine forhold egentlig? 😎 Samme kan det være, dere har sikkert rett.

Anonymkode: adc1d...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...