Gå til innhold

Hva er det med menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på date igår med en mann.. vi endte opp med å ha sex, han prøvde seg og jeg var dum og gav etter.. jeg er intr. I han, men føler meg usikker ift hva han vil osv.. hvorfor må menn som evt ikke er interessert prøve seg og «vise» interesse, visst de overhodet ikke er interessert..? Jeg blir så oppgitt.. jeg sendte melding idag om han hadde lyst å møte meg igjen.. fikk til svar at vi kunne snakkes senere, da han var i besøk.. føler at dette er et dårlig tegn? 🙄😳

Anonymkode: a0b88...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må aldri ligge på 1.treff. Du ble utnyttet og dumpet. 

Anonymkode: 0a363...f92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var bare interessert i sex, er det noe galt i det? Det er jo din egen feil hvis du sprer beina på første date. 

Anonymkode: 45386...4b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det første date? Og du lå med han? 

Anonymkode: 65e8c...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det første date? Og du lå med han? 

Anonymkode: 65e8c...f40

Ja😳 er ny på datinggreiene, angrer veldi!! Innser jo nå hvor idiot jeg har vært..

Anonymkode: a0b88...6ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på date igår med en mann.. vi endte opp med å ha sex, han prøvde seg og jeg var dum og gav etter.. jeg er intr. I han, men føler meg usikker ift hva han vil osv.. hvorfor må menn som evt ikke er interessert prøve seg og «vise» interesse, visst de overhodet ikke er interessert..? Jeg blir så oppgitt.. jeg sendte melding idag om han hadde lyst å møte meg igjen.. fikk til svar at vi kunne snakkes senere, da han var i besøk.. føler at dette er et dårlig tegn? 🙄😳

Anonymkode: a0b88...6ee

Menn er villig til å gjøre ganske mye for å få sex. 

Nå fikk han sex, game over.

Anonymkode: a39a3...f34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Var på date igår med en mann.. vi endte opp med å ha sex, han prøvde seg og jeg var dum og gav etter.. jeg er intr. I han, men føler meg usikker ift hva han vil osv.. hvorfor må menn som evt ikke er interessert prøve seg og «vise» interesse, visst de overhodet ikke er interessert..? Jeg blir så oppgitt.. jeg sendte melding idag om han hadde lyst å møte meg igjen.. fikk til svar at vi kunne snakkes senere, da han var i besøk.. føler at dette er et dårlig tegn? 🙄😳

Anonymkode: a0b88...6ee

Jeg sender faktisk ofte en slik melding om at jeg er opptatt som en slags forklaring for hvorfor jeg ikke svarer med en gang. Tenker at det er bedre enn ingen svar siden du da må vente helt til jeg er ferdig med det jeg holder på med før du får svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på date igår med en mann.. vi endte opp med å ha sex, han prøvde seg og jeg var dum og gav etter.. jeg er intr. I han, men føler meg usikker ift hva han vil osv..
 

Anonymkode: a0b88...6ee

Du bør kartlegge sånt før du bruker tid på å møte de. Hva de søker, hvor de er i livet, tar de det som de kommer eller er de klar for å etablere seg og slå seg til ro?

 

Sitat

hvorfor må menn som evt ikke er interessert prøve seg og «vise» interesse, visst de overhodet ikke er interessert..?

Fordi mange menn legger egen selvverdi i sex, og er desperat etter sex. Da kan de spille interessert, lyve så det renner og snakke om giftemål og alt uten å egentlig mene noe av det. Selvfølgelig er veldig dårlig karaktertrekk, men ikke uvanlig i det hele tatt i vårt twisted skada samfunn.
 

Sitat

 jeg sendte melding idag om han hadde lyst å møte meg igjen.. fikk til svar at vi kunne snakkes senere, da han var i besøk.. føler at dette er et dårlig tegn?

Skrev han bare "vi kan snakkes senere, er på besøk nå", eller skrev han noe ala "Hei, ja men er i besøk nå så snakkes senere :) "
At han er på besøk trenger ikke være et dårlig tegn, man vil jo gjerne ha litt tid til å formulere en melding til noen man liker, og ikke tekste så mye når man egentlig har en venn å rette oppmerksomheten mot borte på besøk. Det KAN også bety at han var med en annen dame og det ikke passa seg å svare. Det er umulig å si, men en mann som presser etter sex på første date, eller i det hele tatt tidlig i datingprosessen er som regel kun ute etter sex.
Du har ikke gjort noe galt, men det kan være lurt å bli godt kjent med mannen og hans holdninger og intensjoner, før man blir med han hjem eller har han hjemme hos seg. På hjemmedater havner man fort i en pressa situasjon som blir veldig ubehagelig om man stritter i mot, så da er det tryggest å ha dater ute på offentlig sted, og helst på dagen så det ikke er alkohol og andre useriøsiteter innblandet.

 

Anonymkode: 1a986...d6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på date igår med en mann.. vi endte opp med å ha sex, han prøvde seg og jeg var dum og gav etter.. jeg er intr. I han, men føler meg usikker ift hva han vil osv.. hvorfor må menn som evt ikke er interessert prøve seg og «vise» interesse, visst de overhodet ikke er interessert..? Jeg blir så oppgitt.. jeg sendte melding idag om han hadde lyst å møte meg igjen.. fikk til svar at vi kunne snakkes senere, da han var i besøk.. føler at dette er et dårlig tegn? 🙄😳

Anonymkode: a0b88...6ee

Kanskje han faktisk var i besøk og ville snakke senere.

Det trenger ikke være noe "tegn". 🙂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må aldri gi de sex så fort. Ja, jeg vet det er vanskelig å stå mot presset, men du må bli sterkere til å stå i mot.

Anonymkode: 3f12a...0b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må aldri gi de sex så fort. Ja, jeg vet det er vanskelig å stå mot presset, men du må bli sterkere til å stå i mot.

Anonymkode: 3f12a...0b9

Blæh.. Gi og få sex, lissom.  De var to som hadde sex med hverandre.  Som sagt i et hundretalls tråder her på KG, så er ikke sex på første date nødvendigvis feil.  Mange av begge kjønn setter nemlig fysisk og seksuell kjemi veldig høyt på lista over egenskaper for å gå videre med personen.  At TS er ny på dating, betyr at hun må finne sin fremgangsmåte, uten at det nødvendigvis er "menn" som helhet det er noe galt med, etter å ha ligget med én av dem. Han kan jo til og med komme tilbake, og vise seg å være en kjernekar.  

Anonymkode: 7bf4b...585

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å konkludere med at det var dumt å ha sex enda. Hva med at han rett og slett snakker sant? Går an det også.

Anonymkode: adc1d...5d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blæh.. Gi og få sex, lissom.  De var to som hadde sex med hverandre.  Som sagt i et hundretalls tråder her på KG, så er ikke sex på første date nødvendigvis feil.  Mange av begge kjønn setter nemlig fysisk og seksuell kjemi veldig høyt på lista over egenskaper for å gå videre med personen.  At TS er ny på dating, betyr at hun må finne sin fremgangsmåte, uten at det nødvendigvis er "menn" som helhet det er noe galt med, etter å ha ligget med én av dem. Han kan jo til og med komme tilbake, og vise seg å være en kjernekar.  

Anonymkode: 7bf4b...585


Enig, hadde sex første kvelden jeg møtte min kjæreste :) Så det trenger absolutt ikke være at det å ha sex på første date er den dårlige ideen her. Og det at noen menn har holdning om å bare være ute etter pulings er jo ikke noe som er jenta sin feil eller noe hun kan gjette

Anonymkode: 1a986...d6d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:


Enig, hadde sex første kvelden jeg møtte min kjæreste :) Så det trenger absolutt ikke være at det å ha sex på første date er den dårlige ideen her. Og det at noen menn har holdning om å bare være ute etter pulings er jo ikke noe som er jenta sin feil eller noe hun kan gjette

Anonymkode: 1a986...d6d

Mannens holdning er ikke hennes feil eller noe hun kan gjøre så mye med, men en kvinne som ikke er ute etter lettvint sex gjør naturlig nok lurt i å ikke ha lettvint sex Jeg skulle ønske flere tok konsekvensen av dette heller enn å ende opp med en kjip følelse av å ha blitt "brukt", og ende opp bitter og desillusjonert. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, herzeleid said:

Mannens holdning er ikke hennes feil eller noe hun kan gjøre så mye med, men en kvinne som ikke er ute etter lettvint sex gjør naturlig nok lurt i å ikke ha lettvint sex Jeg skulle ønske flere tok konsekvensen av dette heller enn å ende opp med en kjip følelse av å ha blitt "brukt", og ende opp bitter og desillusjonert. 

Problemet er at menn som bare er ute etter sex like gjerne vil spille skuespill og møte en dame flere ganger med håp om sex, og stikke av når han har fått det. Nok av tråder her på kg med jenter som har ventet leenge med å ha sex, og opplever at mannen likevel forsvinner etterpå. Jeg har hatt to langvarige forhold og hadde sex på første date med begge, det endrer ikke mannens intensjoner som mange liker å tro. 

Anonymkode: 300e1...8c9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at menn som bare er ute etter sex like gjerne vil spille skuespill og møte en dame flere ganger med håp om sex, og stikke av når han har fått det. Nok av tråder her på kg med jenter som har ventet leenge med å ha sex, og opplever at mannen likevel forsvinner etterpå. Jeg har hatt to langvarige forhold og hadde sex på første date med begge, det endrer ikke mannens intensjoner som mange liker å tro. 

Anonymkode: 300e1...8c9

Noen vil nok det, og det er jo enda større grunn til å være litt mer kritisk til å ha sex med personen før en blir godt kjent og har en noenlunde forståelse av intensjoner, slik at sjansen for å ende opp med å bli brukt blir veldig, veldig mye mindre. Det er klart det finnes noen veldig få menn som er villige til å dra et skuespill over lang tid, men venter man med å ha sex til en er blitt kjent med hverandre og enige om hva en ønsker vil du nok luke ut de fleste som kun er ute etter sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, AnonymBruker said:

Var det første date? Og du lå med han? 

Anonymkode: 65e8c...f40

Voldsom til slutshaming. Han lå med henne også, det var ikke bare hun som lå med ham.

6 hours ago, AnonymBruker said:

Han var bare interessert i sex, er det noe galt i det? Det er jo din egen feil hvis du sprer beina på første date. 

Anonymkode: 45386...4b8

Herregud, "sprer beina". Du høres ut som en konservativ sektleder fra 1600-tallet.

 

Anonymkode: 2dab3...a31

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg puler alltid på første date om han er god nok, har blitt et par kjæresteforhold av det likevel. Det er fordi vi var en god match og vi ville møtes mer. I dette tilfellet ville han ikke møtes mer. Pyttpytt,  man går videre. Pul når du vil, TS, sex skal være gøy og ikke en betaling man gir om den andre parten spilller etter fløyta.

Anonymkode: df2d0...100

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg puler alltid på første date om han er god nok, har blitt et par kjæresteforhold av det likevel. Det er fordi vi var en god match og vi ville møtes mer. I dette tilfellet ville han ikke møtes mer. Pyttpytt,  man går videre. Pul når du vil, TS, sex skal være gøy og ikke en betaling man gir om den andre parten spilller etter fløyta.

Anonymkode: df2d0...100

Enig. Og jeg som mann har startet flere forhold, også det jeg er i nå, med sex på første date. Er stemningen god blir jeg mer skeptisk til om jeg passer sammen med hun som er tilbakeholden av prinsipp enn hun som er spontan, lar seg rive med og tar ansvar for egne handlinger - ikke legger alt i henda til gamle normer. Sex for meg er noe som kommer naturlig når man har lyst på hverandre. Ikke noe som kommer når man har kommet til level 3 eller 4 i et eller annet datingspill. 

Anonymkode: adc1d...5d1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Og jeg som mann har startet flere forhold, også det jeg er i nå, med sex på første date. Er stemningen god blir jeg mer skeptisk til om jeg passer sammen med hun som er tilbakeholden av prinsipp enn hun som er spontan, lar seg rive med og tar ansvar for egne handlinger - ikke legger alt i henda til gamle normer. Sex for meg er noe som kommer naturlig når man har lyst på hverandre. Ikke noe som kommer når man har kommet til level 3 eller 4 i et eller annet datingspill. 

Anonymkode: adc1d...5d1

Kvinner som venter med sex og ikke ‘lar seg rive med’ tar ikke ansvar for egne handlinger?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...