Gå til innhold

Andre som ikke skjønner greia med Cezinando her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liten utblåsning, men herregud så lei jeg er av "musikken" hans. På jobben min står radioen på hele dagen lang, og Cezinando blir spilt flere ganger daglig. Men hva i all verden er dette for slags tull da? Jeg blir bare provosert av hvor stygt der, og fatter ikke at det er mulig å like dette her. Mye rar stønning, synging som ikke er synging, forvrengte stemmer osv osv. Nei, Cezinando kan ikke lage musikk og burde legge opp. Helst i går.

Anonymkode: 403f4...b04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at vi mennesker er individuelle og kan ha forskjellig musikk smak :) :) 

Anonymkode: 6d1dc...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at vi mennesker er individuelle og kan ha forskjellig musikk smak :) :) 

Anonymkode: 6d1dc...bd1

:):):):):):):):):):):):) Åpenbart skal folk få høre på det de vil. Jeg lurte på om det kanskje bare var jeg som ikke forstår meg på denne artisten, for det virker som folk flest er veldig begeistret. Kanskje de som liker han vil si meg hva det er de liker?

Anonymkode: 403f4...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er Cezinando en fascinerende og talentfull type, men med musikk som ikke treffer meg. Kan bli fengslet av å se på han på scenen eller i musikkvideo, men lister ikke sangene på Spotify. Smak og behag. Skjønner hva greia er, men deler ikke greia selv.

Anonymkode: 672cc...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På KG finnes det visst verken fans eller likesinnede som meg, siden ingen vil fortelle hva de synes 🤔

Anonymkode: 403f4...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg ts! Han er bare.. nope. Så er jeg nok heller ikke i målgruppen vil jeg tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...