Gå til innhold

Holdt kontakten i to måneder... Godt tegn? Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en tindermatch har hatt kontakt i større eller mindre grad hver dag siden slutten av mai. Har ennå ikke møttes på grunn  av avstanden mellom oss (han skal flytte til min by etter hvert, men enn så lenge er han kun her innimellom ifm. jobb). Føler jeg begynner å kjenne ham litt, og tror han føler det samme. Har følelsen av at vi er en god match. 

 

Er det et godt tegn at vi har klart å holde det gående i to måneder uten å treffes? 

 

Andre som chattet lenge før dere møttes? Enklere å møtes da? Viste det seg å være en god match? 

Anonymkode: 520bc...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er et skikkelig dårlig tegn at han gidder å skrive med deg... 

Anonymkode: a565c...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har skrevet med flere lengre enn to måneder. Han ene dumpet meg etter vi møttes (tok en kaffe sammen) og han andre kutta meg ut rett før vi skulle møtes fordi han fant seg en annen. Så jeg vet ikke om jeg vil si at det er et godt tegn. Kanhende han er seriøs, men det kan også hende han bare kjeder seg eller bruker deg som pausefisk..Jeg ville holdt forventningene til en tindermatch ganske lave, uansett. 

Lykke til :)

Anonymkode: 15fa0...f39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er et skikkelig dårlig tegn at han gidder å skrive med deg... 

Anonymkode: a565c...52d

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsåvidt et tegn på interesse. Men fallhøyden blir desto større. Realiteten er at en av dere (eller begge) kan bli svært skuffet når dere sees face to face. Kanskje ikke like pen som på bildene osv.

Anonymkode: ad72e...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tegn til at det faktisk kan bli noe av møtet deres, men ingen garanti at det vil bli kjemi etter at dere møtes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er faktisk i samme situasjon som deg.Har chatta/snakka mye i tlf med ei jente i snart 4 mnd nå. Og nå har hun flytta til min by, så meget spent om dagen 😄

Jeg tror også det kan bli veldig bra, men selvfølgelig kjempenedtur om det ikke funker som forventa.Men kjemien er jævla bra i tlf, så vil jo tro den ikke er noe dårligere når vi møtes :) 

Hadde jeg mista interessen etter noen mnd hadde nå jeg kutta kontakten..

Anonymkode: 61f92...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det aller lureste er å møtes og heller bli kjent i real life enn over nettet i lang tid før man møtes. Fordi dersom du føler fin kjemi og at dere er en god match kan du utsette deg selv for enorm skuffelse hvis dere ikke er det i virkeligheten. Snakker av erfaring så synes det er lurest å bare få møttes og ta ting derfra. Ikke kaste bort tiden liksom. Men selvfølgelig trenger ikke det å være tilfellet hver gang:) Noen som har snakket i måned/årevis uten å ha møttes så møttes tilslutt, blitt sammen, blitt gift og fått barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...