Gå til innhold

Venninnen min får ris av mannen sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller besøk hos gynekologen... 

Anonymkode: 67980...3fa

Fastlegen min vet om dette og synes det er hysterisk morsomt. Han er fastlegen til oss begge og er superinteressert i livsstilen. Han har full forståelse for at dette er samtykkende og ikke mishandling

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
15 minutter siden, csb skrev:

Da har jeg gjerne en kort shorts istedenfor bikinitruse også forsøker han å ikke slå så mye på lårene

Smart. Hensynsfull dom. He’s a keeper.👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alterego666 skrev:

Det skjer vel neppe like ofte, og forårsaker ikke prat i nabolaget.🤓

Nei, det forårsaker nok ikke prat i nabolaget, men gynekologen kan jo begynne å lure på om dette er frivillige leker eller mishandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Thyra skrev:

Nei, det forårsaker nok ikke prat i nabolaget, men gynekologen kan jo begynne å lure på om dette er frivillige leker eller mishandling. 

Det har jeg allerede svart på. Han er fullt klar over at det er samtykkende. Han synes i tillegg at det er superfestlig og undersøker merkene når jeg har GU, så det er helt uproblematisk. Han er ikke akkurat en typisk A4 fastlege da. For å si det mildt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, csb skrev:

Det har jeg allerede svart på. Han er fullt klar over at det er samtykkende. Han synes i tillegg at det er superfestlig og undersøker merkene når jeg har GU, så det er helt uproblematisk. Han er ikke akkurat en typisk A4 fastlege da. For å si det mildt. 

Ja, jeg så det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forhenværende tente veldig på å få ris. Og jo mer ydmykende, jo bedre. Hvis hun i tillegg fikk skjenn samtidig, kunne hun få de mest intense orgasmer. Når hun var i humør til en omgang, gjorde hun gjerne litt slemme ting i forkant slik at hun måtte få sin straff.

Slik er seksualiteten ofte. Det man ellers mener er totalt uakseptabelt i normalen kan funke som bare det i en seksuell setting. Derfor kan ris/ skjenn/ ydmykelse fungere....i trygge rammer med full tillit, naturligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fitteslikker
På 11.8.2018 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Så heldig hun er!!

Anonymkode: a0e7c...70c

Ja hun er heldig!
Kvinne diskriminerende er det så absolutt ikke.  
Litt forklaring hvorfor: 
Går vi tilbake til ur- menneskene, hadde vi vær våre to oppgaver. Hennes var å føde barn, og ha omsorg for dem. Mannen sine: skaffe mat og beskytte familien. For å fylle disse oppgavene måtte han være den dominante i parforholdet. Han måtte passe på henne og barna. Faktum er at de fleste menn av den grunn er «dominante», å flertallet av kvinner er «undergivende». Allikevel er det slik at ingen ente de er menn eller kvinner, er bare dominante, eller 100% undergivende. Vi har litt av begge deler i oss alle sammen. Et godt eksempel på det er: tenk at en kvinne alle fire og tas bak fra av manne sin. Da er det han som bestemmer, og han tilfører henne noe. I det neste øyeblikket svinger hun seg rundt  setter seg skrevs over og rir han. Da er det hun som er hans alfa kvinne. Samtidig med at hun hoder rundt skrulederne hans «Låser hun han fast» med lårene sine, og heter seg det hun vil ha. Hun faktisk «tvinger» han til å gi henne det! Hvis det ikke er en sterk dominant handling så vet ikke jeg.
Det hele handler om å beskytte å det å bli beskyttet. Med andre ord: grunnen til at TS sin venninne tenner på det å legges over kne, og få ris av mannen sin, er  fordi hun kjenner seg beskyttet/passet på av han. Som om ikke det var nok, sørger de saftige klaskene han gir henne på stumpen til at det strømmer store mengder blod til kjønnet hennes. Hun blir rett og slett både mentalt og fysisk sanseløst kåt av det! Hvis han etter å ha gitt henne det, tar henne med raske støt bakfra vil hun (og han med) garantert få en hey dundrende orgasme..... det sannsynligvis bare etter noen få sekunder!!
Så ja hun er heldig som har en mann som sammen med henne tør å leve ut de innerste ur behovene vi alle sammen har. (skulle ønske jeg hadde en kvinne som også turte å av og til la meg over kne og ga meg... og jeg henne....)
           
        

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fitteslikker skrev:

Ja hun er heldig!
Kvinne diskriminerende er det så absolutt ikke.  
Litt forklaring hvorfor: 
Går vi tilbake til ur- menneskene, hadde vi vær våre to oppgaver. Hennes var å føde barn, og ha omsorg for dem. Mannen sine: skaffe mat og beskytte familien. For å fylle disse oppgavene måtte han være den dominante i parforholdet. Han måtte passe på henne og barna. Faktum er at de fleste menn av den grunn er «dominante», å flertallet av kvinner er «undergivende». Allikevel er det slik at ingen ente de er menn eller kvinner, er bare dominante, eller 100% undergivende. Vi har litt av begge deler i oss alle sammen. Et godt eksempel på det er: tenk at en kvinne alle fire og tas bak fra av manne sin. Da er det han som bestemmer, og han tilfører henne noe. I det neste øyeblikket svinger hun seg rundt  setter seg skrevs over og rir han. Da er det hun som er hans alfa kvinne. Samtidig med at hun hoder rundt skrulederne hans «Låser hun han fast» med lårene sine, og heter seg det hun vil ha. Hun faktisk «tvinger» han til å gi henne det! Hvis det ikke er en sterk dominant handling så vet ikke jeg.
Det hele handler om å beskytte å det å bli beskyttet. Med andre ord: grunnen til at TS sin venninne tenner på det å legges over kne, og få ris av mannen sin, er  fordi hun kjenner seg beskyttet/passet på av han. Som om ikke det var nok, sørger de saftige klaskene han gir henne på stumpen til at det strømmer store mengder blod til kjønnet hennes. Hun blir rett og slett både mentalt og fysisk sanseløst kåt av det! Hvis han etter å ha gitt henne det, tar henne med raske støt bakfra vil hun (og han med) garantert få en hey dundrende orgasme..... det sannsynligvis bare etter noen få sekunder!!
Så ja hun er heldig som har en mann som sammen med henne tør å leve ut de innerste ur behovene vi alle sammen har. (skulle ønske jeg hadde en kvinne som også turte å av og til la meg over kne og ga meg... og jeg henne....)
           
        

Jeg skjønner at noen kan tenne på å få ris og/eller på andre måter bli dominert. Men jeg skjønner ikke at det kan få noe til å føle seg beskyttet? Det er vel strengt tatt det motsatte av beskyttelse. 

Anonymkode: 67980...3fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at noen kan tenne på å få ris og/eller på andre måter bli dominert. Men jeg skjønner ikke at det kan få noe til å føle seg beskyttet? Det er vel strengt tatt det motsatte av beskyttelse. 

Anonymkode: 67980...3fa

Dersom noen ivaretar behovene dine? Viser deg omsorg og kjærlighet.... vil du ikke da føle deg trygg  og at du har det godt?

Anonymkode: d5be0...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det der blir nesten litt komisk. Troll?
Jeg har blitt både slått og pisket gul og blå og jeg nøt det.

''kvinnediskriminering'' får helt annet perspektiv da :fnise:

Anonymkode: 229dd...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, fitteslikker said:

Ja hun er heldig!
Kvinne diskriminerende er det så absolutt ikke.  
Litt forklaring hvorfor: 
Går vi tilbake til ur- menneskene, hadde vi vær våre to oppgaver. Hennes var å føde barn, og ha omsorg for dem. Mannen sine: skaffe mat og beskytte familien. For å fylle disse oppgavene måtte han være den dominante i parforholdet. Han måtte passe på henne og barna. Faktum er at de fleste menn av den grunn er «dominante», å flertallet av kvinner er «undergivende». Allikevel er det slik at ingen ente de er menn eller kvinner, er bare dominante, eller 100% undergivende. Vi har litt av begge deler i oss alle sammen. Et godt eksempel på det er: tenk at en kvinne alle fire og tas bak fra av manne sin. Da er det han som bestemmer, og han tilfører henne noe. I det neste øyeblikket svinger hun seg rundt  setter seg skrevs over og rir han. Da er det hun som er hans alfa kvinne. Samtidig med at hun hoder rundt skrulederne hans «Låser hun han fast» med lårene sine, og heter seg det hun vil ha. Hun faktisk «tvinger» han til å gi henne det! Hvis det ikke er en sterk dominant handling så vet ikke jeg.
Det hele handler om å beskytte å det å bli beskyttet. Med andre ord: grunnen til at TS sin venninne tenner på det å legges over kne, og få ris av mannen sin, er  fordi hun kjenner seg beskyttet/passet på av han. Som om ikke det var nok, sørger de saftige klaskene han gir henne på stumpen til at det strømmer store mengder blod til kjønnet hennes. Hun blir rett og slett både mentalt og fysisk sanseløst kåt av det! Hvis han etter å ha gitt henne det, tar henne med raske støt bakfra vil hun (og han med) garantert få en hey dundrende orgasme..... det sannsynligvis bare etter noen få sekunder!!
Så ja hun er heldig som har en mann som sammen med henne tør å leve ut de innerste ur behovene vi alle sammen har. (skulle ønske jeg hadde en kvinne som også turte å av og til la meg over kne og ga meg... og jeg henne....)
           
        

Du skriver som om alt er fakta. Seksualitet er nok mer innviklet enn som så, selv om dette kanskje er relevant for noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at noen kan tenne på å få ris og/eller på andre måter bli dominert. Men jeg skjønner ikke at det kan få noe til å føle seg beskyttet? Det er vel strengt tatt det motsatte av beskyttelse. 

Anonymkode: 67980...3fa

Noen ord fra ei som er submissiv, lever det livet 24/7 og tror jeg vet hva jeg snakker om.

 

En dominant i et ekte, ordentlig samtykkende forhold der de har en mental felles plattform, er først og fremst hennes beskytter. Han ivaretar henne på alle plan ellers i livet, hennes tanker og følelser og respekterer det hun har å gi som submissiv. Ivaretakelse er nr. 1 i alle seriøst D/s forhold. Med det sagt: han slår henne fordi han jo er sadist som regel også, men ofte først og fremst fordi hun har et iboende behov for det. Og å dekke hennes behov er også ivaretakelse. Veldig enkelt forklart dette, men slike forhold, i sitt beste form er ren synergi.

Anonymkode: 229dd...88b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen holder også på med ting innen sex ingen kan tro om oss. 

Anonymkode: cb084...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen holder også på med ting innen sex ingen kan tro om oss. 

Anonymkode: cb084...9c1

Som hva?

Anonymkode: c017e...083

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må virkelig slutte å lete etter diskriminering der den ikke finnes. Dette blir for dumt.

Ta deg sammen, og tenk på de som faktisk blir diskriminert. De blir snart ikke hørt fordi alle roper diskriminering. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.8.2018 den 8.52, AnonymBruker skrev:

Dersom noen ivaretar behovene dine? Viser deg omsorg og kjærlighet.... vil du ikke da føle deg trygg  og at du har det godt?

Anonymkode: d5be0...041

Jeg ville ikke ha følt meg trygg og beskyttet fordi jeg fikk ris, nei. 

Anonymkode: 67980...3fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke ha følt meg trygg og beskyttet fordi jeg fikk ris, nei. 

Anonymkode: 67980...3fa

Men da er jo ikke det et type forhold du går inn i ... Vi som går inn i et sånn forhold, gjør dette samtykkende. Og føler oss trygge og beskyttet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, SlemUlv said:

Men da er jo ikke det et type forhold du går inn i ... Vi som går inn i et sånn forhold, gjør dette samtykkende. Og føler oss trygge og beskyttet. 

Mja, det blir litt feil å si at det gjelder alle i et BDSM-orientert forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Mja, det blir litt feil å si at det gjelder alle i et BDSM-orientert forhold.

at det gjør det samtykkende?? Eller at de føler seg trygge og beskyttet ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...