Gå til innhold

Venninnen min får ris av mannen sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666

Jeg riser partner av og til. Vi undres begge over hvor opphisset hun blir, og vi vet ennå ikke hvor lenge opphisselsen stiger med graden av smerte. 

Dette er helt løsrevet fra enhver likestilling hos oss. Dersom jeg hadde undertrykket henne ville jeg umiddelbart fått marsjordre, om jeg ikke selv hadde gått selv først.

Vi beveger oss sakte sammen inn i et landskap preget av dominans. Vi switcher forresten inntil vi eventuelt finner faste roller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Unnskyld språket, men; du liker å bli misbrukt? Tenk på alle som har blitt misbrukt ufrivillig? Denne kommentaren var fæl

Anonymkode: 64719...359

Du skjønner kanskje ikke settingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2018 den 9.52, Creampie skrev:

Det er vel snakk om undertrykkelse.. Mange liker det, og syntes det er opphissende.. 

Ikke nødvendigvis. Treffer man riktig, "dirrer" det på en "riktig" måte i kjønnslepper og mot klitoris uten direkte berøring, noe som føles sykt digg og kan være veldig opphissende.

Anonymkode: f0f7a...109

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Treffer man riktig, "dirrer" det på en "riktig" måte i kjønnslepper og mot klitoris uten direkte berøring, noe som føles sykt digg og kan være veldig opphissende.

Anonymkode: f0f7a...109

Det er snadder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Unnskyld språket, men; du liker å bli misbrukt? Tenk på alle som har blitt misbrukt ufrivillig? Denne kommentaren var fæl

Anonymkode: 64719...359

Mulig @frk.jus ikke burde brukt ordet "misbruk" da det kan misforstås. Men det handler om vel følelsen av å bli nedverdiget til noe man ikke er, en fantasi eller oppfylle partners fantasi på en trygg måte med en partner man stoler på. Noe utenforstående kan tro er misbruk fordi det ofte er kjent for å gjøres ufrivillig og under tvang, men ikke er det fordi partene er enige om det. Så mer "annen bruk" enn misbruk... eller noe sånt. Tror man må ha tendenser til å tenne på sånt for å forstå..

Anonymkode: f0f7a...109

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig @frk.jus ikke burde brukt ordet "misbruk" da det kan misforstås. Men det handler om vel følelsen av å bli nedverdiget til noe man ikke er, en fantasi eller oppfylle partners fantasi på en trygg måte med en partner man stoler på. Noe utenforstående kan tro er misbruk fordi det ofte er kjent for å gjøres ufrivillig og under tvang, men ikke er det fordi partene er enige om det. Så mer "annen bruk" enn misbruk... eller noe sånt. Tror man må ha tendenser til å tenne på sånt for å forstå..

Anonymkode: f0f7a...109

Du traff.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes venninna de er heldig jeg! Fikk kjæresten til å gjøre det med meg. Han fikk syykt dårlig samvittighet dagen etter når han så et par blåmerker på rumpa mi. Nekter plent å gjøre det igjen.

Anonymkode: a2e99...c91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syntes venninna de er heldig jeg! Fikk kjæresten til å gjøre det med meg. Han fikk syykt dårlig samvittighet dagen etter når han så et par blåmerker på rumpa mi. Nekter plent å gjøre det igjen.

Anonymkode: a2e99...c91

Merkelig kjæreste. For vis meg en eneste kvinne som ikke fortjener litt ris!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Venninnen min fortalte meg over et glass vin at mannen hennes elsker å legge henne over knærne og gi henne ris på rumpa. Dette syntes venninnen min også var veldig opphissende. Men er det ikke litt kvinnediskrimminerende? Dette hadde jeg aldri trodd om mannen til venninnen min... 

Anonymkode: 67980...3fa

Jeg riser kona. Hun ber om det -altså hun spør om hun kan få. Hun blir vanvittig kåt av det og det er en del av hennes tenningsmønstre. For noen er det dominanse og underkastelse, for andre er det selve smerten som gir gode følelser - for andre er det en kombinasjon av begge. Hos oss er dette en normal del av vårt sexliv. 

 

Anonymkode: d5be0...041

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Venninnen min fortalte meg over et glass vin at mannen hennes elsker å legge henne over knærne og gi henne ris på rumpa. Dette syntes venninnen min også var veldig opphissende. Men er det ikke litt kvinnediskrimminerende? Dette hadde jeg aldri trodd om mannen til venninnen min... 

Anonymkode: 67980...3fa

På hvilken måte mener du dette er kvinnediskriminerende? Forstår du egentlig hva kvinnediskriminerende betyr?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spank for å krydre sexlivet er helt normalt! 

Selv blir jeg helt vill når min finner frem både oksepisk, ridepisk, flogger og cane og binder meg fast til benken. Ingen nåde før jeg har fått straffen min😍

Anonymkode: 7bb61...154

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, frk.jus skrev:

misbrukt

Det er ikke misbruk om det er frivillig. 

Det er jo en slags lek for å trigge adrenalinet. 

De første gangene vi har sex er jo kroppen full av adrenalin. Etterhvert må det mer til, så da finner vi på ting som trigger adrenalin. 

Vi mennesker liker å bli litt skremt, det er derfor vi har skrekkfilm, berg og dalbaner og BDSM. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
6 minutter siden, stan skrev:

Det er ikke misbruk om det er frivillig. 

Det er jo en slags lek for å trigge adrenalinet. 

De første gangene vi har sex er jo kroppen full av adrenalin. Etterhvert må det mer til, så da finner vi på ting som trigger adrenalin. 

Vi mennesker liker å bli litt skremt, det er derfor vi har skrekkfilm, berg og dalbaner og BDSM. 

Tusenfryd burde ha egne BDSM-dager. «Det beste fra to verdener»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Alterego666 skrev:

Tusenfryd burde ha egne BDSM-dager. «Det beste fra to verdener»

Da blir virkelig tusen fryd 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, frk.jus skrev:

Merkelig kjæreste. For vis meg en eneste kvinne som ikke fortjener litt ris!

Alle de som ikke samtykker til det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville aldri vært sammen med en som ikke ville spanket meg. Det er så vanvittig tennende for oss begge.

Anonymkode: 3da18...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest kommentarene her inne og tenkt meg litt om, synes jeg ikke lenger det høres så ille ut. Faktisk litt spennende. Men hvordan kommer man i gang med noe slikt? Kan vel være flaut å spørre partner om det når man ikke vet hvordan vedkommende vil reagere. 

TS

Anonymkode: 67980...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha lest kommentarene her inne og tenkt meg litt om, synes jeg ikke lenger det høres så ille ut. Faktisk litt spennende. Men hvordan kommer man i gang med noe slikt? Kan vel være flaut å spørre partner om det når man ikke vet hvordan vedkommende vil reagere. 

TS

Anonymkode: 67980...3fa

Sett på en film med partneren din som inneholder spanking. Feks fifty shades eller Secretary (den er litt kjedelig) men er de filmene jeg vet om som bruker spanking. Og så kan du feks si at du vil prøve det ut og lurer på hvordan det er. Det er en ganske naturlig måte og begynne å snakke om det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha lest kommentarene her inne og tenkt meg litt om, synes jeg ikke lenger det høres så ille ut. Faktisk litt spennende. Men hvordan kommer man i gang med noe slikt? Kan vel være flaut å spørre partner om det når man ikke vet hvordan vedkommende vil reagere. 

TS

Anonymkode: 67980...3fa

Det er bare å be ham om å prøve. Han har garantert tenkt tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...