Gå til innhold

Venninnen min får ris av mannen sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fjolleri
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninnen min fortalte meg over et glass vin at mannen hennes elsker å legge henne over knærne og gi henne ris på rumpa. Dette syntes venninnen min også var veldig opphissende. Men er det ikke litt kvinnediskrimminerende? Dette hadde jeg aldri trodd om mannen til venninnen min... 

Anonymkode: 67980...3fa

Feminisme handler ikke om hva to samtykkende voksne gjør i senga.

Jeg hadde ikke stusset, og nei - det er ikke en atypisk greie.

Flertallet går nok ikke igang med blåmerker og utstyr, men flertallet driver nok med litt spanking i ny og ne (?). 

Du får prøve å fantasere litt mer, så dukker det nok opp en skitten tanke hos deg og ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fjolleri
15 timer siden, sølvdryss skrev:

Det er jo ikke kvinnediskriminerende dersom hun er med på leken og liker det?

Er du feminist, eller?

La folk få holde på slik de vil, også gjør du det du vil. Alle er ikke lik. 

Hva mener du med å spørre om hun er feminist?

Hilsen undrende feminist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ris/spanking/gammeldags oppdragelse, er forholdsvis utbredt, men det er ikke noe man annonserer til utenforstående.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor mange liker slikt? 

Anonymkode: 67980...3fa

Jeg vet ikke.. men tror det er en del, det er vel en av de vanligste fetisjene i verden. Ligger vel under bdsm..

Anonymkode: 77928...409

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Venninnen min fortalte meg over et glass vin at mannen hennes elsker å legge henne over knærne og gi henne ris på rumpa. Dette syntes venninnen min også var veldig opphissende. Men er det ikke litt kvinnediskrimminerende? Dette hadde jeg aldri trodd om mannen til venninnen min... 

Anonymkode: 67980...3fa

Nei, det er ikke kvinnediskriminerende når begge har lyst. Det hadde du aldri trodd om mannen til venninnen din 😂 ? Det er naturlig å gi litt kjærlig ris i den stillingen om man har en rampete kone 😘. Det syns jeg er akkurat null prosent drøyt.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Venninnen min fortalte meg over et glass vin at mannen hennes elsker å legge henne over knærne og gi henne ris på rumpa. Dette syntes venninnen min også var veldig opphissende. Men er det ikke litt kvinnediskrimminerende? Dette hadde jeg aldri trodd om mannen til venninnen min... 

Anonymkode: 67980...3fa

Bruker han kokt eller stekt ris? :klo: 

Anonymkode: 3767a...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden minner meg om scenen i filmen "The Holy Grail" (Monty Python) der Sir Galahad (son har avgitt kyskhetsløfte) kommer til klosteret og blir bedt om å rise en uskikkelig nonne. Og deretter hun som befaler handlingen, med påfølgende oppfordring fra hver av de unge nonne ne om å også rise/straffe henne.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig dame 😍

Og seriøst, det er helt vanlig. Slutt å vær så prippen

Anonymkode: d24ad...38b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kalkulator
På 11.8.2018 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Venninnen min fortalte meg over et glass vin at mannen hennes elsker å legge henne over knærne og gi henne ris på rumpa. Dette syntes venninnen min også var veldig opphissende. Men er det ikke litt kvinnediskrimminerende? Dette hadde jeg aldri trodd om mannen til venninnen min... 

Anonymkode: 67980...3fa

Tenk om han drømmer om å rise deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror flere dagens samfunn begynner å misforstå hvor viktig kontekst er. Dette er liksom ikke snakk om en fyr som gir klaps på rompa til de kvinnelige kollegene sine. 

Endret av Cbunke90z
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 18.29, Stella Rose skrev:

Fint for dem, forstår ikke hvorfor du lager en tråd om det, er du misunnelig ?

Mener du at det er fint for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.8.2018 den 21.36, Rotemor skrev:

Kvinnediskriminerende? Hvordan da?

Mannen skal ikke være kvinnen overlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 21.01, Ulla Ullsokk skrev:

Skulle ønske man kunne ha seksuelle preferanser uten å tenke på om det er diskriminerende for noen, når begge tenner på det. Man kan faktisk være feminist og like å bli pisket og bundet under sex. Det betyr ikke at man vil bli dominert i resten av livet. 

Amen. Jeg elsker å bli tvunget til å gå i gjennomsiktige topper i storbyer, og er likevel feminist. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, er nok bare inspirert av fifty shades og Grey. Så ingenting å diskutere. 

Anonymkode: dd0b1...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, frk.jus skrev:

Mannen skal ikke være kvinnen overlegen?

Man kan da enes om hvordan sex man vil ha eller hvordan man har det hjemme uten at det er kvinnediskriminerende. 

Skal man ha fokus på likestiling under hele sexakten så blir det slitsomt.... Det er total mistolkning av ordet diskriminering.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Rotemor skrev:

Man kan da enes om hvordan sex man vil ha eller hvordan man har det hjemme uten at det er kvinnediskriminerende. 

Skal man ha fokus på likestiling under hele sexakten så blir det slitsomt.... Det er total mistolkning av ordet diskriminering.

Du har helt rett. Selv liker jeg å bli misbrukt, og vi har en fast øvelse når vi er i storbyer - han tvinger meg til å gå  gjennomsiktige topper og stå langs gata så folk tror jeg er hore. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk.jus skrev:

Du har helt rett. Selv liker jeg å bli misbrukt, og vi har en fast øvelse når vi er i storbyer - han tvinger meg til å gå  gjennomsiktige topper og stå langs gata så folk tror jeg er hore. 

Da så.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frk.jus skrev:

Du har helt rett. Selv liker jeg å bli misbrukt, og vi har en fast øvelse når vi er i storbyer - han tvinger meg til å gå  gjennomsiktige topper og stå langs gata så folk tror jeg er hore. 

Herregud. Unnskyld språket, men; du liker å bli misbrukt? Tenk på alle som har blitt misbrukt ufrivillig? Denne kommentaren var fæl

Anonymkode: 64719...359

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...