Gå til innhold

Samboeren med sine ville ønsker..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min er en ganske seksuell mann og han liker å prøve ut det meste som går an, og har ikke vemmelmaga.

Nå ønsker han at jeg skal bæsje han i munn så han kan gurgle det og spytte det ut igjen på meg.. Dette er jo mildt sagt vilt! Han er veldig seriøs og etter han har prøvd ut nye ting så er det rett på sex!

Tanker?

Anonymkode: 5f891...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir jo helt opp til deg, er det noe du kan være med på? Tenner tanken deg? Da sier du kanskje ja til å prøve. Eller synes du det er kvalmt? Da er det nei.

Mye som er vilt angående sex, men så lenge det er lovlig og begge vil så ser jeg ikke hvorfor man ikke skal prøve. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Summer lady skrev:

Det blir jo helt opp til deg, er det noe du kan være med på? Tenner tanken deg? Da sier du kanskje ja til å prøve. Eller synes du det er kvalmt? Da er det nei.

Mye som er vilt angående sex, men så lenge det er lovlig og begge vil så ser jeg ikke hvorfor man ikke skal prøve. 

Tenk om jeg får masse bakterier og blir sjuk? 

Anonymkode: 5f891...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten din samtykke, er ikke dette noe han får gjort med deg. 

Han må vel få ha fantasien, det er opp til dere BEGGE om det blir utført. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om jeg får masse bakterier og blir sjuk? 

Anonymkode: 5f891...d87

Men når dette er det du tenker om det så virker det jo helt tydelig som at du ikke vil. 

Du trenger ikke spørre et forum om det er greit at du sier nei til ulike seksualpraksiser som din partner ønsker seg. Du kjenner etter og følger det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fantasier er ikke så stas i virkeligheten.  Skjønner ikke at du vurderer det engang. 

Anonymkode: 844b1...9e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om jeg får masse bakterier og blir sjuk? 

Anonymkode: 5f891...d87

Ja altså jeg hadde takket nei til lek med avføring, mente bare at det er ditt valg så du må vurdere om dette er noe du vil være med på. Er vel større sjangs for at han blir sjuk da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er enda mer perverst enn det en mann ville jeg skulle gjøre. Han ville jeg skulle sette meg over ansiktet hans og la ham smake min gylne nektar, som han kalte det. Det ble det aldri noe av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare legge en kabel på hodet hans når han sover? Se om han liker det...

Anonymkode: ef2ea...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...