Gå til innhold

Kvinner på 50 år og oppover


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
På 11.8.2018 den 12.50, AnonymBruker skrev:

Er det normalt for dem å være veldig kåte?

4-5 ganger orgasme daglig i sommer , og ja da overdriver jeg ikke!

 

Hilsen kvinne på 51

Anonymkode: 64c54...f93

Hallo !.  Her handler det ikkje om en kvinne m/ rynker,men eit kvinnfolk i sin beste alder som er veldig kåt, og vert å minne om at alder er bare eit tall . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 45 og har enorm appetitt! Jeg er mer kåt nå enn noen gang.

Jeg har et veldig avslappet forhold til kroppen min og hans. Jeg er ikke redd for å  gi beskjeder om hva Jeg liker, ta i bruk leker e.l

Jeg driter totalt i strekkmerker etter barnefødsler eller annet. Jeg barberer meg hvis jeg vil eller lar det gro hvis jeg vil.... Jeg har i det hele tatt ingen hemninger lenger. Jeg elsker det.

Anonymkode: 14315...3df

Som jeg skulle skrevet det selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blitt så tørr som bare det. Det gjør vondt. Er ikke det normalt å bli tørr etter overgangsalderen?

Anonymkode: ead71...735

Det er individuelt. Det er da ikke noe problem å kjøre på med glidemiddel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at mange kvinner over 50 har fått en mye større grad av selvtillit enn de hadde tidligere... De er ferdige med småbarnstiden, har ofte bedre økonomi, stabil jobb og er ofte mer avslappet til ganske mye i livet... Da er det oftere lettere å ha et avslappet forhold til seksualitet også. Man tenker ofte ikke at man skal ta seg best mulig ut, men heller fokusere på nytelse, både å gi og ta.... Det hjelper også å ha en partner som er interessert i seksualitet, og som man kan nyte den delen av livet med... Mange godt voksne par oppsøker hjelp i form av sexologer ol, for å få en ny giv i forhold til seksualitet, og muligens de utfordringer som er dukket opp med årene...

Nei, har man god sexlyst, så skal man glede seg over det, selv om det må være alenesex... Orgasmer gjør utrolig godt for kroppen, både fysisk og psykisk... Forskning viser at folk som har et godt seksualliv, har mye mindre forbruk av medisiner, både for somatikk og mentale problemer... :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 51, og eier ikke sexlyst lenger, etter at jeg kom i overgangsalderen i slutten av førtiårene. Helt borte - og sånn har det vært i flere år nå.

Ikke at det plager noen, jeg har ingen partner, så det gjør forsåvidt ikke noe. Men det er en merkelig følelse at all sexlyst bare er forduftet.

Anonymkode: c423e...d2e

Sånn var det med meg også. Hadde en skikkelig kjip overgangs-periode, og alt av sexlyst forsvant. Men den kom tilbake etter drøyt tre år og er nå "god som ny" ;) 

Anonymkode: b98a0...1e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Bubo skrev:

Det ville være interessant å høre om det er flere 50+ som har samme erfaring som TS (med eller uten rynker)

Vet at det finnes mange kåte damer i denne gruppen, men antar at det normale er å være normalt kåt?

Det normale er nok å være normal ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...