Gå til innhold

Han går ikke ned på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 11.8.2018 den 8.32, AnonymBruker skrev:

Slutt å sug han. Når han ettervært etterspør hvorfor du har stoppet å suge, så sier du bare «du sleiker jo ikke meg?»

Anonymkode: ffa6f...057

Det er jo ikke det samme da.

Anonymkode: 0ef9e...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.8.2018 den 8.14, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig glad i å bli slikket nedentil, men han jeg dater går ikke ned. Jeg suger han altså. Noen tips til hvordan hinte til han om det?

Anonymkode: 11df9...6ec

Eneste vei å løse dette på en diplomatisk måte er at begge utfører stillingen 69 på hverandre. 😂

Endret av Serafin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikker ikke en dame før jeg vet at jeg elsker henne. Det er virkelig ikke noe man gjør med hvem som helst. Kunne ikke falle meg inn å slikke en dame når vi hadde sex første gang, og ei heller i startfasen av et forhold.

 

Anonymkode: ee831...bd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 8.14, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig glad i å bli slikket nedentil, men han jeg dater går ikke ned. Jeg suger han altså. Noen tips til hvordan hinte til han om det?

Anonymkode: 11df9...6ec

Hvis han ikke går ned på deg er du nødt til å sette deg på ansiktet hans...

Anonymkode: a767f...c62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig imot at den ene parten skal straffe den andre, hvis ikke ting er gjensidig. Liker du å suge, så ikke slutt fordi han ikke slikker deg. Det er ekstremt barnslig oppførsel, og det høres da ut som om det er en plikt og ikke noe du nyter.

Da får du heller ta opp temaet først, og se hva utfallet blir.

Hva hvis han faktisk ikke tenner på det?

Personlig kan jeg veldig fint leve uten oralsex, begge veier.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumpegrunn for meg i allefall. Flertallet av de jeg har ligget med også inkl første gangen slikker meg og å leve i parforhold eller ha fast sex med noen som ikke gjør det hadde jeg ikke giddet. Menn som ikke slikker ser jeg på som typ femtenåringer i hodet og sin seksuelle utvikling.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slikker ikke en dame før jeg vet at jeg elsker henne. Det er virkelig ikke noe man gjør med hvem som helst. Kunne ikke falle meg inn å slikke en dame når vi hadde sex første gang, og ei heller i startfasen av et forhold.

 

Anonymkode: ee831...bd6

Drømmemann. I dag slafser jo alle i seg i hverandres kjønnsorganer.  Beklager uttrykket, men er selv ekstremt var på sånt. Kun den jeg vil dele livet med og det blir litt ut i forholdet og ikke i starten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 11.57, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig 🤪

Anonymkode: 11df9...6ec

Da er nok det grunnen. 

Anonymkode: 8662c...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er nok det grunnen. 

Anonymkode: 8662c...0e9

Skal begynne med den igjen nå? Hår VS shaved. Noe så umodent å henge seg opp i andres underliv.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jenter lukter svært stramt nedentil, tilsynelatende uten å vite det selv! (gjelder også sikkert menn..)
Så skjønner at mange avstår pga lukt.
 

Anonymkode: ed170...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 17.34, AnonymBruker skrev:

 eller om det er fordi vedkommende synes det er "ekkelt" å ha kjønnsorganer i munnen, enten fordi vedkommende bare er slik, eller pga dårlige erfaringer. 

Anonymkode: 9abfd...48d

Her vil jeg legge til seksuelt uopplyst, uoppdaget, uoppvekket og uutforska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Fiola von Queue skrev:

Her vil jeg legge til seksuelt uopplyst, uoppdaget, uoppvekket og uutforska.

Her vil jeg også legge til at noen kun går ned på en de er i fast forhold med. Man er ikke uopplyst, uoppdaget, uopvekket  og uutforsket selv om man ikke går ned på en man ikke kjenner. Tvert om. Det er lov å mislike å gå ned folk man ikke kjenner, uten å være uopplyst av den grunn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, wintergirl skrev:

Her vil jeg også legge til at noen kun går ned på en de er i fast forhold med. Man er ikke uopplyst, uoppdaget, uopvekket  og uutforsket selv om man ikke går ned på en man ikke kjenner. Tvert om. Det er lov å mislike å gå ned folk man ikke kjenner, uten å være uopplyst av den grunn. 

Noen vil si at når man opplyses innser man at sex er som mat, og at det er meningsløst å ha sex hvor man ikke virkelig smaker, nyter, biter, slikker, sleiker, slafser, suger og lepjer den andre i seg.

Endret av Fiola von Queue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fiola von Queue skrev:

Noen vil si at når man opplyses innser man at sex er som mat, og at det er meningsløst å ha sex hvor man ikke virkelig smaker, nyter, biter, slikker, sleiker, slafser, suger og lepjer den andre i seg.

Så folk kan ikke ha forskjellige meninger og tanker om dette? Sex er ikke mat og det er ikke alle som liker oralsex, og ihverfall ikke med folk man ikke kjenner. Makan til arroganse enkelte har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Så folk kan ikke ha forskjellige meninger og tanker om dette? Sex er ikke mat og det er ikke alle som liker oralsex, og ihverfall ikke med folk man ikke kjenner. Makan til arroganse enkelte har.

Noen tenner på å smitte hverandre med kjønssykdommer, men det regnes ikke som høyverdig sex. Forholder meg til fransk amorøs ekspertise jeg, chérie. 😜

Endret av Fiola von Queue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Fiola von Queue said:

Noen tenner på å smitte hverandre med kjønssykdommer, men det regnes ikke som høyverdig sex. Forholder meg til fransk amorøs ekspertise jeg, chérie. 😜

Husk, kjønnsykdommer smitter ved oral også

Anonymkode: 92fb0...f7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Fiola von Queue skrev:

Noen tenner på å smitte hverandre med kjønssykdommer, men det regnes ikke som høyverdig sex. Forholder meg til fransk amorøs ekspertise jeg, chérie. 😜

Hver sin smak. Holder meg til min smak jeg, uansett hva andre tenker om meg.😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk, kjønnsykdommer smitter ved oral også

Anonymkode: 92fb0...f7a

Og er det en ukjent så kanskje han har pult en annen rett før, og på den måten så får man andres kjønn i kjeften også på kjøpet. Men det er ikke så nøye for mange i dag. Kjønnssykdommer og hvp virus kan smitte i hals og svelg.  Men det er opp til hvert enkelt. Så lenge de ikke prøver å tvinge det på meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 14.01, AnonymBruker skrev:

PS: Det er forsåvidt helt greit å ikke ville gi oralsex til en mann eller kvinne. Det som ikke er greit er å ha en holdning om at kvinnekjønnet er

og den mannsjåvinistiske dobbeltmoralen at en kvinne er ekkel, men ikke ditt eget underliv. Til info så er kvinner vagina mye mer renslig enn en manns kuk og kommentaren din springer ut fra rent kvinnehat og ikke noe fakta.

Anonymkode: 5a034...9b3

*Gjesp*...stråmenn er så barnslig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...