Gå til innhold

Han går ikke ned på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen liker bare ikke å ha andres kjønnsorgan og kroppsvæsker i munnen, sånn er det bare. Noen menn vil aldri kunne slikke.

Anonymkode: 1f0ae...33d

Samme med kvinner det. Ikke alle kvinner som vil ha andres kjønnsorgan i munn. 

Ts,hvorfor går du ned på en mann du ikke kjenner helt enda? Kanskje han liker å vente og bli bedre kjent. Noen har oralsex kun med fast partner.  Ikke alle som liker å ha enhvers kjønnsorgan i munn heller. Snakk med han. Ingen skam å ha en sperre for slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med han om det. 

Jeg liker å gi oral til kjæresten min, men han liker ikke å gi oral. Han har gjort det, men han liker det ikke, og har aldri likt det før heller. 

Og det er helt greit, han «gjør opp» for det på andre måter.. 

Anonymkode: 389f8...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, puppi said:

Kan også være et tegn på at han ikke er så interessert i deg..

Dater jeg ei jente jeg er sånn halvveis interessert i, syntes jeg tanken på å slikke slafseslufsa hennes er direkte kvalmende og ufyselig (men hun må gjerne suge meg),

med hun jeg dater nå derimot gjør jeg ikke annet enn å fantasere om å kose og kysse og stryke og slikke henne på og rundt og i kjønnet og endetarmsåpningen namnamnam :alice:

Holder han litt avstand til deg ellers og?

Som i, du vil være nær og kose og kline med øyekontakt, men han trekker seg litt unna?

Vi kliner mye... Og ligger tett selv om vi ikke har sex. 

Han er i såfall den første jeg har som ikke vil eller gjør det🤔. Og de jeg har hatt sier de liker å gjøre det på meg, selv om ikke alle har vært like gode på det. 

Anonymkode: 11df9...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert samme fyr som jeg datet tidligere. Fra Oslo?

Anonymkode: 03d3f...6c3

Det er ikke bare én fyr fra Oslo som ikke slikker 😂😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, domimik said:

Det er ikke bare én fyr fra Oslo som ikke slikker 😂😂

Det hadde jo vært veldig typisk meg å finne han ene i hele Oslo som ikke slikket i såfall 😄 😄 😄 

Anonymkode: 11df9...6ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/11/2018 at 8:14 AM, AnonymBruker said:

Jeg er veldig glad i å bli slikket nedentil, men han jeg dater går ikke ned. Jeg suger han altså. Noen tips til hvordan hinte til han om det?

Anonymkode: 11df9...6ec

Nei, hvorfor skal han sleike på ting som folk pisser med?? Er ikke alle som liker det. 

Anonymkode: 92fb0...f7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Det finnes kremer/gele/lube med smak man kan bruke hvis han ikke liker smaken. 

Da hadde jeg takka nei. Det er vel ikke noe særlig å motta om man vet at det ikke er tennende for han vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
1 minutt siden, visp said:

Da hadde jeg takka nei. Det er vel ikke noe særlig å motta om man vet at det ikke er tennende for han vel?

Det var vel at han ikke likte smaken, og hvis den kan maskeres så kanskje han kan lære seg å nyte det? Ville tro at alle menn digger følelsen de får når dama kommer fra oralsex, er jo helt konge når dama begynner å vri seg i spasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vanlig fyr skrev:

Det var vel at han ikke likte smaken, og hvis den kan maskeres så kanskje han kan lære seg å nyte det? Ville tro at alle menn digger følelsen de får når dama kommer fra oralsex, er jo helt konge når dama begynner å vri seg i spasmer.

Det har veeeeldig mye å si at det er lidenskap tilstede under oralsex. Om man må smøre inn delene sine for å kamuflere the real thing, så tror jeg ikke man glemmer det med det første:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det vær at han er litt redd for å prøve?

Anonymkode: 76289...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om du tar litt på degselv og så fører fingrene rundt leppene hans? Da vil du kjapt få reaksjon om han liker det eller ikke. 

Anonymkode: 76289...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 12.18, AnonymBruker skrev:

Sånn barnslig tilnærmelse å slutte å suge fordi han ikke gjør... Kommunikasjon er alfa og omega.  Kan man ikke si man ønsker at han går ned, men skal slutte å gjøre noe - da er man infantil. Utrolig barnslig oppførsel! «Å nei, jeg får ikke det. Nei da får jeg bare la være å gjøre noe, så skjønner han det sikkert!» 🙄

Er greit å ha i bakhodet at ikke alle menn liker sånt og man kan ikke «tvinge» noen heller. 

Anonymkode: e7ae5...787

Helt enig!!!

I tillegg synes jeg det er et overgrep hvis man skal tvinge noen til å gjøre noe man ikke liker under sex, uansett om man er mann eller kvinne.

Anonymkode: f8849...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke tvinge noen, men menn som ikke slikker og kvinner som ikke suger velger å gjøre seg selv til dårligere sexpartnere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er menyen god så gjør han nok det.

- Nydusjet

- Glattbarbert

- Slank

- fin mus

Anonymkode: 68c3e...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du tar litt på degselv og så fører fingrene rundt leppene hans? Da vil du kjapt få reaksjon om han liker det eller ikke. 

Anonymkode: 76289...cdc

ÆSJ!!!

Anonymkode: 68c3e...d60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 9.49, AnonymBruker skrev:

Sikkert samme fyr som jeg datet tidligere. Fra Oslo?

Anonymkode: 03d3f...6c3

Ja, for det finnes vel bare en mann som ikke slikker

Anonymkode: 83237...833

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er menyen god så gjør han nok det.

- Nydusjet

- Glattbarbert

- Slank

- fin mus

Anonymkode: 68c3e...d60

Bodyshaming much??  De to der var drøye punkt synes jeg.

Anonymkode: 389f8...bf2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...